renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Chris136
Vloženo 1.9.2022
Aktualizováno 23.11.2022
Zobrazeno 2 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Svižná, sportovně cestovní motorka, na které si dokážete sám užít kopec srandy.
Pokud chcete cestovat, nasadíte boční a zadní kufry, hodíte za sebe baťůžka a jedete kam chcete.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:KaraOne (Praha 10-Štěrboholy) - Kluci z KaraOne jsou profesionálové ve svém oboru.
Jak prodejci tak mechanici.
Všichni skvěle poradí, vysvětlí a ukáží.
Všechno vždy s ochotou a úsměvem :)

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Jedním slovem, wow. Podám ruku prodejci z KaraOne a s úsměvem pod helmou první start. Tříválec mě hned chytá za srdíčko, ten motor zní i s továrním výfukem skvěle. Následuje prvních pár metrů nejistoty, protože nedosáhnu na zem oběma nohama, což je pro mě poprvé, ale při zařazení jedničky a puštění spojky jsem se s motorkou hned cítil jako jeden, posez je moc příjemný. Vyjíždím z uličky na hlavní spoj směrem domů, nepojedu přes dálnici, protože to nemůžu ani pořádně vytáčet, maximálně 6 tisíc otáček prvních tisíc kilomterů. Výkonu na okresky dostatek, stále musíme brát v potaz, že to je motorka cestovnějšího rázu. Kvalty jsou delší, ale díky tomu je ideální spotřeba. Já jsem se svojí klidnou rukou jezdil za 4,6 litrů. Cca 350 km na nádrž bez problému.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil všem, kdo chtějí cestovat ve dvou a nechtějí se u toho nudit a pro ty, kteří potřebují rovnější posez, ale zároveň chtějí motor z MT09. Charakteristický zvuk CP3 spojený s výkonem, který motorka má, udělá hodně parády a za přijatelný peníz - základ Tracer 9 GT, který jsem pořídil, stojí 364 990,- v základu obsahuje boční kufry, elektronický podvozek, vyhřívané rukojeti, tempomat, blastry na ochranu páček a rukou

Doplňky na motorce - V základu obsahuje vyhřívané rukojeti, to je paráda! 10 stupňů výhřevu je ale zbytečných, stačily by 3 - low, medium a high.

Nainstalované navíc tam ještě nic nemám.
Mám zatím jen objednáno:
sportovní plexi od Puig
kryt chladiče
tankvak
padací rám od SW Motech

Recenze

Byl to boj, vybrat si nějaký stroj. Nejdříve jsem jezdil na první generaci MT09, tedy r.v. 2014 a to byla paráda. Jelo to jako z praku, znělo to jako raketa, bylo to malý a obratný. Ale ve dvou jsme se na to vešli už hůř. A tady nastal problém. Jezdíme hodně ve dvou, ale já si rád tu jízdu užívám a proto jsem se nejdřív Traceru bránil a říkal jsem, že koupíme novou MT09 SP nebo MT10 SP a nasadíme tam nějaké komfortnější sedlo, Yamahy jsou z výroby dost tvrdý, ale to víme všichni, kdo jsme na nějaké jezdili..

Zkušební jízdy na 09 i 10 mě přesvědčili, že 10 je pro mě zatím ještě hodně a nejsem na to vyježděný. Určitě bych si na ten výkon časem zvyknul, ale radši tedy půjdu od nižší mety a byl jsem rozhodnutý pro 09 SP no a v ten moment jsem uviděl Tracera na vlastní oči v barvách Icon Performance a říkám si, že se na tom sakra musím projet, protože ten novej je fakt krásnej! Tak volám do Yamaha KaraOne a shodou okolností měli jednoho zrovna vystaveného i když ne teda předváděcí. To ničemu nevadí, zajel jsem tam, pokochal se a posadil se na to a už v ten moment, i když jsem na sobě zrovna měl košili a lakýrky, jsem věděl, že to je ono.
Motorově to je stejné jako MT09, takže ideální varianta - první dojmy jsou výše.

Klidné svezení do nějakých 7,5-8 tisíc otáček, pak to lítá jak blázen.
Brzdy fungují tak, jak byste u 220kg motorky čekali, brzdí, ale časem to bude chtít něco silnějšího.
Podvozek je u GT verze, kterou mám, elektronický a funguje parádně. Projíždět díry je 'slast' a jakékoliv nerovnosti v zatáčce motorka krásně vyrovná.
80 % času jezdíme ve dvou a i v ten moment je motorka krásně svižná, ovladatelná a funguje skvěle. Navíc za sebou polovičku vůbec necítím a to je úplná paráda - ta se mimochodem zamilovala, viz. foto
Spotřeba je kolem 5 litrů, ať jezdím, jak jezdím, ale furt na to cca 300 km ujedu a to je úplně v pohodě.



Servis a poruchy ještě nemám vyzkoušené, ale myslím si, že u CP3 je poruchovost skoro nulová. Spojkový koše jsou stálým problémem a zvuk cvakání při studeným startu je u nových motorů normální - blbý omezení kvůli Euro 5.

Na silnici je tahle motorka jako doma, není to žádný enduro nebo něco jako GSo, je to MT09, který je nastrojený do cestovna. Jasně, lehkej terén to jakžtakž zvládne, ale na silnici je to MNOHEM lepší.
Ať už jedete ve městě nebo na dálnici, je to úplně jedno - 180 na dálnici s tempomatem nebo na 6. stupeň 50-60 ve městě. Obojí je bez problému.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 12.12.22 v 13:06 10b.

Pěkně napsáno. Ať vám oběma dělá jenom radost

truk
truk napsal 06.09.22 v 21:42 10b.

Pěkná, mám ji také v červené barvě. Za mě velmi dobrý motor, skvělá ovladatelnost. Výborný jsou el. fičury, qickshifter a tempomat je taky fajn. V terénu je motorka zcela nepoužitelná, max tak kousek po polňačce šnečím tempem na koupák. El. podvozek je docela fajn, ale samozřejmě je motorka poměrně tvrdší, ale to je ok. Samozřejmě, jestli jste dva hubeňouři, tak to asi ve dvou jde. Ale já má 110kg, manželka taky není žádnej hubeňour, takže i bez věcí jsme prakticky na váhovém limitu motorky. A je to kuwa znát. Zábava končí, protože nějakou vlnu na silnici v zatáčce to ve větším náklonu ve dvou nedá. Závěr super motorka na svižné cestování po silnici, ale pro jednoho. Ale pro jednoho jsou vlastně všechny motorky původně myšlený...

allek
allek napsal 03.09.22 v 12:04 10b.

Pěkná motorka. Jízda na 6 rychlost-50km to bych chtěl zažít po městě. Cuk,cuk a nic. Nemělo by se přehánět. Jinak supr.

Fyro
Fyro napsal 01.09.22 v 21:43 10b.

To věřím suprová motorka. Díky za pěkný popis.

context
context napsal 01.09.22 v 16:26 10b.

Pěkná mašina přejí hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu a ať ti dělá jenom radost

Více komentářů



TOPlist