PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedl
Vloženo 29.4.2016
Aktualizováno 10.7.2019
Zobrazeno 2 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Vzducháč se solidním výkonem a pěkným krouťákem.

Motorka koupena od FIRMA:Iron Moto (Uherské Hradiště)

První dojmy - Opravdová velká motorka. Oproti mé předchozí má super zátah i ve vyšších rychlostech a člověk nemusí skoro řadit. Předjíždění v rychlostech nad 100 zcela bez problémů i se spolujezdkyní. Dobrý stabilní podvozek.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo už má něco naježděno a hledá to co já :)

Doplňky na motorce - laďák BOS, mini blinkry

Recenze

Hledal jsem pohodlnou výkonnější motorku, s nízkou údržbou za přijatelnou cenu. Uvažoval jsem i o méně výkonnější, ale zkusil jsem tuhle a hodně mě nadchnula. Není důvod se litrů bát ;)
Táhne solidně odspodu a ještě víc ve vyšších otáčkách. Plyn je plynulý a motorka na něj krásně reaguje. Motor má zajímavý zvuk, není to tak uřvané jako menší čtyřválce, zvlášť v nízkých otáčkách, zní to trochu jako tříválec :) Líbí se mi, že díky takovému výkonu a krouťáku můžu jezdit i v nižších otáčkách jen na pohodu, nezatěžovat motor. Krouťák je tak silný, že ani nevnímám hmotnost spolujezdkyně. Sedlo velké pohodlné, kapotáž, takže to vypadá na solidní cestovní motorku, ale i s možností si zadivočit :)
Brzdí velmi dobře, ani jsem za celou dobu úplně nedomáčkl brzdy. Nicméně zadní brzda reaguje až moc citlivě, nějaká vůle by se tam hodila. Třeba to půjde nastavit.
Motorka má pěknou širokou zadní gumu a v zatáčkách jede jako vlak, pěkně drží stopu. Běžné menší nerovnosti zvládá velmi dobře, ale větší, prudší hrboly už moc ne, zřejmě kvůli kratšímu zadnímu tlumiči.
Jediné drobné neduhy: boční stojan se trochu problematicky "vyšťourává" a spojková páčka je dost daleko, ikdyž je nastavitelná tak furt daleko, asi ji nahradím.

Zhodnocení po roce používání
---
Celkově vzato velmi dobrá motorka.

Výhody:
- krouťák, zátah od spoda, jede i na volnoběh
- rychlá i ve dvou na dálnici, nikdy jsem na ni nepocítil nedostatek výkonu
- dobrá na silnicích 1.třídy, dobře drží v dlouhých rychlých zatáčkách
- solidní brzdy, ikdyž je dobré používat i zadní, motorka se pak chová líp
- pohodlná a i jízda ve dvou bez problémů
- dobrý zadní tlumič, nastavení nejen přepětí ale i útlumu
- údržba

Nevýhody:
- váha (samozřejmě při manipulaci, ale i třeba při couvání, nebo hodně pomalé jízdě jako otočení o 180 není tak snadné, pořádné široké řidítka jsou nutnost)
- přední tlumiče (na 1200vkách jsou takové lineární, nastavení jen přepětí, buď moc pruží nebo jsou moc tvrdé, budu dávat progresivní pružiny a uvidím, myslím že na 1250 je tohle lepší)
- na silnicích 3.třídy žádná sranda, asi souvisí s předníma tlumičema, ale i hmotností...v nějakém hodně kopcovitém terénu se špatnou silnicí vás pojezdí i felicie
- jak se dá očekávat není to motorka na hodně divokou jízdu, pak už člověk vnímá víc starší rám, podvozek a hmotnost...nějaká lehká 600vka v zatáčkách vyhraje

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 24.03.19 v 13:10

A díky

Piki
Piki napsal 24.03.19 v 06:06 8b.

Nadherna klasicka masina

Čadil
Čadil napsal 02.04.18 v 09:34 10b.

Pedl
Pedl napsal 25.12.17 v 18:52

Dík, ale budu ho prodávat, jedna motorka stačí a spíš budu divočit mimo silnice Jinak stroj je to hodně dobrý, jediná nevýhoda pro mě ta váha, ale za ty peníze asi není lepší stroj na silnici. Na ten zátah motoru budu dlouho vzpomínat.

hell-rider
hell-rider napsal 25.12.17 v 15:27 10b.

Více komentářů



TOPlist