renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Leatherboy
Vloženo 2.7.2023
Aktualizováno 7.7.2023
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Bandit je prostě legendární stroj se skvělým motorem, dostatkem výkonu a velmi příjemnými jízdními vlastnostmi.

Více fotografii

Motorka koupena od TomasGSF (Brno-Brno Město)

Výška jezdce: 207 cm

První dojmy - Stroj mi padnul do ruky i pod zadek při prvním osedlání. Motor typu "ingot" má příjemný zvuk, provozně dostatečný výkon a skvělý krouticí moment, který je dostupný ve velmi širokém pásmu otáček. Zrychlení z nuly na sto pod tři vteřiny dává stroji pružnost v provozu. Skvělý na dálnici i okresku. Vedlejší, děravé a rozpadlé cesty mu nevyhovují, stejně jako popojíždění po městě.

Motorku bych doporučil pro - Pro polykače kilometrů, kteří už něco málo najezdili na slabší motorce, protože 98 koní a 92 Nm kroutícího momentu už přeci jen žádá aspoň nějakou tu zkušenost.

Doplňky na motorce - Kufr Shad SH42

Recenze

Vlastně je to tak, že jsem si před téměř dvaceti lety dělal řidičák na velkou motorku právě kvůli Banditovi. Ale tehdy jsem udělal začátečnickou chybu. Prakticky ihned po získání řidičáku na "A" jsem se šel svézt na "velké Bandasce". Chyba. Neměl jsem na motorce najeto nic kromě "kodrcání" na pětikile po městě při hodinách moto-školy a to s metrákovým batohem za zády. Jak to mohlo dopadnout? Po několika stovkách metrů jsem se z něj prostě "posral", motorka byla moc silná na to, jaký kulový jsem na motorce zvládal... z několika různých důvodů jsem si pak 17 let žádnou motorku nepořídil, jen jsem každé jaro, když začaly po silnicích burácet motorky, uvažoval, že bych si mohl nějaký stroj pořídit ... ale vždy zůstalo jen u toho "přemýšlení".

Předloni jsem to konečně prolomil, asi už jsem dospěl (ve 44-ti) a pořídil si A2, pětikilo Benelli TRK502X a jízda na motorce mne prostě pohltila. No ale vždycky, když jsem někde na silnici nebo u pumpy uviděl "B12", tak jsem si zavzpomínal, jak jsem jí "Tehdy" chtěl.

Nakonec to dopadlo tak, že jsem se na jedné bazarové šel svézt. Osedlal jsem jí, ale překvapení, posez zcela odlišný od posezu na silničním enduru, nicméně byl pro mne přijatelně příjemný. Tak jo, zkusím ho, ne? Proto jsem sem přijel. Páčka karburátoru, spojka, startér a ... úsměv. Jo ten motor zní jinak než dvouválec se vstřikováním. Na jedničku s velmi opatrným zápěstím jsem vyjel ze dvora bazaru, zastavil na hranici hlavní silnice. Kouknu doleva, doprava, doleva ... a šup, trochu ho rozjet na jedničku, "kop" tam dvojku a lehce přidat. Bomba, už jsem měl v přilbě pod nosem úsměv velikosti loupáku. Při pohledu na budíky jsem zjistil, že jedu 120, ale pocitově to tak nevypadalo. Fajn, musím opatrně. První zatáčka .. obavy, jak se mi podaří naklonit, na téhle motorce se sedí přece úplně jinak. Bandita to ale prostě udělal sám, naprosto skvěle. Ta motorka se vskutku výborně ovládá, první zkušební jízda byla fakt skvělá, motor tahá ochotně již od nízkých otáček až po nějakých 9.000 ... na víc jsem prostě neměl odvahu Už mezi 6.000 a 7.000 se dějí v těch čtyřech válcích nečekané věci ... Každopádně motorka už mi nepřišla "nebezpečně silná", jako tehdy před těmi 17ti lety. Rozhodně ne, prostě silnější, to ano, ale zvladatelná, s trochou citu, příjemná, agilní a skvěle ovladatelná ... nakonec jsem ho ale nekoupil, červená barva a řada provozních oděrků mne přesvědčili hledat dál. Pak jsem zkusil ještě jiného, modrého, tam se mi zase nelíbily nezvyklé provozní zvuky a nečitelný prodejce v bazaru, který na dotazy nereagoval přesvědčivě a motorka neměla žádnou servisní historii. Pak další pokus, taky jsem se rozhodl nekoupit.

Nakonec jsem zkusil soukromého prodejce na "motorkáři.cz". Černá barva Banditovi sluší, tenhle kousek měl i servisní historii do relativně nedávné doby, před rokem a půl prošel velkým servisem (doloženo fakturou) a od servisu najeto asi 1.200 km. Motorka dostala od předchozího majitele přezdívku "Bedříšek" a i to dávalo tušit, že se s ním zacházelo citlivě. A bylo to tak. Bedříšek je opravdu v zachovalém stavu. Lak i plasty (i sporadické chromy) jsou bez odřenin a lak není zašlý, jedině snad výfukové svody působí trochu unavenějším dojmem. Ale co by člověk chtěl u 22 let staré motorky. Každopádně i s tím se dá něco udělat. Za mne - veliká spokojenost!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Martin-zx
Martin-zx napsal 05.03.24 v 08:17 10b.

Černá jí sluší, ať slouží

matymercedes
matymercedes napsal 22.02.24 v 20:26 10b.

moc hezka,hlavne opatrne kluku.v lete se zase potkame a pokecame

Čadil
Čadil napsal 07.07.23 v 09:16 10b.

jawatar
jawatar napsal 02.07.23 v 21:30 10b.

Krásně napsané,od srdce! Je poznat, že budete kámoši!Tak ať dělá radost Bedříšek!?

BeauFexte
BeauFexte napsal 02.07.23 v 19:22 9b.

Více komentářů



TOPlist