Cestovně maskovaná nálož výkonu. Spíš než multifunkční stroj cestovně - sportovní dravec, který doufám splní účel "daily using" bajku.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Překvapila mě lehkost vedení motorky a na dvouválec netradiční průběh motoru - líný do 4/5 000 otáček, od 5 000 táhne až do omezovače v cca 10 500 otáčkách. A zadní válec/spíš koleno svodu fakt topí do sedla řidiče.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele, kteří nechtějí silnicemi pouze brázdit, ale příležitostně si i užít trochu sportovnějšího povyražení.
Doplňky na motorce - Padací rám, stavitelné páčky, eloxované víčko nádobek brzdové kapaliny i hydraulické kapaliny, vyšší cestovní Plexi, Plexi kryt světlometu, rozšíření zrcátek, rozšíření bočního stojanu, centrální stojan, laděný výfuk Akrapovic
Recenze
Adventuru jsem vybral z několika důvodu. Na prvnim místě je kvalita českých silnic. Nepatřím mezi ty, co si naplánují trasu doma u PC a pak ji s pomocí navigace či telefonu při vyjížďce odjedou, čímž se vyhnout nechtěnému sjetí na silnici druhé či třetí třídy. A když se na ni nedopatřením dostanou, výmoly jim zkazí zážitek. S podvozkem od WP je vám jedno ,po jaké třídě silnice jedete. Mohu se tak bez zaváhání pustit do prozkoumání silniček, na které člověk narazí a uvědomí si, že po ní ještě nejel. Druhým důvodem bylo zůstat u dvouválu. Vždy jsem si dělal srandu ze střelců na řadových čtyřválech, kteří když v provozu na okreskách chtějí předjet, nalepí se na prdel auta, které dojeli, zkopou o kvalt až dva, aby měli výkon a chudák v autě je pak nesvůj, že mu za autem řve nějakej naštěkanej nervózní vysavač, kterej čeká na své tři vteřiny zátahu motoru. To se vám s dvouválcem nestane, dojedete auto, zpomalíte a když je volný protisměr, zas jen otočíte heftem. Také jsem chtěl motorku, která bude schopna odvézt mě s batůžkem na dovolenou s přijatelným komfortem a nebude to žádný mastodont typu Varadero, Caponord či Brambora, protože takovýchto "dovolených" je v poměru užití v sezoně zanedbatelné množství. Požadavek tedy byl, aby moto nebyla na obtíž při denním provozu okresky/město.
Ale k věci. Ovladatelnost je parádní, stejně jako brzdy, které ale nejsou nikterak jedovaté. Motor je kapitola sama o sobě, 110 kW je prostě mela. Jen mám po těch pár stovkách najetých kilometrů pocit,že jsem si koupil čtyřválec v obalu dvouvalce (narážím na výše zmíněný nelineární průběh otáček, kdy se do 4/5 000 nic závratného neděje, ale od 7 000 je to hukot. Nejspíš je to zapříčiněno 2 svíčkami na každou hlavu, ale to je jen má domněnka. Podvozek je parádní, žehlí vše, díky elektronickému nastavení i ve dvou. Trochu mě mrzí, že se člověk musí prokousat hromadou balastu na webu aby zjistil, že například MSC systém od Bosche nemá,protože byl na moto instalován až od roku 2014. V tomto ohledu bych rád apeloval na adminy Motorkářů, aby jízdní asistenty a elektronickou výbavu zahrnuli do popisů motorek- nejen zde v recenzích majitelů, ale i v katalogu motorek.
Jo,je, nějak jsem se uklikl pro výběru modelu. Diky za upozornění
Nebude ona to spis 1190 ?