renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dajos
Vloženo 24.12.2015
Aktualizováno 27.7.2016
Zobrazeno 2 889x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Prostě Bandit...všeobecně známá a řádně provařená strojovna. Žádný zázrak moderní techniky, ale o to víc si cením poctivé kovářské práce, bez zbytečných elektronických vychytávek...
Model K3 - r. 2003, do provozu 2005. Do ČR dovezena z IT.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: Hezké kousky se mi nepodařilo zachytit

První dojmy - Vizuélní a poslechový dojem byl natolik pozitivní, že jsem do ní šel aniž bych se svezl. A pak že blázni nechodí běžně mezi námi :o).

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo si jí vybere :o)

Doplňky na motorce - Ochranné lišty motoru, padací hříbky, laďák Ixil, nosič bočních a zadního kufru, boční kufry Givi Keyless, zadní kufr givi Maxia, tangpad.



Recenze

Někdo si možná řekne jen blázen může koupit motorku, aniž by se na ní svezl...Snad, ale když jí pán vyvezl z garáže a nastartoval a já si ji poslechl a skoukl...byla projížďka zbytečná. Mašina šlapala jako koťátko, jen si předla (na podzim 2015 seřízené karburátory atd.), vzhled A++, jako nová. Vše odpovídající stáří i KM. Bez sebemenších vad.
B 12 už jsem měl (následující model), takže si dokážu představit co mě čeká a za peníze které stála, rozhodně zklamaný nebudu. Psal jsem to i u předchozí bandasky, bezkonkurenční poměr cena/výkon-užitná hodnota. Pro mé motorkaření (hl. ve dvou) s rezervou dostačující. Trochu úsměvné je fakt, že jsem si opět pořídil S-kovou verzi a ještě k tomu model, který se mi ze všech líbí nejméně. Chtěl jsem N-ko, to se mi líbí mnohem víc, ale tenhle kousek mi přišel pod ruky a nebylo co řešit. Třeba si časem zvyknu a když ne, dá se to předělat na naháče levněji, než polokapotu. No, uvidíme..řekl slepý.
Včera jsem jí zaplatil, tak je to takový dáreček pod stromeček, převážet od původního majitele ji budu až budou vhodné povětrnostní podmínky :o).
Tož tak na úvod.

2.7.2016
Konečně se mi podařilo párkrát bambita protáhnout. Čímžtopádem jsem zase o trochu chytřejší. Při první vyjížďce jsem si musel zvykat na jiný posez, ale nakonec to dobře dopadlo a už skoro ani neremcám. Kladně hodnotím širší říditka oproti originálu. Taky užší zadní pneu (180 oproti 190 na gsx-ku) se pozitivně odráží na lepší ovladatelnosti. Mašina je tak rozhodně hravější a snadněji jde do náklonu a zpět. K rámu ani podvozku taky nemám výhrady. Motorka drží stopu a ani při maximální rychlosti se nijak nevlní (max. je někde kolem tachometrových 260 km/h). Za kapotáž se dá slušně schovat, nedělá žádný hluk ani turbulence. Oproti naháči možnost rychleších přesunů, bez zaléhávání a potřeby výztuže krční páteře.
Bylo by zajímavé moct vyzkoušet opět K6, přijde mi, že byl její motor divočejší. Ale třeba je to jen můj pocit zkreslený přesednutím ze 14-ky. Nějak jsem nechtěl věřit, že by ten motor byl až taková bačkora. Zkusil jsem letmý start a...přední kolo dostalo asi extra porci hélia - promtně se vzneslo vzhůru k nebesům. Což jsem až tak nečekal (měl jsem plnou nádrž a žádný náklad vzadu). Nebudu to natahovat spoďáry zůstaly naštěstí bez následků a říditka jsem udržel...takže v kolonce výkon jsem musel malinko přehodnotit dojem -" čekal jsem víc" na" radno nepodceňovat". Evidentně jiný rozvor dělá divy. 14 - ka byla delší a na záda při full gasu nešla při běžných podmínkách, jen se lehce zvedlo přední kolo. Podtrženo sečteno je manko krouťáku oproti gsx-ku znát. Hlavně v nižších otáčkach na vyšší převodové stupně není reakce na okamžité otočení plynu taková živá, ale otočit full gas při jedničce...hmmm, rohlík ve tváři a možná proužek na spoďárech :o).
Tenhle motor rodokmen nezapře a významněji pobízí ke sportovnějšímu vyžití.
Spotřebu nijak zvlášť nepočítám, ale po né úplně turistickém výletu se pohybovala kolem 6-ti litrů (byl jsem sám a bez bagáže, jinak bych mohl napsat poznatek z kochací jízdy..šak víme, tím zdravím baťohy a jiné mechanické omezovače :o) ). Ale přecejen jeden mám - údajně jsou cítit nepřijemné vibrace do stupaček spolujezdce (někde v rozmezí 4000-5000 ot./min.). Sám jsem si za jízdy zkusil dát nohy na zadní stupačky, ale osobně mi to nepřišlo až tak hodné komentáře. Takže klasika, vše dle chuti každého soudruha, možná spíš soudružky.
Co mi ale vadí je absence 6-ky. Pořád ji tam řadím a zatím se mi nepodařilo jí tam dostat. Pro představu při tachometrových 100km/h točí bambit cca 3500 ot./min. Autobus točil cca 3000 ot. Se zvyšující se rychlostí se otáčkový rozdíl mezi oběma motorkama ještě zvýrazňuje (koho to zajímá, může si obě přímky závislosti rychlosti a otáček zkonstruovat, hodnoty k tomu máte :o) ).
Tož tak něco ode mě :o)

25.7.2016

Odkazy na mé videa:



Zvuk je bohužel poněkud plechovější a chrastivější než v reálu , ale lepší něco než nic :o).

27.7.2016
Banďour dnešním dnem prodán, tímto přeji ať dělá novému majiteli jen radost :o).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 06.03.19 v 22:26 10b.

Za toho blázna 10 b.Já taky bandita neprojel,jen poslechnul parádní zvuk.Zaplatil jsem,naložil a jel k domovu.naprostá spokojenost

Ivo
Ivo napsal 10.06.16 v 20:52 10b.

Nazdárek Dalo, moc pěknej stroj jsi pořídil . Nedáme někde kafe???

Trimoto
Trimoto napsal 08.03.16 v 20:26 9b.

Pěkný banďour, mám stejného a jsem z Olomouce. Třeba se potkáme

lálinnem
lálinnem napsal 13.02.16 v 16:50 10b.

To jsi bez Bandita dlouho nevydržel ale hlavně ať Ti dělá radost.

limak75
limak75 napsal 03.01.16 v 13:20 10b.

Ahoj, žádný blázen, já kupoval už čtyři ojeté motorky a ani u jedné nebylo potřeba ji projíždět. S - ko by mně nevadilo, když je perfektní stav, tak je to přednější i když bych teda radši taky bral N - ko. Přeju ti, ať nakonec nedáš na kapličku dopustit . Motka je moc pěkná.

Více komentářů



TOPlist