PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fist
Vloženo 20.7.2013
Aktualizováno 8.12.2016
Zobrazeno 7 011x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehký chopper laděný více sportovně, motor čtyřtaktní jednoválec 652 ccm OHC, vzduchem chlazený

Motorka koupena od soukromého prodejce - Dobré - ochotný a vstřícný

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy byly dost rozpačité, z předchozích zkušeností však vím, že nemusí být rozhodující a napoprvé hned objektivní. I tentokrát se mi potvrzuje, že je lépe nedělat ukvapené závěry a s konečným hodnocením pořízeného stroje posečkat.

Motorku bych doporučil pro - Přestože je savage v kategorii chopper asi nejlehčí, úplným začátečníkům bych ji nedoporučil. Jisté zkušenosti s řízením vyžaduje. A to nejen s ohledem na kubaturu motoru.

Doplňky na motorce - Motorku jsem pořídil již s rovnými řídítky na vyšších představcích, s přídatnými dálkovými světly na orig. rampě, přepákováním, "padáky" , orig.koženými brašnami (s klipsy) a rolkou. Palivová nádrž je kryta orig.koženým pásem, dodatečně opatřeným koženou brašničkou. Celkový vzhled: krásná a celkově jako nová!



Recenze

Tento model - tedy savage - mě lákal už poměrně dlouho, leccos jsem si o něm přečetl a zhlédl i nějaká videa, ponejvíce přestavby typu bobber. V různých příspěvcích majitelé těchto strojů na své miláčky nedají dopustit a ponejvíce pějí chválu, i když připouštějí několik typických problémů a závad, spojených s provozem tohoto modelu. Mě v prvé řadě lákalo vyzkoušet a případně si i pořídit lehký stroj typu chopper "jednobuch" - když už dvouválcové "véčko" ( Yamaha XV 535) pár sezón sedlám. Tedy patrně i zvědavost na něco odlišného. A tak po třech týdnech, co savage vlastním, mohu jednoznačně prohlásit, že odlišnosti tu jsou. Nižšší výkon ve srovnání s viragem jsem očekával a tedy mě nepřekvapil, protože však jezdím výhradně sólo, je pro mou potřebu, zejména díky parádnímu "krouťáku", plně dostačující. Je však třeba někdy častěji řadit a nečekat, až si podřazení nesmlouvavě vyžádá cukající hnací řemen. Motorce svědčí silnice s kvalitním povrchem, delší jízda na nerovnostech je dost nepříjemná. Pro jízdu po dálnici na větší vzdálenosti bych před savage preferoval "virážku". Jestli se s touto motorkou dá dobře cestovat? Tady bude asi hodně záležet na věku a založení řidiče, na vzdálenosti a povaze cest. Případný tandemista to však na savage příliš komfortní mít nebude. Přes uvedené poněkud negativní odlišnosti (tedy ve srovnání s viragem) začínám v jízdě na savage shledávat rostoucí zalíbení a věřím, že pořízení tohoto stroje i vzhledem k svému kmetskému věku nebudu hodnotit jako zcestné.









Před začátkem sezóny 2014 nainstalován pomocí podomácku vyrobeného adaptéru zadní nosič od HD, pořízen kožený kufr barevně korespondující s palivovou nádrží (černá-šedá). Pro zlepšení jízdní pohody sňata módní širší rovná řídítka a osazena orig. sportster řídítka, shodná s těmi, co mám na svém HD. (Na snímku dole.) Dalším zásahem bylo ozdravné doplnění výplně sedla . O tu ji brutální obřízkou připravil předešlý majitel. Takto krom snížení posedu docílil i nežádoucího zvýšení nároků kladených na hýžďové svalstvo nebohého řidiče. Po odborně provedené reimplantaci nastala i v této oblasti citelná úleva. Konečně s uspokojením mohu prohlásit, že tyto jen zdánlivě nevýznamné změny souhrnně výrazně přispěly k zpříjemnění jízdy na tomto krásném a ojediněle svérázném stroji.














Začátkem 8/14 k "jubileu" 20 tis. km pořízeno tažné pro občasné příležitosté připojení PAV.















Ve snaze o další zdokonalení posezu pro mou nevysokou tělesnou schránku sňato parádní přepákování a nahrazeno původními orig. pákami. Vzhledem k tomu, že tento lehký stroj používám výhradně pro menší vzdálenosti, docela lituji, že jsem tak neučinil již dřív...

Koncem sezóny 2015 v rámci celkové údržby mj. vyčištěn a seřízen karburátor, vyměněna svíčka i s "fajfkou", brzdová kapalina, destičky přední brzdy a pro další zvýšení jízdního komfortu vyměněna ložiska krku řízení. Na své místo do představců se vrátila i nízká a rovnější řídítka, tentokrát již s orig. pryžovými gripy. Poslední předsezónní úprava spočívá v nahrazení tandému jednoduchým nosičem, "vyrobeným" ze silného nerezového plechu. Je připevněn k upravené plastové podložce orig. savage tandému, pro tento účel pořízenému, přičemž původní tandém zůstal zachován pro možnost snadné zpětné montáže (3 šroubky).










Mimosezónní pobyt každoročně tráví řádně zaopatřena v teple majitelova domova...




V závěru podzimu 2016 po 4 sezónách minimálního využití v perfektním stavu prodána do služeb novému majiteli.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Páčkalíny
Páčkalíny napsal 12.02.17 v 19:01 10b.

Díky za koment i povzbuzení. V Tvých úpravách mne zaujel ten nosič. Uvažoval jsem, že bych si ho nechal svařit z nerezu u kámoše, ale ten z HD vypadá fit! Nemáš odkaz na koupi? Díky. Ten HD Custom se mi líbí, v týhle kubatuře je ale i zajímavej XR X, má ho tady jeden pán nealeko a je to hukot... Obdivuju ty pávy např i vojáka - s tím bych neuměl?!

navi566
navi566 napsal 14.06.16 v 16:19 10b.

Pozdravujem Ta. Mávate aj nejaké stretnutia myslím majitelia SUZUKI Savage 650Ls ???

Ivan

vilyo15
vilyo15 napsal 10.01.16 v 18:33 10b.

Pekná mašinka, moja pochvala.

BaluJarda
BaluJarda napsal 05.03.15 v 18:14

Jsem se upsal ,samozřejmě hezká Savage

BaluJarda
BaluJarda napsal 05.03.15 v 18:08 10b.

Hezká Honda ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

Více komentářů



TOPlist