PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rof-pisek
Vloženo 27.11.2011
Aktualizováno 19.7.2012
Zobrazeno 4 280x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Bandaska. Tank na dvou kolech s býčí silou... Krátké projetí a začínám chápat, proč je to taková legenda... :)

Více fotografii

Recenze

GSF 1200S - čtyřvál, vzduchem chlazený, udávaný výkon 72kW, krouťák 93Nm. Zní to dobře...
Můj GSF 1200S - čtyřvál, vzduchem chlazený, výkon na brzdě 84kW, krouťák 112Nm, vyhřívané hefty, progresivní pružiny vepředu, široká řidítka, zásuvka, luxusní laďáček Yoshimura Dual Oval, stav díky Netymu luxusní.. :)
Jel jsem s ní jen kousek, takže dojmy fakt moc nejsou... Ale něco málo vím - skvěle se mi na ní sedí, tahá odspoda jako prase, nedá se to srovnat s ničím, na čem jsem do teď seděl... V 5000 ot. jsem řadil a motorka mi už ujížděla pod prdelí... Prostě, jak řekl jeden chytrý mládenec (viď Johny Barochu) - vééélkej krouťák... :D
Každopádně, je zima, takže zvládnem nějakej ten servísek (olej, seřízení a vyčištění karbeců, filtříky) a na jaře hurááá sbírat dojmy... :D

Zkušenosti po 3.3.2012
Tak jsem na moto nahrkal cca 300km během těchto krásných tří dní...
A poznatky? Při mých 187cm se na ní výborně sedí, 100km v kuse bez nějakých bolestí či následků, ani pode mnou nevypadá malinká... :) Široká řidítka jsou super, moto se dobře vodí, vyhřívané heftíky jsou pecka, imobilizér mi trošku drtí, občas se s ním ještě peru, než natočím...
Jízda. Hlasité kopnutí jedničky, rozjezd... Když chce být člověk v klidu, řadí kolem 3000ot a už cítí tah motoru.. Na pětku při 120 km/h točí 4500ot, takže stačí při předjíždění otočit plynem a letí vpřed jak splašená. Nejvíc jsem jí roztočil do 8000ot, víc zatím nebylo potřeba a i jsem měl docela strach pak... Síla té motorky je přeci jen zatím na mě moc... Uvidíme, jak to bude po 1000 km. :D Nejvíc jsem zatím jel 220 km/h, bylo cítit proslulé lehké vlnění se motorky, ale nic dramatického. Píše se, že brzdy jsou slabé a motorka se hodně potápí na měkkých pružinách. Možná je to tím, že nejsem závodník, ale přišlo mi, že brzdí poměrně dobře, navíc díky progresivním pružinám se předek ani nijak dramaticky nepotápí.
Výfuk. Kapitola sama pro sebe. Duní při nízkých otáčkách, zuřivě řve při vyšších... Když uberu plyn, tak střílí do výfuku, bublá a prská... Ukrutná návykovka, takže díky, Nety. :D
Spotřeba. Nevím. :D Když jsem za ní bral, tak asi žrala. :D Když ne, tak tolik nežrala. Každopádně, sice teploměr ukazoval 16°, ale pořád to není letních 16°, takže věřím, že spotřeba půjde ještě s vyššími teplotami dolů ( logické že? :D ). Ale myslím, že za 6l se dá jet v pohodě. :)
A to je zatím vše. Více zase časem, až něco najezdím.. :)

21.5.
Tak další km přibyly... Zjistil jsem, že spotřeba vůbec není tak nízká, jak jsem si myslel, navíc řetěz se dotočil na konec své životnosti... Takže jsem udělal velkej servis, doladil vše ke spokojenosti... Od Marka Vysočana (Brno) jsem koupil výbornej držák na kufr, kterej skvěle sedí a barevně ladí k motorce a musím uznat, že za těch 990Kč to opravdu byl super kup (viz fotky motorky).
Motorka ve dvou jede jako v jednom, přítelkyni skoro necítím, hlavně opět oceňuju tah z nízkých otáček, na pohodové cestování je to k nezaplacení.

7.6.
Žádné km nepřibyly, neboť není počásko a když je, tak jsem samozřejmě v práci...:)
Ovšem konečně přibyl kufřík. Na mašinu sedne jak ulitej, mám z něj radost... Teď ještě, co tomu řekne baťůžek... :)))
Fotky v galerii, jak jinak.. :)

17.6.
A konečně jsem se dočkal... Šumava ring... Písek - ČB - ČK - Rožmberk - Vyšší Brod - Frymburk - Černá v Pošumaví - Volary - Vimperk - Strakonice - Písek. Cca 250 km plné rovinek, zatáček, rychlých úseků i pomalých kochaček... A bandit uspěl na výbornou. Ve dvou pohodové cestování, když jsem měl choutky jet střelbu, neztrácel se ani ve dvou, tah odspoda luxusní... Ale samozřejmě, limity se ukazují, měkký podvozek i slabší brzdy nedovolí letět pořádnou střelbu. A nedovolí to ani baťůžek a můj pud sebezáchovy. Takže ideál pro svižné i klidné cestování, jak kdo chce. Ochrana proti větru do 170 bohatě stačí, prdel nebolela ani po 250 km. Spotřeba kolem 6.7 litru, takže prakticky totéž jako hornet 600 při stejně svižné jízdě...
Batůžek si liboval nad kufříkem a opěrkou, foťák skoro nepustil z ruky a tak vznikly i nějaká pěkná videa a fotky...
Suma sumárum, myslím, že bandit nějakej čas zůstane. SNAD. :D



29.6.
No tak jsem zas nandal nějakou tu stovečku navíc... A... Nečekaně.. :D Bandit mi začíná nestačit... Začínám vnímat měkčí podvozek, který pokusy o sportovní jízdu poměrně statečně likviduje... :) Začínám vnímat i slabší přední brzdy, které hlavně když jedu s baťůžkem, nejsou tak ostré, jak bych si přál... A začínám i vnímat, že trochu víc výkonu by se k tomu krouťáku šiklo..
Prostě a jednoduše, začínám se poohlížet po blackbirdu a řeším, zda vyměnit či nikoli...

11.7.
No... A Bandit šel do světa... A myslím, že do správných rukou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Blahis1
Blahis1 napsal 29.05.12 v 09:03

Udělal jsi dobře. Tvůj stroj mi chvilku stál v garáži a maximální spokojenost. Byl jsem s ním i na dovolence na Slovensku a pohoda. Výfuk má opravdu super zvuk a hlavně když to do něj lehce střelí, tak je to pastva pro uši. Spotřebu jsem měl v pohodě kolem 6ti litrů, jen ty světla, které skoro nesvítí...nakonec jsem měnil za SV, ale velká motorka začala zase chybět, tak se šlo do Varadera.
Na to, kolik měl tady ten Bandita nalítáno km šlapal jako hodinky. Ten motor se nedá zničit. Tak ať slouží hodně dlouho P.S. někdo sundal nálepky "Bandit p**o" ?

trigr
trigr napsal 30.11.11 v 21:51

Měl jsem možnost si ji několikrát od kamráda na change půjčit. Ten motor je fantastickejna koně nekoukám pocit z motoru je důležitější). Zdála se mě až na brzdy lepší než můj bývalý litrový fazer . Ať ti slouží třeba se někde potkáme, když jsme skoro sousedi

SLUGI
SLUGI napsal 28.11.11 v 08:47

BANDIT P...

nety
nety napsal 27.11.11 v 21:40

Bandit p..o at slouží, pěkně se o ní starej, byl to muj mazel.

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 27.11.11 v 20:46

krásna a ten výfuk, to bude orchestr tak at dobře slouží

Více komentářů



TOPlist