Vlastník | Gandalf007 | |
---|---|---|
Vloženo | 28.2.2020 | |
Aktualizováno | 2.3.2020 | |
Zobrazeno | 3 353x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Gandalf007 | |
---|---|---|
Vloženo | 28.2.2020 | |
Aktualizováno | 2.3.2020 | |
Zobrazeno | 3 353x |
Dobře napsáno, díky!
Hezky napsané, je vidět, že to máš srovnané. Přeji hodně radosti a posilám 10.
Díky Jednou v nouzi jsme na Forze 125 zvládli i 200 km výlet ve dvou, byť mi bylo skútru chvílemi líto V jednom u F 300 nemám o dynamiku žádné obavy, po záběhu uvidíme, jak bude fungovat "přeprava" s baťůzkem. Je mi jasné, že to bude jízdně docela jinde, ale z A do B nás snad spolehlivě dostane a o to s baťůžkem jde především V takových Harmaneckých zatáčkách ho stejně budu muset dole vyložit, abych si je řádně užil a baťůžek zase ve zdraví přežil
At ti slouží mám již na ní 6 000 km a jel jsem i k Baltu , pravda po 300 km jsem se musel proběhnout (při tankování ),ale i na dlouhou cestu se s ní dá ... 550 km žádný problém , ať slouží !!!
Já Ti rozumím Proto jsem taky CB nekupoval, jen se svezl, kvůli pocitu. Na NC jsem kus jel a na CTX jsem 3 roky taky měl DCT (to je hrozný, samé zkratky) Ale dnes bych raději zvažoval silnější skútr... ona taková Integra nebo třeba BMW C400 mají taky prostor pod sedlem naprd... holt vždycky je to něco za něco Proto bych do budoucna uvítal nějaký 400-500 skútr od Hondy, abych nemusel trajdat do Yamahy, když vím, že X-Max 400 taky není ideální. A možná takový maxík bude potom dražší než NC
CB 500X má taky řetěz... A u DCT nemusíš řešit otáčky, pouze přepínáš režimy podle jak chceš svižně-pomalu jet. Navíc když se s oběma svezeš těsně po sobě, tak jako jsem to udělal já, tak je NC jasná volba. A cena je vyšší no... Musíš počkat na nějakou akci nebo slevu...
Geodet: Vím a plně respektuji Aktuálně mne od toho odrazuje nutnost nákupu tří další kufrů s držáky, centrálního stojanu a dalších drobností... a pak taky pravidelný servis řetězu. Motor je příjemný a novější generace DCT jsou čím dál lepší Mazání a čištění řetězu jsem si užil a chci od něj mít minimálně nějakou dobu pauzu I proto jsem pokukoval po CB 500X, které sice nenabízí s DCT, ale i s kufry bych se vešel pod nákupní cenu holátka NC a motor má sice menší/slabší, ale točivější s širším spektrem využitelných otáček. Ani náhodou se ale nepovažuji za experta, jen píšu své osobní dojmy a zkušenosti
RadekPCX: Používám Tomtom Rider a k němu příslušenství od RAM Mounts, takže buď zvolím nějaký adaptér na nádržku brzdovky, ale spíš zkusím někam přilepit tenhle čep: https://www.sunnyso...epem-rap-b-378u.html
Mám s ním už z minulosti dobrou zkušenost. Napájení navi je součástí držáku, takže si jen někde vyvedu kabel od spínačky nebo to pošlu přes plochý kabel do zásuvky v levé přihrádce. Ale moc to neřeším, protože na jedno nabití navigace vydrží zpravidla celý den a dobíjím přes noc. K tomu ještě někde doma od nich mám X-grip, kdybych tam chtěl mít upevněný mobil.
Stejně se jednou oklikou dostaneš k NC750X DCT.
Jak jsem ti už jednou říkal.
Ahoj, pak napiš, jaký držák jsi použil. Tohle nedoporučuji, hrozně se klepe za jízdy
https://www.aliexpre...tem/32917180372.html
Pěkné čtení
Ahoj, Forza 300 byla můj favorit po roce na PCX. Ale když jsem se na ni jel podívat, probudily se ve mně motorkářské geny a než koupit za 140 jednoválcovou 300, obhlížel jsem dvouválcovou 500 (CB500F) za 135 a nakonec sednul a už neslezl z NC750X. Pak jsem zase dokoupil PCX. Ale Forzu beru pořád jako dobrou volbu. Mít ale jen jeden skútr, asi bych šel do Kymco Xciting S 400 (kvůli jízdě ve dvou).
Tak ať jsi s Forzou spokojený a dělá Ti radost, určitě je to super stroj.
Super uz se na ni taky tesim ty jsy z brna?ja jsem z tisnova tak muzem nekdy hodit rec
Tyhle dva modely jde jen těžko srovnávat... čtyřstovka je o třídu výš, tak jako X-Max 300 vs. X-Max 400. Ale praktičnost a jízdní komfort u mne rozhodl. Jinak velikost a přístup prostoru pod sedlem mají myslí lepší i Downtovn 350 nebo třeba celá řada X-Maxů. Nevím, co přesně v konstrukci Xcitingu tomu bránilo, ale tento model, podobně jako i AK nebo T-Max (který beru jako špičku mezi skútry) mají prostor pod sedlem řešen poněkud neprakticky. Takhle mohu pod sedlo bez problémů umístit vedle sebe dvě vyklápěčky a stejně tak případně do top case, pokud bych pod sedlem měl něco jiného.
Nechápu, jak mohli v Hondě vykouzlit pro Forzu tolik úložného prostoru. Jinak si myslím, že Xct 400 je lepší pro toho, kdo chce víc výkonu a jízdní vlastnosti blížící se motorce. A pochopitelně vítězí i cenou. Rozměry je mohutnější, takže do města moc ne, tam Forza Kymcu ujíždí.
Na Kymcu jsem jel, líbí se mi i novější model Xciting S 400i. Nadchl mne sice zátah motoru i sportovní nádech podvozku. Ale dvě věci mi na něm vadí - tvrdší odpružení (chápu, že to sportovní charakter vyžaduje, ale nechci to takhle mít pořád) a hlavně menší a ne moc praktický prostor pod sedlem.
A co Kymco Xciting 400?