PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-09 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chris136
Vloženo 23.11.2022
Aktualizováno 23.11.2022
Zobrazeno 741x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Obratná, lehká, rychlá a dravá motorka.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:YMoto Praha (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem předtím jezdil na první generaci MT09 a Tracer 9 GT 2022 jsem věděl do čeho jdu. Motorka mi sedla ihned a jsem rád, že jsem jí pořídil.

Motorku bych doporučil pro - Motorka není vhodná pro začátečníky. MT bych doporučil někomu, kdo už má 'pár' kilometrů za sebou a ví, že motorku bude chtít ždímat do poslední kapky! :)

Doplňky na motorce - Motorka je celá v originálním stavu, čekám na dodání komponentů a doplňků, které se přes zimu namontují a na jaře se rovnou vyjede.

Dominator GP3 Low Profile
M-Style krátké páčky
Kryty páček
Sportovní gripy
Plexi štít kouřový sportovní
Kryt chladiče

Recenze

Přecházel jsem z Tracera 9 GT a přesně jsem věděl do čeho jdu. Jezdil jsem na ní v Třebívlicích na MT Tour a ten projev mě bavil moc.
Tracer je parádní motorka a stojím si za tím, ale nemám pocit, že bych ještě dozrál do věku, kdy motorku spíš cestovní chci, vrátil jsem se k MT09 a jsem moc spokojený.

Všichni nadávají na vzhled masky, ale já musím říct, že se mi ten 'kyklop' opravdu líbí, za mě lepší než druhá generace - klidně mě ukamenujte :)



Motorka je lehká a obratná, do zatáček se naklání sama a i přes to, že mě všichni rvali do SP jsem zůstal u základní verze - nejsem motorkář, který by poznal rozdíl, když jezdím na okreskách nijak závodní rychlostí



Krouťák se dostavuje od začátku, samozřejmě největší zátah přichází v cca 7,5 tisících - do té doby je motorka stále rozlítaná a chce na zadní a zrychlovat, ale je to mírnější - určitě nedoporučuji začátečníkům.
Brzdy jsou vlažný, není to žádný zázrak, ale zabrzdí to, když je potřeba - do budoucna Brembo? :)
Podvozek je nastavený nějak do středu, motorka se moc nehoupe ale ani moc nemlátí v dírách, je příjemně stabilní a hodně tomu pomáhá i těžiště - sedíte dost nízko a nad motorkou máte přehled snad ve všech situacích.
Na silnici s ní uděláte hodně parády a bude vykouzlí Vám úsměv na tváři při každým zatáhnutí za plyn - sériový výfuk je příjemně hlasitý, nezní jak sekačka ale sporťák to taky není - zlatá střední cesta!



Se spolujezdcem je jízda na třetí generaci eMTéčka úplně v pohodě - do budoucna plánuji přikoupit komfortní sedlo, ale zatím bohatě stačí obyčejná verze - jasně, po 200 km už zadek a záda bolí, ale u jakýho naháče ne..
Spotřebu neřeším, ale průměr mám 6,5 litrů - na nádrž se ujede +- 180 km normální jízdou s předjížděním a vytáčením motoru.
Poruchy stále stejné, jako je u CP3 zvykem - spojkový koš a rachtání při studeném startu, ale v servisu mě uklidnili, stejně jako u Tracera, že je to prostě daný EURO 5 normou - strašná blbost, ale bohužel se s tím nic neudělá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Davcoun
Davcoun napsal 24.11.22 v 09:03 10b.

Samíc
Samíc napsal 23.11.22 v 17:20 10b.

Více komentářů



TOPlist