renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V4 S (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rulzmaker
Vloženo 19.7.2021
Aktualizováno 15.4.2024
Zobrazeno 4 466x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Kdyby ďábel měl motorku, tak vypadá asi takhle :D

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: Zajímavá motorka, ale nedá se půjčit a ten starší model nemá žádné asistenční systémy
Honda CB 600F Hornet: Už jsem ji měl 2x.. podle mě dokonalá motorka, a je jedno, že je 10 let stará... ale změna je život
KTM 890 Duke R: Super motorka, úplně bez výhrad... kvalitní rozumná volba, akorát mě prostě nerajcovala, a dost na ní fouká mi přišlo

První dojmy - Raketa, sexy, pohodlná, rychlá, hlučná... jako byl jsem dost překvapen pohodlím... ne, že by to bylo tak super, ale čekal jsem, že to bude strašné :)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo to chce.

Doplňky na motorce - - Evotech kryt chladiče
- Zadní karbonový držák SPZ + Performance LED blinkry
- R&G protektory přední a zadní osy
- Keramická ochrana laku
- Stompgrip na nádrž
- Throttle Spacer kit
- Desmoworld Oil Pan Guard
- Gripy Ducati performance
- Padáky SATO Racing -> GB Racing kryty
- Cordona QS - řadí to trošku rychleji, ale doporučil bych to jen na okruh, jinak nemá velký smysl za mě

Recenze

Hele... mám ji asi 3. den... aktuálně se motorka zajíždí, takže jen do 6000 ot. a pak se těšíme :D

FINANCE
Jsem z toho ještě trochu rozpačitý... celou dobu jsem si říkal, že kdo si může koupit motorku za 600 tisíc.. že kolik peněz asi člověk musí mít...
Asi půl roku jsem si to snažil vymluvit, že budu rozumný a koupím si Hondu.
Teď už vím, že to není o tom, kdo má kolik peněz, ale o tom, co si kdo dovolí a co chce :)

ZKUŠENOSTI
Je to moje první Ducati a třetí motorka... nejsem určitě profi jezdec, ale začal jsem chodit na okruhy na trénink a dost mě to posunulo vpřed. Určitě chci v rámci možností využít potenciál téhle motorky.

Kdo ji měl půjčenou, tak ví, že tahle motorka je absolutní nesmysl... podle mě už 120 koní je víc než dost natož 208 koní... ve Street režimu má tuším 160 a když dá člověk plný plyn, tak se bojí o život.. (UPDATE: ve všech režimech je plný výkon, ale v podrobném menu lze nastavit snížení výkonu a to pak je opravdu hodně pomalejší)

DOJMY - DENÍK
- Na dodání jsem čekal skoro 2 měsíce a ještě mi nestihli namontovat přední LED blinkry.. aktuálně to musím zajet, takže jen do 6000 ot., pak v 1000 km první servis a pak ještě zajíždět do 2500 km tuším (do 8500 ot.)

- Jako je sexy, že jo... oproti Hondě je neskutečně hlučná a když jedu 50km/h tak všem dává najevo, že se musí hodně krotit, aby takhle jela... a trochu i topí pod zadkem, ale rozhodně ne tak moc jako Panigale (s tím se nedalo ve městě jezdit podle mě).

- Zrcátka jsou docela marné a ještě jsem si je nenastavil, protože k nastavení nahoru a dolů potřebuju imbus.

- Motorka má fakt jemný lak a už po příjezdu domů byl škrábanec na nádrži asi od bundy, ale překrylo se to tankpadem.

- Nemá ukazatel nádrže, což je podle mě masakr, nájezd na nádrž bude cca 160-180 km, časem upřesním (update: prostě kolem 120 km mi svítí nádrž a v ten moment už nervózně hledám benzínku), ale je jasné, že je třeba si to hlídat... průměrnou spotřebu teď mám cca 6,5L, ale myslím, že půjde i na 5,5L až se zajede, protože tolik měla ta testovací při klidné jízdě.

- Úložný prostor neexistuje... pod sedlo spolujezdce se natlačila moto lékárnička a toť vše.

- Nechal jsem udělat keramickou ochranu laku

- Namontoval jsem Throttle Spacer kit - eliminuje vůli u plynové rukojeti... nesporně mnohem lepší nyní, tak to mělo být od výroby

- Podle knížky je výměna oleje co 12000 km, ale servisáci doporučují každých 6000 km a to včetně výměny řetězové sady (tuším do 10 tisíc Kč)... řetěz se prý natahuje a často se mění za aftermarket

- Evotech Guard kryt chladiče... koupil jsem v Polsku za 3500 Kč + instalace stála 4300 Kč (4h)... cena úlet, ale je to určitě nutnost, ty chladiče jsou hned dojebané, a vypadá to mnohem líp

- Dneska konečně najeto 2500 km a jedu plný plyn :) .. spotřeba 9L... 5.5L/100 byly snové představy :D to nechápu, že jsem vůbec měl na testovací motorce... průměr mám kolem 7L... uvidíme, jak to půjde dál.. každopádně miluju to :) přišel jsem na chuť i tomu zvuku, je to peklo a jak to brumlá na dvojce :P #misfits

- Maximálku jsem zatím dal 230 km/h... fouká dost, ale je to o zvyku... na delší trasy to moc nebude

- Zkoušel jsem omezený výkon (v detailním menu je snížení výkonu) a ta motorka je fakt o dost pomalejší... můžeš v klidu držet plný plyn a čekat než tam bude 200 km/h, což u plného výkonu moc dlouho nepodržíš.

2022 (o rok později)

Mám najeto asi 6500 km... potřebuju nové gumy... miluju to, je to prostě skvost :)

Měl jsem problém s helmou HJC, že nad 230 km/h mě začala vibrovat... všiml jsem si ale, že když mám kombinézu, tak to nedělá... maximálka teď 280 km/h... podle mě stejně potřebuju koupit jinou helmu, takže zvažuju Shoei X Spirit 3... AGV RR mě neseděla.

Koupil jsem lepší gumy - Supercorsa SP v3 a jako masakr... zahřejou se hned a vůbec necítím, že by to nějak klouzalo. Dávám tlaky podle Panigale V4, kde jsou tyhle gumy od výroby, což je 2.3 předek a 2.1 vzadu (street)... dle manuálu na SFv4 mi přišlo 2.4 / 2.5 bar hodně a ty Supercorsy jsou podle mě dělané na nižší tlak. Mám najeto asi 8000 km... spotřeba je 8 až 10..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MC88
MC88 napsal 23.12.23 v 18:29 10b.

Pekne popsano.. nahodou sem narazil.. Uzivej

sorbon81
sorbon81 napsal 07.06.23 v 00:03 10b.

Krásná motorka a hezká recenze

Samíc
Samíc napsal 04.07.22 v 19:45 10b.

dasturm
dasturm napsal 14.04.22 v 11:49 10b.

Nadhera. Gratuluju ti

Gemil
Gemil napsal 22.12.21 v 21:17 10b.

Více komentářů



TOPlist