PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hopppy
Vloženo 5.7.2019
Aktualizováno 5.7.2019
Zobrazeno 3502x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 29 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jiřus69
jiřus69 napsal 23.07.19 v 10:49 10b.

Výborně napsaná recenze a pěkná motorka

POUND
POUND napsal 17.07.19 v 23:08 10b.

Souhlasím, že Nová Afrika je určitý kompromis, ale krásný...

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 12.07.19 v 19:06 10b.

Hopppy> jojo, my tamtudy predloni pres snih neprojeli, ale loni napodzim uz to slo Ale ten oblazkovej kacirek nebyl pro muj mastodont uplne vhodnej Fotky mam v deniku u R850GS...

Hopppy
Hopppy napsal 12.07.19 v 16:35

Ano, je.
je to až po průjezdu sněhem. Když byla po osu zakopaná do sněhu a ve třech jsme tlačili, tak nikoho nenapadlo fotit. Ta by vypadala lépe.

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 12.07.19 v 16:06

Není ta první fotka na sněhu z Bosny - výjezd na Veliki Vitorog?

Radus88
Radus88 napsal 12.07.19 v 08:16 10b.

Parádní recenze

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 10.07.19 v 07:46 10b.

Jo, ty body.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 10.07.19 v 07:44

Paradni prinosna recenze - 10 bodu. A dovolim si drze myslet, ze vlastne potvrzujes muj nazor, ze kdyby Honda dokazala nabidnout k AT volbu v podobe "Evropa" Twin nebo "Ceskomoravska vrchovina" Twin s 19 vpredu a 17 (18) vzadu, jako to umi BMW na 750/850 GS, Triumph na Tigeru 800 ..., dale nepatrne mensimi zdvihy, atd., ziskala by dalsi prodeje a vlastne by ani netrapila sve vlastni zakazniky, kterym se tento motocykl libi, ale 21 vpredu nevyuziji.

Mig_35
Mig_35 napsal 10.07.19 v 05:40

Pro čistě asfaltoveho jezdce je samozřejmě 21ka vepředu opruz a ideál je Multistrada se dvěma 17kama. Už 19ka je v terénu lepší a na silnici trochu horší. Sedlo se dá vyměnit. Samozřejmě čím těžší a rozložitějsi motorka tím víc stability, jízdního pohodlí a komfortu. Pro tenhle účel bude BMW GSA nejvíc. Afrika je tudíž s řadou LC8 od KTM asi nejvíc připravena do terénu.
Na druhou stranu, já už bych se s cendurem nehnal do většího terénu, než jsou polňačky a šotoliny... a kontrola trakce? Když u HP2ky lítá kolo ze strany na stranu v blátě a spojka je furt v permanenci, úplně bych ji nezavrhoval. A na asfaltu už vůbec ne, stejně jako ABS. Dokud je sucho tak se obejdu bez obou, když zaprsi, jsem za ne rad.

Hopppy
Hopppy napsal 09.07.19 v 22:56

Tuten příspěvek časem upravím a přesunu do recenze. Teď jen doplním v odpověď na Migův komentář.
Jak jsem uváděl, jsou to subjektivní názory a pocity, pokud s nimi nesouhlasíš, je to zcela v pořádku. Tvůj koment je trochu strohý, tak zkusím reagovat, jak ho chápu.
Ta motorka mi nepřijde na dlouhé trasy, protože pokud jedu za den 50 km marastem a potom 300-400 km po silnici je to úplně lahoda. Pokud bych chtěl nasadit na dálnici a jet celý den stovky kilometrů podívat se dnes do Vídně a zítra do Barcelony budu mít v oblasti zadku inferno a budu celý rozlámaný. Na Talpu je měkčí širší více vybrané sedlo a tento pocit jsem neměl. Že na tom Jarda Šíma ujel za rok stovku je upřímně obdivuhodné, ale mě ta motorka pohodlnější kvůli tomu nebude. Míra Lisý tu motorku zase používá na stunt, a že by to byla vhodná motorka na kaskadérskou přestavbu taky nikdo netvrdí.
Motorka není jen do terénu, to jsem netvrdil. Tvrdím, že na ježdění po silnicích s výjimečným přejetím zkratky k domovu po polňačce splní úkol lépe jiné motorky. Potenciál tohoto stroje vidím ve střídání povrchů dle libosti a "hraní" si v terénu.
Asistenty jsem popsal zjevně nedostatečně. Kontrola trakce je v terénu stejně užitečná jako plavební komora na Sahaře. Pokud chceš nechat cestovat zadní kolo do stran - nedovolí ti to. Chceš se odhrábnout při rozjezdu - nedovolí to. Chceš se projet po zadním (to neumím, je to jen pro příklad) - nedovolí ti to. Chceš brzdit smykem - brání zase ABS. A radostný zvuk cvrlikání od zrychlujícího zadního kola při sjezdu kamenité strmé stezky byl větší adrenalin, než bych si býval kdy přál. Proto považuji za otravné stále opakovat jejich vypínání po každém otočení klíčku a nemožnost pracovat s ABS pružně dle situace. Přičemž nevidím žádný přínos kontroly trakce pro běžné ježdění. Nikdo mne zatím nepřesvědčil o opaku. Při nákupu úplně nové motorky bych se tak obešel zcela bez těchto asistentů. Ostatním jezdcům to nerozmlouvám. Každému, co jeho jest, stejně jako s tím automatem.
7 variant trakce u nových modelů (+ 3 úrovně výkonu motoru) pak shledávám čistě jako líbítko pro začínající jezdce. Netuším, kdo si to bude před každou jízdou nastavovat. Spíše mi to přijde, jako když chci s pocitem bezpečí prodávat tří set koňovou Imprezu klukům s čerstvým řidičákem.

JawaDawe
JawaDawe napsal 09.07.19 v 21:49 10b.

Parádní recenze. Až budu umět jezdit, koupím si Africu. Myslím, ze jsi zvolil skvěle!

Vlnič
Vlnič napsal 09.07.19 v 13:01 10b.

připojuji se k ostatním, pěkně napsaná rozumná recenze, z který se člověk i něco doví a pěkná motorka

brejsa.cz
brejsa.cz napsal 09.07.19 v 10:40

Pěkná recenze. Taky jsem jezdil Alpa, ale jsem spíše asfaltový cestovatel, tak jsem přesedlal na Varadero. Jsem s ním velmi spokojený, ale kdyby mě to táhlo více do terénu, tak Afra je jasná volba.

Kukkan
Kukkan napsal 09.07.19 v 10:22 10b.

Bomba recenze, super přístup! Takových informací není nikdy cost.

cong156
cong156 napsal 09.07.19 v 01:39 10b.

Hezky shrnuto a zhodnoceno. Dík za takové informace

StepanP
StepanP napsal 09.07.19 v 01:34 10b.

Pěkný to máš, jen co je pravda! Motorka má dělat radost a tady se to, očividně, potkalo.
Tak užívej a hlavně bacha až na těch scoutech s hrubým bokem budeš brousit stupačky...

Irsaioliver
Irsaioliver napsal 08.07.19 v 16:35 10b.

super recenze !!!

Boro9
Boro9 napsal 08.07.19 v 12:41 10b.

Fajn recenze .. já najeto už 40 000 a stále rohlík
Letos Rumunské šotoliny.. a tam je Afra jako ryba ve vodě ..

Black_Lesna
Black_Lesna napsal 08.07.19 v 11:59 10b.

Děkuji za recenzi, protože teď už aspoň vím, že v tomto případě bude lepší sňatek z rozumu, než ukvapená akce o půlnoci ve fejkové kapli někde ve Vegas

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 08.07.19 v 10:47 10b.

Pekna recenzia. Obzvlast ocenujem fakt, ze si ju napisal az po prejdeni 20tis KM. Lebo vela ludi si tu zalozi motorku este pred tym, ako si motorku kupia, alebo na nej presli len cestu z predajne domov...

MInuly rok som rozmyslal nad F800GS a nad Afrikou (Pred tym som mal Alpa 600, Super Tenre 750 a Vstrom 650)...

nakoniec vyhralo vyber F800GS, hlavne kvoli cene, ktora bola polovicna voci Afrike.
V skutocnosti je F800GS o nejaky centimetrik vyssie ako Afrika, co pre moju vysku 188cm len vyhovuje.
Kazdopadne tieto motorky mi aj napriek vekovemu rozdielu pridu velmi podobne. A ochrana pred vetrom je aj na GSku velmi slaba, ale to mi nevadi, kedze dialncie nejazdim a do 100km/h sa to da vydrzat.

No na Afrike som sa ale nevozil, len som mal moznost si na nu sadnut. Ale urcite je to super motorka :)
tak nech dobre sluzi.

Mig_35
Mig_35 napsal 08.07.19 v 09:28 10b.

Každému vyhovuje něco jiného. Ale nějak nechápu, proč by ta motorka neměla být na dlouhé cesty /nechápe to ani Jarda Šíma/, proč by měla být jen do terénu /Rally Raid dělá kola 19/17 + ABS/ a další zásadní prohlášení... měkké sedlo je mimochodem na dlouhé cesty úplně špatně, rychle se prosedí...

vsw
vsw napsal 08.07.19 v 08:04 10b.

Pěkný popis

Pavel888
Pavel888 napsal 08.07.19 v 07:02 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 07.07.19 v 00:37 10b.

69šakal
69šakal napsal 06.07.19 v 19:13 10b.

hezky napsané! S terénem máme podobnou zkušenost s hbitostí i obratností, byť jsme majitelé onanistů s DCT...

Čadil
Čadil napsal 06.07.19 v 08:25 10b.

hezká mašina a vyčerpávající popis

Hunyady
Hunyady napsal 06.07.19 v 06:52 10b.

Super recenze, ať ti Afrika dělá dál radost.

SJ90
SJ90 napsal 05.07.19 v 22:41 10b.

Velmi výstistižně napsáno a skvěle přirovnáno . Taky jsem se do ní kdysi zamiloval, ale už jsem vystřízlivěl a zjistil, že by to bylo z bláta do louže Tak ať dál dobře brousíš stupačky

Jarda40
Jarda40 napsal 05.07.19 v 21:07 10b.

Dobrá recenze.



TOPlist