PROFIL MOTORKY

Jawa 125/810 Travel (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slow
Vloženo 7.7.2019
Aktualizováno 17.7.2019
Zobrazeno 411x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velké moto s malým motorem od domácího výrobce.

První dojmy - Moto kupované pro dojíždění do práce (denně 50-60km),a kolem komínu. Prostě úlohu skůtru převzala "velká" motorka. Po nějaké dekádě zase Jawa a zase obdoba 640tky, takže proporčně jsem věděl do čeho jdu.

Doplňky na motorce - Nosič kufru, kufr

Recenze

Pozitiva:
Cena, dostupnost dílů (jsem si myslel) a vcelku "papírově" výkonný motor (OHC), a spotřeba
Dospělá motorka s malým motorem

Negativa:
V Jawě při návrhu mota a používání "unifikovaných" dílů asi chlastali nebo nepřemýšleli..
Sekundární převod 17z:45z je oproti obdobné konkurenci (Yuki, Kentoya, Yamaha atd.) kde je převod 17:39 hrozně do pomala, kvalty odřadíte a na 5tku můžete je od 35km/k do maxima (což asi u 125tky a minimen krouťáku blbost) .
Vibrace v pásmu kde je je motor nejvíce provozován (pevné přimontování motoru do rámu, řidítka napevno, stupačky spolujezdce napevno), myslím, že pár silentbloků by problém hravě vyřešilo..
Používáné ráfky v rozměru 19" a 16" a rozměry pneu v TP také pouze v palcích (v roce 2005??)
První provedení mota s přepínači z J350
Jawa 125 je oproti J350/640 větší DO-DO a ještě více nepohodlná pro spolujezdce.
Absence startovací páky (nevešla se..)
Výfuk nevhodně umístěn (v kraťasek každou chvilku spálené lýtko)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slow
Slow napsal 15.07.19 v 11:49

2:Wenca 90km/h dlouhodobě asi né (upadli by ti ruce a nohy) aspoň ta moje Jawka se klepe jak ratlík

2:Targus tak to by jsi mi mohl udělat foto té startpáky
Na J350 jsem už víc jak 15let nejel tak nemůžu porovnat vibrace, průběh výkonu atd, ale manželka se mnou normálně jezdila a těch 100km na zátah jsme dali, na téhle 125tce mě po kilometru nadávala, a že půjde radši pěšky , pač to hrozně vibruje (u ženský divný pohled na věc).
Dosud jsem jezdil na všem možném z číny (Smile 100, Robby 50/125, Betka 50/78, CPI 50, Scooter 125) a tahle Jawka vibruje úplně nejvíc

Targus
Targus napsal 14.07.19 v 20:06

Slow

kluk tam startpáku má od výroby. A převody z fabriky bych moc neřešil. Stodváca má prostě málo kobyl a každý si to musí ošéfovat podle svého gusta.

Wenca24
kluk ji má, sem tam se na tom povozím. Čisté kilo s nasazením života, osmdesát úplně na pohodu. Ale záleží na takových "blbostech", jako je výškový profil trati, jestli fouká vítr, a tak. Jako skorodůchodci mi to stačí, moji třiapůlu v běžném provozu tahle potvora stíhá.

Wenca24
Wenca24 napsal 11.07.19 v 21:51

Slow:
A 90 jde dlouhodobe jet, aniz bys utrapil sebe, ci stroj?
Diky

Slow
Slow napsal 08.07.19 v 20:25

2:Wenca24: Dneska s větrem v zádech tachometrových max 120, takže reál 105-110km/h.
Jinak jízda "na pohodu" s minimem vibrací tak 70km/h.
Těch 39z vzadu je asi limit co dokáže motor jen s řidičem (bez spolujezdce) utáhnout, měl jsem na zkoužku 16z vpředu a bylo to o poznání živější.
Ideální převod pro mě (178/85kg) bude ta 17:40

Milan1963
Milan1963 napsal 08.07.19 v 13:22 10b.

Více komentářů



TOPlist