Životnost gum, aspoň na mém stroji je tak těch 15 000km. Zadní guma by ještě něco dala, ale jak jsem zjistil, tak přední byla na svém minimu.
To je první motorka, kde mě odešla přední guma dřív než zadní. :)
A protože nemá cenu dělat věci napůl, je jasné že se vymění tedy celá sada.
Dlouho jsem váhal co vybrat. Současné pneu jsou fajn, ale na blátivém povrchu to dost klouže a nejede. Špalky zase nechci, takový offroad jezdec zase nejsem. Takže něco co by na blátě bylo lepší a asfalt by to brzy neodpravil. Chtěl jsem Anakee wild, ale četl jsem více recenzí, kde mě trochu zaskočila udávaná životnost. Takže po delším studování jsem vybral Pirelli scorpion rally STR a uvidíme. Teď je vhodný čas navštívit servis, takže jsem sundal kola, ráno je dal na přezutí a odpoledne bylo hotovo. Montáž kol jsem ještě neudělal, ale to půjde už samo.
Demontáž je jednoduchá, konečně jsem si důkladně prohlédl jak je to udělané a super - lehké materiály, precizně provedeno, kola těsněná gufery s prachovkou, u rozety pak O kroužkem... fakt moc hezká práce. Takže co šlo jsem očistil, vyčistil, gufera před montáží namažu a pak se těším na silnice i mimo ně, sbírat poznatky s chování nových gum.
-
staré, nové gumy
-
staré, nové gumy podruhé
-
těsnění zadního kola
-
gufero zadní 28-47-7
-
těsnění předního kola
-
gufero přední 25-40-6.5
Mám na Jawě 660 vpředu Mitas , výdrž 20 tisíc je normální. Zadní dala asi 18.
Tak jsem zvědavý, co budeš říkat na nové obutí.
Jsem zvědav, jak budeš spokojený. Já jsem na Transalpa nazul Heidenau K60, tak jsem také zvědavý
1 reakce
To jsem také zvědav. Na ty K60 jsem chvíli také koukal, ale nakonec mě z toho celého výběru zbyly ty Pirelli.
Tak jsem zvědav na Tvé zkušenosti, ať Ti to jezdí ke spokojenosti.