renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Snekofon
Vloženo 30.4.2021
Aktualizováno 11.10.2021
Zobrazeno 3 585x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichalR10
MichalR10 napsal 05.07.21 v 23:31

Tak co, už jsi se dočkal pořádné zkoušky? Doufám že ano

hansdorf
hansdorf napsal 11.06.21 v 16:18

Moc hezky napsáno , byl jsem ve velmi podobné situaci , a šel jsem na to trochu jinak .
Mě teď čeká rozhodování mezi Kawasaki Zephyrem 1100 a Suzuki GSX 1400 , Zephyr zcela jasně klasika, GSXko ještě také.
O Inazuamě 1200 i Banditovi 1200 se dá říct jen to nejlepší, skvělá volba, gratulace.
Mám úplně stejný názor na esteticky čistý motocykl.
Takže - přeji spoustu krásných zážitků , pohodových cestovatelských objevů a potěšení z jízdy.
Snad se někdy potkáme.

Sijux
Sijux napsal 20.05.21 v 08:52 10b.

90-ky nejlepší léta i pro mne. Mám CBR 1100XX z 98 a jsem maximálně šťastný. Nadále také plánuji další moto z tohoto období a Bandit je jedna z variant. Nemám rád dnešní přemodernizovanou dobu s tabletem mezi řídítky považuji za hnus .

Milanek13
Milanek13 napsal 11.05.21 v 16:04 10b.

Luxusní popis
Dost jsem se v tom taky viděl.
V 90.letech jsem při projížďkach na sve tehdejší CZ 250 taky snil o velkém čtyřtaktu

MichalR10
MichalR10 napsal 09.05.21 v 07:38 10b.

Krásná motorka! Ještě lepší je ale ten popis 90tých let. Byla to krásná doba, která stvořila krásné stroje I ta poznámka o hodinkách mne pobavila. Já nosím PRIM Traktor z roku 62 Ať to jezdí a moto dělá jen radost.

Ferenc
Ferenc napsal 07.05.21 v 11:35 10b.

krásně popsáno, vidím že ti kteří tady přispívají mají tu nostalgickou notu podobnou

čtu tady o Vídni, úplně se vidím jak jsem ta chodil v polovině 90 po centru a okukoval mašiny, které tam stály na ulici úplně běžně, zírající na cejchování tachometru :) Bez nic bych tam asi ani nenašel cestu zpět:)

pak v roce 96, jak jsem chodil v Olomouci na zimák, starkraft nebo jak se to jmenovalo a tam jednou tento bandit , za šnůrama, dole cedulka 0-100 za 2,9s. A já tam jen stál s otevřenou hubou...Po vzpamatování do trafiky pro avízo a v duchu si počítat kolik metráku bukvic bude třeba nasbírat na tuareg 125, čtyřtakt to bylo úplně mimo mé chápání, že někdy by mohl být...

krásná doba:)

Paulano
Paulano napsal 07.05.21 v 11:23 10b.

Poctivá motorka a parádní recenze, ať slouží a dělá je radost!

hansdorf
hansdorf napsal 07.05.21 v 06:21 10b.

Velmi pěkně napsáno o jezdci i super popis motorky .
Hodně krásných chvil po opravě a zase napiš,až to na tebe přijde, co sis pořídil na starý kolena .

JíraFZS
JíraFZS napsal 04.05.21 v 19:38 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 04.05.21 v 17:17 10b.

Pěkně napsáno, absolutně rozumím argumentům, proč zrovna tenhle Bandit.
Navíc v originále a designu, který prostě nestárne!

Hugo70
Hugo70 napsal 04.05.21 v 11:50 10b.

chybu jsi neudělal...

Snekofon
Snekofon napsal 04.05.21 v 07:59

Pánové díky. Je pravdou, že Bandit který přežil 23 let bez laďáku a ještě s tlumičem v krásném stavu už se málo kdy potká. Dřív jsem si Bandita bez laďáku ani nedokázal představit - k té motorce silný zvuk patřil. Asi jsem ale už paprika, teď to mám obráceně. Tento Bandit měl mít přede mnou jen 2 majitele a asi to taky nebyli žádní divoši, takže se zachoval opravdu v dobrém stavu... a podle nálepek se záznamy o servisu, které servisáci lepili pod sedlo, je vidět, že dostával předepsanou péči každý rok i při malém ročním nájezdu... celkově má tedy nyní najeto 60k km... pro tento motor je to teprve v rámci životního cyklu ukončení puberty... na konec příštího týdne mám domluvený servis, tak uvidím jak důsledná ta péče byla...
Co se týče té plotny... sice jsem ji sundal, jak je vidět na posledních foto... ale packy, které jsou přichyceny k podsedlovému rámu jsem nechal (musel bych sundat plasty a to se mně nechtělo) - na každé straně je jedna nenápadná packa, v černé barvě, takže to neruší a případná montáž plotny je tak otázkou max 5 minut, když mně při tom 3x spadne šroubek na zem... jinak i rychleji...

ferda.66
ferda.66 napsal 04.05.21 v 07:11 10b.

Gratulace ke koupi, malokdy se da koupit takovy kousek bez ladaku a dalsich uprav. Ja ho koupil uz s ladakem, a opravovany po padu, tak na nem bylo a bude jeste dost prace. A tu plotnu na kufr bych tam nechal, nevis, kdy se bude hodit, da se na nem i dobre cestovat

petr13
petr13 napsal 03.05.21 v 17:53 10b.

Pěkná klasika!

drak0123
drak0123 napsal 03.05.21 v 15:36 10b.

Jak jsi to popsal se dá číst i 5x za sebou. To je zpověď. Ať slouží a rozumím tomu co jsi napsal. Mně se líbil když mi bylo 15 Norton 500 kámoš si ho koupil a on moc výběr neby. Ale ten zvuk

faux4
faux4 napsal 03.05.21 v 13:57 10b.

Suzuki Bandit se vzduchem (vzduch-olej) chlazenym motorem uz bude proste pekna naporad. Taky jsem si musel splnit par davnych snu.. tak jsem si poridil Ducati M600.. a ted nedavno jeste polokapotu Bandita 650.. A kdyz jsem projizdel inzerci, tak prvni verze jak 6-tky, tak 12-tky uz je opravdu tezky sehnat v nezbastlenym rozumnym stavu. Bandit ma statut kultovniho motocyklu.. a za chvili k nemu prida i historicky.. Jak jsi psal, je to vrchol jap. vyvoje v tehle kategorii, tzn. vzduchem chlazeny ctyrvalce .

Snekofon
Snekofon napsal 03.05.21 v 08:27

@Čadil, ScottRussell - díky - je pravda že Bandit 1200 je moto kterým nejde nic pokazit, s každým dnem co ho mám doma jsem za to rozhodnutí raději a raději...

@dajos - podobné zážitky nás tady bude mít víc z dospívání v této době. Dnes je přítomnost silných moto pro dospívající samozřejmá. Inzerce je plná pěkných strojů za rozumné peníze, navíc jsou už i jiné finanční možnosti. My jsem byli generace, která dostala přímou dávku nového světa plnou ranou v nejlepším možném věku. Pamatuji si když jsem v roce 1990 po otevření hranic byl s rodiči poprvé ve Vídni. Obcházel jsem se zaujetím krásné kapotované stroje a hleděl s údivem do kolika mají ocejchované tachometry... byl to skoro větší zážitek než Prater. Nebylo nic než dvoutaktní Jawa, MZ, ČZ a Simson - občas článek ve Světě motorů - ale silné moto nebyly moc ani ve filmech - silné auta se občas v televizi objevily, ale motorky si nevybavuji - snad jen 2 nosáče co tankovali Super do 3kolek... A Pak najednou přišel tento devadesátkový moto šok... technika, tvary, barvy, zvuky... Jenže motorka pro mně byla v té době nedostupná... byl jsem student, později pracující, ale našetřit na nový stroj bylo nereálné, úvěry ještě nebyly dostupné jako teď a v inzerci byly pořád jen ty dvoutakty a pár starých otlučených herek... bylo to silné kouzlo, tak jsem se rád, že se přes Bandita můžu k tomuto zase vrátit a uchovat si to...

Ať Vám to jezdí pánové!

dajos
dajos napsal 02.05.21 v 21:01 10b.

Ahoj, velice hezky jsi se vyzpovidal . Rekl bych, ze jsem v tvem vypraveni pozoroval spoustu paralel s mym zivotnim pribehem. Taky jsem zacinal na fichtlech, mel stesti, ze jsem mel v garazi i Simsona S51 enduro, pak v 16 mensi skok na J 350/638, vyzkoseni MZ 150. Ale hlavne to okukovani fungl nove J350/640 v mototechne (za 32900,-) a slintani nad motocasopisy a motokatalogy... A muj spolubydla na koleji lital s novym farosem 900RR...Jo tyhle velke 4T masiny zpusobovaly nejeden vlhky sen asi vicero motoblaznum. No a vysnene Gsf 1200 jsem si taky jednoho dne poridil. Sice 3. a pak 2. generaci, ale s prakticky totoznym srdcem jako ma ten tvuj krasavec. Za me jeden z nejhezcich motoru v historii vubec. A jede fakt hezky. I nudli z nosu dokaze povytahnout . D.

Čadil
Čadil napsal 01.05.21 v 08:36 10b.

Bandit?Bandit! Parádně napsané.

ScottRussell
ScottRussell napsal 30.04.21 v 22:13 10b.

Dvanáctka Bandit je ... dvanáctka Bandit O moc víc stylověji už to asi nejde. Krasavice Tohle je plnotučnej stroj, v krásnym stavu, ať dělá radost!!



TOPlist