PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter V4 S (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Smrči-GSX-F
Vloženo 14.6.2020
Aktualizováno 21.11.2021
Zobrazeno 2 705x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jak jsem ho viděl, nešlo odolat. Zase jsem chtěl zkusit něco nového, tentokráte V4.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky) - Mám od nich už druhou novou motoku a vždy bez problémů.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Je vysoká, sedlo pocitově výš jak u Multistrady. Posez pohodlný, nakopnutý dost dopředu. Zatím zajížídm, takže max 6000 otáček. Motor je klasicky mechanicky hlučnější, jak bývá u Ducati zvykem. Zvuk originálního výfuku je překvapivě dobrý. Nechápu, jak se jim povedlo přiblížit zvuk motoru V2. Srpen 2020 - motorka zajetá, aktuálně najeto cca 2500 km. Motor je doslova peklo. Do 6 - 7000 otáček jede lehce a síly už má nadbytek. Je však v těchto otáčkách hodně mechanicky hlučný. Kolem 8000 to jede už strašně moc a až do 15000 otáček je tah monumentální. Snaží se mi doslova urvat ruce z ramen a hlavu z krku.

Doplňky na motorce - Aktivní držák mobilu QuadLock. Super design a perfektní funkčnost. Podkova na víčko nádrže s tankvakem SW Motech. Výfuky Arrow semi-full titanium - neskutečný zvuk, způsobuje krvácení z uší. Průhledný kryt spojky Ducabike, karbnonové blatníky Vulturbike, držák SPZ Evotech, mřížky chladičů Evotech, páčky Performance Technology od Ducabike, deflektor olejové vany Desmoworld, aj.
Úprava palivové mapy xEcu na míru k výfukům s odstraněním omezeného výkonu na první čtyři rychlostní stupně. Teď je z toho vážně zlá motorka.

Recenze



Chtěl jsem něco lehčího a mrštnějšího, než byla Mutlistrada. To se však hledá docela těžko. U RS250 jsem si zvyknul na muší váhu a chirurgickou přesnost motorky v zatáčkách. Je to možná nevhodné přirovnání, ale SF se tomu hodně podobá - motorka je pocitově hodně lehká a zatáčí snad sama. Ta přesnost a jistota v zatáčkách je neuvěřitelná. Jinak cestovatelská výbava nula. Je jasné, že k tomu motorka určená není, ale tempomat by tam snad dát šel a nějaká USB zásuvka by se tam taky určitě vešla. Nicméně jak se rozjedu, je mi to všechno jedno a emoce stroje mě dokonale pohltí.
Po zajetí motoru už nemám s motorkou slitování (avšak ona se mnou taky ne). Spotřebu neřeším, ale na nádrž najedu cca 120 km, takže akční rádius dost malý. Momentálně najeto asi 2500 km (srpen 2020) a zadní pneu je v poslední čtvrtině životnosti.
Jízdní režimy jsou fajn, přičemž nejvíce používám Sport. Překvapuje mě, že i na tento režim je motor na první 4 rychlosti hodně utlumený. Nejvíc je to znát při plné akceleraci a souvislém rychlém řazení přes quickshifter. Po přeřazení na pětku je akcelerace skokově výraznější, motor v tu chvíli jede pocitově snad o 20% víc. Zpočátku dost nezvyk, běžnější bývá, že čím vyšší kvalt, tím motor ztrácí na razanci. Takhle je kolikrát lepší jet na podtočenou pětku než vytočenou čtyřku. V režimu Race už to tolik znát není, ale přece. Pořešeno přeprogramováním ECU pomocí xEcu jednotky palivovou mapou "ušitou na míru" výfukům Arrow s odstraněním zmiňované restrikce na první čtyři rychlostní stupně.
Brzdy jsou absolutně TOP, tam není co vytknout. Lépe brzdící motorku jsem ještě neřídil. Teď začaly brzdy lehce pískat, ale na to jsem už u Ducati zvyklý. Jak je to od novoty všechno složené na sucho, obvykle to pískání na sebe nenechá dlouho čekat (u Multistrady to bylo jak přes kopírák).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukas_yyc
Lukas_yyc napsal 24.03.21 v 17:33 10b.

Ti italové to prostě umí... pecka.

Kubik19
Kubik19 napsal 22.03.21 v 14:19 10b.

bomba největší

Mrberanek
Mrberanek napsal 09.10.20 v 21:27

to Smrči-GSX-F: Díky. Uvažoval jsem o kompletním Akrapu, ale ten je pěkně drahej. Na kolik vyšel Arrow?

Smrči-GSX-F
Smrči-GSX-F napsal 09.10.20 v 10:51

Mrberanek> Arrow jsou decat, ale lambdy zůstávají. Mapa k tomu nebyla, pouze jsem dokoupil eliminátor přívěry od Healtechu. Za jízdy má v nízkých otáčkách po přidání plného plynu tendenci se zahltit, ale našel jsem si jízdní styl jak tomu předejít. Nicméně jsem domluvený s Moto XN na přemapování pomocí Rapid Bike.

Mrberanek
Mrberanek napsal 09.10.20 v 10:19 10b.

Moc pěkná. Taky o ni uvažuju místo stávajícího BMW S 1000 R. Koukám, že jsi zvolil výfuk od Arrow. To je dekatovaná verze? Byla k tomu mapa nebo jsi to přemapovával někde jinde?

Letos jsem ji měl půjčenou a moc pěkně se na ní jezdilo, jen potřebuje jako sůl výfuk, závodní mapu a zlehčit převody (v sérii je to do devíti tisíc uškrcený, ale to jsou kvůli EURO5 dneska všechny nový motorky). Otevřené, přemapované a s upraveným zpřevodováním by měla letět fantasticky. Teď jsem někde viděl video, kde ji přemapovanou s výfukem Arrow naměřili na zadním kole 203 koní. Když vezmu do úvahy protiběžně se točící klikovku, která nějaké koně žere, tak super hodnoty. Na úrovni top superbiků.

Více komentářů



TOPlist