Vlastník | Slow | |
---|---|---|
Vloženo | 7.7.2019 | |
Aktualizováno | 5.8.2023 | |
Zobrazeno | 1 288x |
-
Uložení zadní kyvné vidlice
V případě, že se rozhodnete toto realizovat ještě na originálním kousku, doporučuji, zakoupit si předem basu piv, bude se hodit (mám 5té a ještě asi nějaké padnou..) a pustit si oblíbenou kapelu hodně nahlas (pač sprostý
Typ: Údržba Vloženo: 13.07.2019 Uskutečněno: 13.07.2019 Tachometr: 25300km -
Výměna oleje v předních tlumičích, brzdovka
Výměna oleje je asi nejjednodušší povolením výpustných šroubů na boku a našroubováním přechodky např Legris (závit hadička) a vyvedením do záchatné nádrže. Vzhledem k plánované výměně gum nosníku bylo lepší toto provést
Typ: Údržba Vloženo: 12.07.2019 Uskutečněno: 12.07.2019 Tachometr: 25300km -
Zadní rozeta 39z
Jak jsem psal v úvodu, finální převodový poměr je od výrobce moc do lehka a pro moje představy nevyhovující.. Prozatím jsem podle modifikací uživatelů J250 Travel, odtočil rozetu a pro "evo I" použil univerzální rozetu
Typ: Údržba Vloženo: 07.07.2019 Uskutečněno: 07.07.2019 Tachometr: 25150km -
Vibrace vs otáčkoměr, tachometr
Jak už tu uživatelé peklostroje od Jawy psali, tak silné vibrace likvidují otáčkoměr a tachometr. Stačí dokoupit silentbloky a za 15min je po problému.. Silentbloky pro přístrojovou desku
Typ: Údržba Vloženo: 07.07.2019 Uskutečněno: 07.07.2019 Tachometr: 25150km