renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Simitom
Vloženo 16.11.2021
Aktualizováno 9.3.2023
Zobrazeno 2 915x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bude to 200 kg kroska s velkým boxerem.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Jedno GS už mám tak jaké pak první dojmy. Vím proč jsem si pořídil druhé a vím co od něho chci.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro 0,1% majitelů motorek.

Doplňky na motorce - Celá je doplněk ke druhému GS.
Použité díly
- motor 1150 GS
- vidle Yamaha 450 F - zdivy 310 mm
- větší kotouč
- světlo, blatníky Husqarna
- chladič BMW R 850 R
- nádrž BMW R 850 R
- sedlo BMW 1150 GSA
- rám uchycení řízení
- podsedadlový rám domácí výroby
- budík koso
- ovladače nějaká KTM/HQ

Recenze

Proč jsem si ho vybral? Protože boxer! Kdo mě zná tak ví že nedám na GS dopustit. Jezdím z GS převážně offroad a proto padla volba koupit druhé GS a postavit z něho takové HP pro chudé. :) Kamarád měl doma rozestavěnou motorku a asi se ji celkem rád zbavil. :D :D :D Boxer mi maximálně vyhovuje a nedovedu si představit že se ho vzdám. Zkusil jsem i jiné motorky ale nic mě tak nenadchlo. Většina lidí říká kup si KTM a nemusíš nic stavět ale takhle já to prostě nechci. Ta motorka nebude nikdy lehká, ani nebude mít 160 koní ale pořád bude mít ten krásný a perfektní boxer který občas překáží a vydává divné zvuky.

Představa je taková že z motorky sundám všechno co tam nemusí nutně být. Vyndá se ABS, rozřeže podsedadlovka, na předku bude klasická vidle s 21" kolem a jedním kotoučem, kokpit, budíky a světla pryč, katalyzátor a origo výfuk pryč. Přibudou jen funkční doplňky. Nebude to žádná voňavka a nebude na cestování. Motorka bude stavěna výhradně na cesty mimo asfalt a tomu se podřídí vše.

Pro citlivky - motorka prodělala těžkou nehodu takže je to její druhá šance na život.

6.2.2020 - podařilo se dořešit chladič + hadice, uchycení nádrže, přívod vzduchu do airboxu, příprava na podsedadlový rám. Práce hodně, času málo. Ještě zbývá doladit rád pod sedlo a zadní blatník. Pak půjde ke kamarádovi aby udělal elektriku.

19.7. Moto má hotovou elektriku. Pomohl kamarád, tohle bych fakt nedal. Co zbylo šlo pryč. Začíná skládání a zprovoznění. Motor už běží, takže dodělat rámy, hodit do barvy, dořešit plyn, spojku a asi 193 dalších prkotin a brzo snad pojede.

9.3. 2023 Dlouho jsem nic nenapsal protože se vše točilo kolem nové KTM. Ale GS už mělo první test a musím říct ze je to lepší než jsem čekal. Tak moc letí ze jsem se nechal ukolebat a rozbil si hubu když jsem zvolnil a přestal být obezřetný. Snížení hmotnost motorky se hodně projevilo na živnosti a lehkosti řízení. Neskutečný jak snadno jde proti běžnému GS na zadní. Přední vidlice je tvrdší než jsem čekal ale pořad jde o těžkou motorku takže to je vlastně dobře. V pomalých rychlostech by mohla být měkčí ale když se přidá tak funguje parádně. Ještě je potřeba vyřešit zadní tlumič protože tam je zatím sériový a samozřejmě nestíhá. Ale s tím se počítalo. Motorku jsem na podzim zvážil ale teď si nepamatuju jestli byla váha 212 nebo 221 kg. Budu ji muset zvážit znovu. Vlastně z ni mám až strach. Je to monstrum. Teď musím motorku rozebrat a doladit nějaké drobnosti aby byla na jaro připravena.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
up11OO
up11OO napsal 08.04.23 v 10:54

oooo, tak je to tady BMW 1150(HP) to jsi mi udělal radost...je to tam někdy to chci vidět na živo slušelo by ji kulaté světlo jasných 10b. za jedinečný kus

stano73
stano73 napsal 09.03.23 v 17:20 10b.

super aj ja chcem taku

callowsick
callowsick napsal 09.03.23 v 16:43

to je fakt velká pecka

Zdenekkkkk
Zdenekkkkk napsal 09.03.23 v 10:30

Simitom
Simitom napsal 07.11.22 v 22:58

Už to jezdí, ale musí se dotáhnout nějaké detaily. Je to strašná bestie. Hrozně to letí a člověk má chuť ji držet u huby

Více komentářů



TOPlist