PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník aMaty
Vloženo 20.10.2015
Aktualizováno 2.4.2017
Zobrazeno 1327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká pohodlná hračka na cestování

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600S Bandit: V době koupě nebyla žádná slušná k prodeji, navíc mě to táhlo spíš k té 1200
Yamaha FZS 1000 Fazer: Nic rozumného k prodeji v té době
Honda CB 600S Hornet: V době koupě nebyla žádná slušná k prodeji

První dojmy - Na první dojem působila motorka velice "ohromně". Není divu moje předchozí moto byla lehoučká a drobná 250 tak tohle působnilo jako ohromná " loď ". Nicméně tento dojem opadnu po prvních pár km co jsme si krásně padli do ruky.

Motorku bych doporučil pro - moto je vhodné pro toho kdo ví co chce, rád cestuje

Recenze

Z nepřeberného množství různých motorek jsem si nakonec vybral GSF1200S Bandit a udělal jsem dobře. Motorka hned po pár prvních km padla krásně do ruky a nedám na ní již dopustit.

Nicméně než jsem vyrazil na silnice...
Motorku jsem byl kupoval kousek za Brnem (jsem z Liberce takže dlouháá cesta). Na foto v Inzerci na první pohled fešanda a ještě vybavená 3ks kufrů takže k cestování ideální. Po dojezdu k prodejci mě padla hned do oka a bylo jasné, že s ní odjedu do Liberce. Vzal sjem si s sebou zkušenejšího kolegu co sedlá 2 kola značně déle a ten jí v pořádku dovezl do Liberce a cestou ještě prověřil jak krásně funguje.

Motorka stála v garáží a já poctivě čekal na rozšíření ŘP, abych mohl legálně jezdit bez obav z PČR. Po přibližně 2 týdnech nastal "den D" a měli jsme vyrazit na projížďku. Sednu na motorku a ejhle nešla nastartovat. Když to zkrátím tak vadný palivový ventil, nečistota pod plovákem v karbecu a špatná shoda okolností. Olej plný benzínu nakonec motor ven, rozborka, kontrola celého motoru, přetěsnění (předchozí umělec co se v motoru hrabal měl rád tmel na motory, který byl všude)




Zároveň se s tím sfoukla i výměna rozvodů co mě čekala přes zimu

Nakonec se dílo podařilo a motorka opět zavrčela a já konečně vyrazil. První km v režimu "zjistímě co to umí". Nejsem zastáncem tahání za heft a jezdit co to dá. Motorku jsem koupil na cstování a toulkách krajinou a k tomu se zdá být zatím víc než ideální. Dostatek výkonu zabezpečí bezpečné předjetí i pohodlí při cestování bez nutnosti podřazování pod každým kopečkem .. prostě pohodička.






V době koupení měla :
držák na 3 kufry i s kufry
Bílé pružky na kolech
K&N filtr
Laděný výfuk
Malé padáky

Co jsem stihnul již nasadit:
zásuvka pro nabíječku navigace
držák navigace
ukazatel zařazené rychlosti

Do budoucna:
Nějaké zabezpečení
Trošku poladit přední světla
Pořídit větší přední plexy ať na mě nefouká

--- Update 27.4.2016---
S motorkou jsme už kamarádi jak se patří za letošní sezónu máme už přes 2500km a další naskakují úplně samy. Vzhledem k trošku chladnějšímu počasí teď na jaře jsem nainstaloval větší plexy od MRA a vyhřívané rukojeti z těch se stal celkem vynikající doplněk. Dál jsem dal akorát do pořádku držáky na boční kufry po předchozím majiteli (opískovat a nový lak) a nasadil na motorku. Musel jsem trošku držáky upravit neboť originální řešení na blinkry by bylo bez nasazených kufrů opravdu otřesné :D ... Takže poupraveno a nazaseno a vše krásně funguje. Letošní sezóna bude parádní. !







--- Update 2.4.2017---
Po roce trošku aktualizace. V průběhu loňské sezóny se doladilo lehce zabezpečení motorky (instalace alarmu) a jinak se jen jezdilo a jezdilo co to šlo. Behem roku jsem zjistil i jak dobře je motorka stavěná když jsem sundal srnku. Já to ustál a zastavil o kus dále. Motorka to odnesla uraženým blinkrem a plastíky přišli o nějaké držáky. Takže rozborka, plasty poslepoval a zpevnit a zase složit a z vesela jezdit dál. V době zimního spánku jsem se letos vrhnul na přední vidle co měly již lehce vůle ve futrech (srnka udělala svoje :D ) a udělal na nich repas a dal je zase dohromady. Když už jsem se v tom hrabal tak jsem poupravil i osvětlení motorky. Namontovány mlhovky a přední světlo přerobeno na bixenony. Dnes se mě to podařilo i vyzkoušet v noci a naprostá paráda svítí to krásně a nikdo z protijedoucích si nestěžoval, že bych je oslňoval tak se to v tom případě podařilo i seřídit.











A taky se letos obnovila černá hmota držící mě na silnici. Padla volba po chvilce zkoumání na hmotu nesoucí název Pirelli ANGEL GT A a zatím spokojenost. Hmotu zajíždím a zatím není na co si stěžovat. Uvidíme v průběhu sezóny




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 13.04.18 v 21:25 10b.

kumba33
kumba33 napsal 21.10.15 v 18:07 10b.

Super popis a zkušenosti jen ať ti slouží v tom nejlepším i nejhorším (v nemoci i ve zdraví).Tak hlavně kolama dolů) za mě 10 bodu hlavně za zpracování a popis.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 20.10.15 v 08:53 10b.

Více komentářů



TOPlist