Nemyslel jsem si, ze Vstroma vymenim a uz vubec ne za KTM... ALE Hledal jsem neco vyssiho i pro dva lidi, co se dokaze podivat mimo silnice
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: preci jen nejsem takovej offroad strelec a jedina ktera by za to stala, zmizela pred nosem
První dojmy - Nema to takovej spodek jako mel V-strom, ale motor je krasne jemnej, necuka a ma super stredni pasmo
Motorku bych doporučil pro - Pro nekoho kdo se rad sveze i v rychlejsim tempu a zaroven zavita i mimo silnice
Doplňky na motorce - navigace
padaci ramy
Givi topcase
Tankvak
Powerparts sedadla
Akrapovic
BigHusky kufry
Průměrná spotřeba - 5.41667 l/100km
Recenze
Proc jsem si vybral tenhle stroj? potreboval jsem neco vyssiho s moznosti nastaveni vysky sedla a stupacek. Musel to byl dvouval 1000+ a ne BMW
Jede to pekelne, a kdyz clovek chce, tak to ani moc nezere. A da se na tom bez problemu zvladnou dovolena ve dvou lidech.
29000km
Motorka ma najeto necelych 30tis
takze mne ceka velkej servis, jak jinak nez doma.. Ventily trochu volnejsi, ale v toleranci. Objevena mala zavada, praskly O-krouzek na vystupu odfuku z ventildeklu, nahrazen jinym z kamaradovych zasob. Kdyz uz to bylo odstrojeny, dostala jeste australskej unifilter, chtel jsem ihned vyresit nemoc netesnyho airboxu a ze netesnil..
Probehla standartni vymena svicek, oleje, cisteni trysky spojky..
Rozdil v razeni ihned lepsi, rozhodl jsem se, ze interval vymeny oleje zkratim +- na polovinu.. nastavuji 8000km servis
34000km
Mame za sebou necely tyden po Chorvatsku. Motorka dostala powerparts sedla a je to dost znat. Ne ze by original nebyl pouzitelnej, ale tady jsem po celym dni a 750km slezl a nemel zadek jak fasirku.
Co me ale zaclo dost vadit, je zvuk vyfuku pri konstantni rychlosti kolem 50-60kmh.. Takovy plechovy drnceni, ktery zacne byt po par minutach dost otravny, hlavne kdyz se jede tema 5km dlouhyma vesnicema... premyslim, co s tim udelat..
36000km
Blizi se zima, cas vylepsit/predelat co se nepodarilo.
Misto china zasuvky pujde 5V10A zdroj, kterej by mel hrave uzivit dva mobily a co Vas napadne s velkou rezervou.
V planu je vymenit pomstu od Magury za alternativu od Oberonu/RSRMOTO/Sigutech, sice to jeste netece, ale nerad bych zustal nekde civet.
Taky dorazila zasilka od panu z BigHusky. Drzaky a kufry vel L
Trochu me zklamal system uchyceni kufru na puky, takovej barbarskej zpusob. Ale je to dan za asymetricky kufry s vybranim pro vyfuk..
A konecne taky motorka dospela diky titanovy koncovce od Akrapovice
Vymenu oleje necham na zacatek leta, podle najezdu mozna vymenim az s blizicim se vetsim tripem. Taky zalezi kam nas s virozou v pristim roce pusti
Probehla vymena palubni desky. Nejakej expert ji predemnou dojebal a prasklinu schoval pod kryci plastik
47000, . par jizd v desi ji zlikvidovalo. takze takovej bonus pred dovolenou. Letos jsem byli 2x na italskych passech. Pro tenhle trip nazuto mitas terraforce, super na silnici. V penuservise se mechosovi podarilo seknout trn v predim kole a musel ho vytuknout kladivem. to se taky ukazalo po cca 5-6tisk km. kdy mi v italii odeslo zminovane lozisko. nastesti v rakousku bylo skladem.po prijezdu domu jsem hned doobjednal loziska do zadniho kola.A na zaklade tyhle zkusenosti porizena zouvacka a staticka vyvazovacka. A druha vec je ze zatim na kazdy motorkce mi odesly loziska v kolech. takze budou v podsedlaku stale k dispozici. Taky proto jde do baraku dalsi KTM kde jsou stejny loziska.
Paráda
Ale Stromek je taky pro dva az az...
Krásná kačena, gratuluji! Ať Ti dělá radost! K touringovýmu plexi si nezapomeň koupit gumový průchodky a delší šrouby uchycení. Jinak ti bude kolem úchytů praskat. Ty gumový průchodky a šrouby seženeš v KTM z modelu 1290 Super Adventure. Já musel na 1190 to plexi reklamovat a rovnou jsem k novému tohle všechno dokoupil. Pomohlo to.