renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM RC 390 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Gagle
Vloženo 20.2.2020
Aktualizováno 29.9.2023
Zobrazeno 1 193x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


KTM RC 390 R, limitovaná edice (500ks), závodní podvozek WP, jiné brýle a řidítka, nastavitelné páčky,...dobrý základ na okruhové vyžití!

Více fotografii

Motorka koupena od Depree (ofiko dealer Husqarny)

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Zoufalá nabídka ojetých v cenové relaci na kterou jsem cílil
Honda CBR 600RR: Zoufalá nabídka ojetých v cenové relaci na kterou jsem cílil

První dojmy - Koupena nová, 2/2020, zatím nemohu úplně soudit - stojí v garáži a čeká na svou příležitost. Celkově jsem spokojený se zpracováním, kvalitou...až na jednu věc - výfuk, tohle soudruzi z Mattinghofenu moc nevymysleli. Takže to bude asi jedna z věcí, co bude uložena do krabice s nálepkou "nepotřebné díly z RC".

Doplňky na motorce - Výfuk se svodem RP Tuning pod sedlo, k&n filtr, padaci protektory RD moto, závodní plexi, racing stupačky

Recenze

Zhodnocení první plnohodnotné sezony 2021 pomocí dosažených časů:

Ofiko časomíra:

Sosnová 48.047
Brno 2:39.467
Pannonia 2:21.164

Neofiko (Appka):

Vysoké Mýto (oba retardéry) 55.92
Třinec 1:02.10

Update 2022:

Sosnová (nová trať) 1:10.032
Rijeka 1:51.054
Most 2:01.934
Pannonia 2:18.255
Sosnová podruhé 1:09.077
SlovakiaRing 2:38.209
Brno 2:32.612

Update 2023:

Most 1:58.677
Brno 2:29.851
SlovakiaRing 2:33.680

Na příští sezonu ještě dost ladění jak stroje, tak jezdce, ale jinak zatím je stále se kam posouvat!

Motiv byl jasný, pořídit něco, co bude na malých technických tratích jako doma a na čem se něco málo zase přiučím. No a když mi z ojetých "šestek" nepadlo nic do oka a naskytla se možnost koupit novou za lákavou cenu, bylo jasno.
Je to zvláštní vývoj, ještě pár let dozadu jsem sedlal VFR800 a toužil po něčem silnějším, splnit si dětský vlhký sen typu "R1p*čowoe", ale nějak mě to přešlo. Více oceňuji hravost, lehkost a chci si prostě každý kilometr na trati, nebo v případě endura v terénu, prostě užít a ten výkon vůbec není všechno.

Update 18.3.2020 - prvních 50km za námi, je to zajímavá hračka, bohužel tam kde očekávám nárůst zábavy (6tis. otáček) musím už radit vyšší rychlostní stupeň. To je daň za pořízení nové motorky, už by mohla mít 1000km, čeká na ni už nachystany výfuk se svodem místo katalyzátoru a taky odtucnovaci kůra ...
Update 20.5.2020 1050km a je to tu - Výfuk se svodem, k&n filtr a padaci protektory
Update 9/2020 Dominator letěl (rozuměj byl reklamován), protože bez vložky 108db (což už je i dost) a s vložkou se přehříval po 10min. tak, že "hořel". Takže přišel na řadu pan Pokorný (RP Tuning) a největší spokojenost, koncovka je větší a i bez tlumivky má rozumný zvuk. Konečně taky přes zimu dorazilo z UK závodní plexi a jde se na to!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 28.01.22 v 10:03 10b.

Moc pekny. Hezkej cas na pannonce, coz je asi nejlepsi velkej drom v okoli na ctyrkilo. Na cmeldovoi jsem tam dal 2:24.786 T takze jedes hodne dobre. Pravda uz je to celkem fousatej cas (rok 2018).

Kazdopadne pecka, 10 bodu, po cmeldovi se mi porad krapet styska.

Zbořa
Zbořa napsal 27.02.20 v 13:04 10b.

Je krásná

PlusOne
PlusOne napsal 21.02.20 v 08:34 10b.

Já nevěřím vlastním očím

PeterVFR
PeterVFR napsal 20.02.20 v 21:06 9b.

Väščí a výkonnejší brat k tej mojej KáTéeMe.
Už len rýchlo prelistovať kalendár , počas toho vymeniť lauf a dať DeCat a ísť si " zastrieľať " na cestu ...
Keď bude výfuk , tak + 1 b

Více komentářů



TOPlist