PROFIL MOTORKY

Jawa 350 OHC Special (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JendaJawa
Vloženo 11.7.2019
Aktualizováno 14.7.2019
Zobrazeno 3228x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 23 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Nabijec01
Nabijec01 napsal 16.07.19 v 12:28 10b.

Krásná, jen vydržet...

WIMPY
WIMPY napsal 16.07.19 v 09:18

Už když jsem na staré autoškolácké 3-pade dělal papíry na první velkou motorku taxem se zařekl, že Jawu nikdy prostě doma mít nebudu. Studené starty byl porod (kolikrát se tlačilo), kouřilo to jak komín z chemičky a hlavně se na tom skrz ty nepříjemné vibrace nedalo ani jezdit. Odkojený do té doby pionýrem, poté simsonem a ještě MZ 150. Jawě fandím, ale jak to tak pozoruju tak si ty nové stroje kupují jedinci co podobné extrémy prostě vyhledávají. BTW co "novodobé" firmě udělá větší reklamu než spolehlivost? Jak se serou motory tak to je začátek dalšího konce...
Jinak za tvé zkušenosti a touhu dále bojovat plný počet.

Tdicko
Tdicko napsal 15.07.19 v 23:44

Tak ja neviem... jednoducho niektorí sme stále nepoučiteľní...ale držim ti palce a želám úprimne veľa pohodových kilometrov...ja som mal Jawu v roku 1986 a už vtedy to bol krám. Akurát, že vtedy nič iné nebolo na trhu. Tak prečo sa mám aj dnes trápiť, keď nemusím..

Doth
Doth napsal 15.07.19 v 17:36 10b.

StepanP
StepanP napsal 15.07.19 v 12:50

@Targus: “To, co předvedla rejžácká Jawa, je standard, který předvádějí dnes a denně všechny "moderní" křápy omotané kilometry kabeláže a desítkami čidel a řídících jednotek. Trápím se s tím v práci dnes a denně”

Vytahni hlavu z místa kde slunce nesviti a poradně se podivej na ty “krapy omotane kilometry kabelaze”. To ze se tahle Jawa se*e jen co vyjede z fabriky není důkazem toho ze se fabrika posunula na úroveň ostatních moderních výrobců motorek, ale proste jen proto, ze to je strašnej krap. Sice peknej ale porad krap.
Sám si moc dobře pamatuju jak jsem jako pubertak furt ležel vedle starý kejvacky a porad něco řešil. A nebyl jsem sám.“Moderních” motorek mi rukama prošlo už par a otevřene říkám, ze dnešní kvalita výroby je o několik parníku dal než u těch Tvých opevovanych starých kusů. O nároku kladených na nové motorky (nájezd, rychlosti atd) se nemá cenu ani zmiňovat.

ivano
ivano napsal 15.07.19 v 12:29 10b.

Když jsem ji poprvé viděl, srdce mi zaplesalo . Krásný počin od Jawy...ikdyž jen nápisem...!!! -DD . To šasí je uchvancancující ale ta mechanická část... .A právě proto jsem se chtěl těchto patálií vyvarovat a sáhnul raději po osvědčené nové Yamaze SR 400 :Proč tam nenacpali tento motor ???Aha, to by chtěli od státu daleko víc mega dotaci a motka by pak stála 200tis. Snad už ti bude jen jezdit a přeji zážitkové km s úsměvem pod helmou. A za riskantní koupi a pevné nervy jasných 10b.

LiborK
LiborK napsal 15.07.19 v 10:37 7b.

No jak vidím, unikl jsem pěknému průšvihu. Koupil jsem Vespu a jediné co bylo, nechal jsem si nastavit jiné upozornění, že ASR je funkční. Jinak jen samé výhody a pozitiva modelu s HPE motorem.
Přeji Ti, aby ses porodních bolestí zbavil a jezdilo Ti to

Rajce2
Rajce2 napsal 15.07.19 v 10:24 10b.

Kámo jak to čtu, polívá mě studenej pot, mám totiž taky podobnou skládačku ze Shinraye, akorát od Italů a mám za sebou taky už reklamaci a teď se mi celkem pravidelně stává, že když je studená, tak prostě jen tak chcípne (ať stojí nebo se zrovna chci rozjet). Když jsem to kupoval,tak zrovna nějak upravovali palivový mapy, tak snad to bude lepší, než u Jawy.

Upřímně - nejdřív se mi ten OHC Special nelibil, jako levna kopie sebe sama, ale teď musim uznat, že to má něco do sebe. Jen kdyby v tom Týnci nebyli takový flákači kua

LanRic
LanRic napsal 15.07.19 v 09:48 8b.

Ahoj, měl jsem taky 350 Special, loni koupenou a ujel jsem na ní jenom za loňskou sezonu asi 6000 km, ale letos už jsem si musel nechat vrátit peníze. Měl jsem dost podobnej problém. Nejdřív začla ztrácet výkon, že se nedokázala přetočit přes 6000 otáček a následně začal padat výkon, že na plnej plyn pomalu padaly otáčky až někam ke 4500-5000, tam s rozsvítila kontrolka motoru a motor začal střílet a cukat a nedalo se to řídit. I tak jsem dojel vždycky tak ještě 30 km než se to úplně zastavilo. Po vychaldnutí to naskočilo, ale bylo to otázka pár minut, možná spíš desítek vteřin, než to začalo znova. Po první reklamaci vyčistili komplet palivový vedení. Ujel jsem asi 30 km než to začalo znova. Podruhý, vyměnili vstřik a myslím palivovej fitr. Ujel jsem asi 150 km. Potřetí vyměnili nádrž, palivový čerpadlo, dali jinej vstřik z obyč 350 ohc a ujel jsem asi 1500 km než se to zase vrátilo. Půlku minulý sezóny jsem strávil v servise a letos, když to začalo nanovo, tak jsem si nechal vrátit peníze, protože tam už neni co vyměnovat. Je to prostě krám a stejnou závadu má vícero lidí. Je to škoda, protože to jezdí fakt celkem pěkně a hrozně mě na tom bavilo jezdit. Dojel jsem s tím i do Chorvatska. Ale prostě to nemaj vychytaný jak je na ten starej motor dobastlený přímý vstřikování. Na postavení do obejváku dobrý, ale jinak to prostě nefunguje.

dasturm
dasturm napsal 14.07.19 v 21:57 10b.

No to me mrzi, ze jste mel takove potize. U me zatim vse OK. Na garancce mi rikali, ze tam budou davat jeste dalsi filtr kvuli problemu s pricpavanim striku a ze na dalsi kontrole mi ho tam namontuji. Ja do toho tankuji Verva100, zatim jsem nemel potize. Beztak to dela ta Babisova sracka...

Targus
Targus napsal 14.07.19 v 19:47 10b.

Že ses dobrovolně stal Jawa - mučedníkem (vítej v klubu), máš deset.

Targus
Targus napsal 14.07.19 v 19:46

Takže si taky přisolím do diskuze.
To, co předvedla rejžácká Jawa, je standard, který předvádějí dnes a denně všechny "moderní" křápy omotané kilometry kabeláže a desítkami čidel a řídících jednotek. Trápím se s tím v práci dnes a denně.
Naším (motorkářským) osudem pak je, abychom se:
1/ buď smířili s novou dobou, měli zaplacenu k pojistce i drahou asistenci rovnající se zabezpečenému odvozu - pokud možno domů,
2/ anebo se naučili takové poruchy odhalovat sami, protože jedna věc je najít na takové odrátované k**vě závadu, druhá věc je pak takovou závadu nezávadu vyreklamovat na dovozci či výrobci, pokud ještě platí záruka.

rbiker70
Budeš mít zřejmě příliš ochuzenou směs v čase, kdy motor ještě není zahřátý.
Tvůj křáp by měl mít někde teplotní čidlo, které bude měřit o maličko vyšší teplotu, než která bude reálná.
Způsobů léčení je několik:
1/Překopat palivovou mapu - motka pojede jak z praku
2/ najít a cvičně vyměnit čidlo teploty (zachováš emise), případně změnit jeho polohu, aby bylo na "studenějším" místě
3/ upravit polohu lambda sondy v kaťáku

Motky nedělají emise - zatím.

Vencanator
Vencanator napsal 14.07.19 v 18:45 10b.

Moc pěkná , jen mě mrzí, jak zlobila a přitom nikdo nejdříve nic nenašel. To ani samotné Jawě bohužel moc dobrou reklamu nedělá.

zemakh
zemakh napsal 14.07.19 v 17:46 10b.

Všechno super ,je nerozumím slovu "podstivě"

Bobeš55
Bobeš55 napsal 14.07.19 v 00:06 10b.

Piki
Piki napsal 13.07.19 v 12:38 9b.

Pecka

rbiker70
rbiker70 napsal 12.07.19 v 22:24 10b.

Ještě ty body

rbiker70
rbiker70 napsal 12.07.19 v 22:23

Řešil jsem podobný problém - během jedné vyjížďky motorka nešla vytočit přes 6 tis. Táhla pěkně a v těch 6-ti jakoby zasáhl omezovač. Kontrolka motoru nesvítila. Další den když jsem ji vezl do servisu, tak už občas chcípla na volnoběh na křižovatce. Vyřešeno bez problémů v rámci reklamace v servisu v Paskově. Prověřena elektrika, čerpadlo a nakonec vyměněn vstřik. Po servisu najeto cca 1000 km a šlape v pohodě.
Jediné co mě celkem s..e, že studená po nastartování obvykle napoprvé chcípne a drží až po opakovaném startu. Při teplém motoru startuje bez problémů. V Jawě mi sdělili, že to je bohužel chudou směsí kvůli Euru 4. No nevím ...
Jinak tvoje je taky moc pěkná a 10 bodů.

Gemil
Gemil napsal 12.07.19 v 19:54 10b.

Cool

Milan1963
Milan1963 napsal 12.07.19 v 19:39 10b.

Parádní stroj. Taky mám Jawu, na servis v Týnci si nestěžuju, ale v tvém případě na závadu mohli přijít napoprvé. Motorce 10 bodů.

LesaPáán
LesaPáán napsal 12.07.19 v 11:37

Se divím, že si je nenakopal na podruhé do prdele, když tě poslali domu. Jinak moto hezka. Taky jsem ji videl a prohlizel. Mas ode me 10b

novis79
novis79 napsal 11.07.19 v 22:45 10b.

Moc pěkná mašina, vtipný kolik lidí s ní má furt nějakej problém.

StepanP
StepanP napsal 11.07.19 v 22:01 10b.

Odmyslim-li si cenu a cele pozadi co dela tuto motorku “kontroverzni”, musim uznat, ze je hezka. Moc hezka. Neresim jestli to je nebo neni Jawa. Motorka na občasné prošmejdění okolí, lehounká, agilní... prima. Jenze pak prijdu blize, kouknu na zpracovani, kouknu na jednotlive komponenty a dam zase krok zpet.
Netvrdim, ze je to spatna motorka a ze jsi koupil spatne, sam jsem na ni nejel takze treba by mne po zkousce nadchla. Ale myslim ze asi ne Coz je uplne jedno, protoze radost ma delat Tobe a pokud se ji to dari, tak je vse v poradku!

Drzim palce at se da dokupy a at panove z Jawy vychytaji mouchy...

10b je za recku a za uprimnost, ne za motorku



TOPlist