renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage custom (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ombrero
Vloženo 14.4.2021
Aktualizováno 29.7.2023
Zobrazeno 1 868x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to Punk. Je to motorka spíchnutá z rozmaru člověkem kterej se nechce brát moc vážně. Taková prskavka. Zapaluješ a napřed to nejde, pak se to rozjede a přemejšlíš kam to zahodit aby tě to nespálilo a celou dobu to strašně smrdí. Ale všem se to děsně líb

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První dojem, kterej samozřejmě už přešel je total wooha! 650 ccm ve čtyřtaktním jednoválcovým balíčku s 50Nm. při 3.000 otáček. Po tom co sem pět let jezdil na 250tce z minulýho století to je trošičku na rozklepaný kolena :-D

Motorku bych doporučil pro - Ls 650 je pohodovej stroj pro cloveka bezny postavy kterej nechce trhat rekordy, ale kdyz za to vezme tak se nemusi stydet ;)

Recenze

EDIT:
Modrá verze je původní stav ve kterym sem to koupil. Zebra je moje první invence, abych se dostatečně vyjádřil jako magor a přitom ještě nevěděl jestli a jak se pouštět do větších akcí a jestli to hlavně má cenu a jestli to pojede. Černá je momentálně aktuální... a asi už zůstane. Tušim, že až to dodělám, tak to bude srdcovka.

Tenhle projek je o pocitu o emocích a o zážitku z jízdy. Bude bolet prdel, budou vytřesený ruce, málo co je ideální. Nejspíš co pátek zůstanu viset někde u krajnice protože mi někde něco upadne. A víte co? Žijem v době která je moc učesaná, bezpečná, zdravá, BIO a nalajnovaná, tohle je muj kousek špíny a šmejdu a divočina v tomhle světě plnym návodů na hubnutí. Můj cholesterol co vyletí nahoru vždycky když na ní sednu jako když posnídáš celý sele.

Vyjel sem z řady už dávno a tohle je jen způsob jak se do ní nevrátit...
---

Ke strojovně neni moc co dodat. Hodně je o tomhle základu napsáno. Vyrábí se od poloviny osumdesátek takže ještě aby ne. Je to první japonskej pokus o chopper. Zadní kolo hnaný řemenem. Nejde říct proč. Jsou tam výhody, ale i nevýhody. V první řadě ale asi půjde o to, že se prostě Japonsko rozhodlo zasáhnout do segmentu, kterej má obrovskou tradici za oceánem a když chcete dělat konkurenci někomu kdo skoro století něco úspěšně dělá, tak máte dvě možnosti. Bud to obšlehnout a nebo jít totálně jinou cestou a doufat, že to projde. Tak zrovna u toho řemenu bych řek, že Suzuki zvolilo tu první variantu. Prostě je to tradiční pro tenhle segment.
Jednoduchej motor, dostatečně výkonnej pro okresky. Odspodu letí jako raketa, nahoře trošku dochází dech, ale proč to někam hnát, když všude kolem je tak hezky a člověk se může kochat



Nasledujici vycet si pisu spis pro sebe, ale tak at vite co se deje a proc ty fotky nahore vlastne uz vubec nejsou jak to vypada

---
10.4.21 omotavky vejfuku, lak stupacky, vzduchovej filtr na karburator i na vydech motoru
---
15.4.21 novej spinac brzdovyho svetla, osvetleni spz, blatnik zadniho kola.
---
20.4.21 Tlumice v laku, difuzni disky do vejfuku, oprava nahonu tachometru, gripy v kuzi, vymena oleje, prvnich par kilometru. Bude treba vymenit zrcatka.
---
21.4.21 jizda na benzinku, prvni tankovani, vyroba prihradky na doklady, srovnani uhlu ovladacu, serizeni napnuti retezu

TADY JE OBROVSKEJ PŘEDĚL



TOTAL FACELIFT
Už bylo hodně verzí. Víc nebo míň dospělejch. Zebra byla suprová. Jedna sezóna, ale byla tak akorát a přecházíme na dospělejší look. Zatim vy výrobě, ale už ted to začíná chytat šmrnc.

Leden 22 neplánovaná GO motoru



Začalo to nevinně. Rozeberem to odshra v rámu, kouknem vačkovku, ventily, vahadla, rozvoďák a uvidíme... O pár hodin pozdějc najednou koukám, že půlíme motor a hromada dílů na objednání se zvětšuje... nevadí. Jednou se to udělá pořádně a pak dlouho bude snad jen radost ;)
---
29.9.22
Máme za sebou druhou sezónu. První jako zebra co se každou chvíli chtěla rozpadnout a na silnici se kroutila jako děvka. Druhou po GO a faceliftu. Nato že jsem si v posledních třech letech udělal dvě děti a kompletně překopal životní styl, tak musim říct, že tak jako mnoho dalších motorkářů mě elán neopustil. V mym případě to opravdu není o polykání kilometrů. Spíš si jdu za pohodou a baví mě z mašiny dělat extravagantní charismatickou mrchu, která otočí kdejakou hlavu a rozjíždí rozhovory na benzínkách. To přesně teď sedlám a začíná se mi to líbit čim dál víc ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vilem_i_am
vilem_i_am napsal 17.12.21 v 21:32 10b.

bomba! Já bych se bál nechat řemen tak obnažený, ale jinak se mě mašina líbí

walaszek
walaszek napsal 26.04.21 v 21:17 10b.

Tak první reakce: co to do p...e je? Druhá: ty vole dobrý úlet, je to pěkný Mně tam trochu nesedí ten přední blatník, asi bych ho úplně eliminoval ale to je můj problém A obul bych to do enduro bačkůrek. To GN je ještě větší libůstka, podle mně, ale LS taky super. Dobrá práce.

Targus
Targus napsal 21.04.21 v 23:34 10b.

Mám pocit, žes to trefil docela přesně.

Blecek6443
Blecek6443 napsal 21.04.21 v 08:21 10b.

Dost pěkný
Sám si občas pohrávám s myšlenkou, jak by šla upravit nějaká šestsetpadesátka od Suzuki k obrazu mému. Osobně mi přijde jako lepší základ DR 650, ale to už je víceméně o vkusu. Jinak jasných 10b. za kreativitu

Robertek
Robertek napsal 21.04.21 v 07:07

Přesně tento kus mi prošel rukama - tehdy ještě jako první, bílo-modrá úprava. Tu motorku jsem po dvaceti kilometrech prodal, protože tolik adrenalinu, co mi dokázala dát, jsem na žádný jiný motorce nezažil. Teda hlavně když se začala na rovný silnici, v osmdesáti kymácet ze strany na stranu a chtěla mě shodit. Jó, to bylo něco
Jinak ten výfuk Supertrapp je fakt úchylnej jak vzhledově, tak i zvukově. Dej už tam konečně něco jinýho
Edit: Koupena z Benešova, od jednoho magora (myšleno v dobrém), viď?
Kdyžtak mám i nějaký fotky toho, jak vypadala před tím - podle mého vkusu o dost lépe.

Více komentářů



TOPlist