Vlastník | Hopppy | |
---|---|---|
Vloženo | 5.7.2019 | |
Aktualizováno | 5.7.2019 | |
Zobrazeno | 6 321x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hopppy | |
---|---|---|
Vloženo | 5.7.2019 | |
Aktualizováno | 5.7.2019 | |
Zobrazeno | 6 321x |
recenze, kterou jsem přesně potřeboval
Pěkně napsaný. Tak si ji pořádně užij.
super momentky, vidím, že máme rádi stejné cesty - necesty...
Skvěle napsané.
Super úprimne napísané, je to tak... veľa šťastných km a zábavy, relaxu...
Výborně napsaná recenze a pěkná motorka
Souhlasím, že Nová Afrika je určitý kompromis, ale krásný...
Hopppy> jojo, my tamtudy predloni pres snih neprojeli, ale loni napodzim uz to slo Ale ten oblazkovej kacirek nebyl pro muj mastodont uplne vhodnej Fotky mam v deniku u R850GS...
Ano, je.
je to až po průjezdu sněhem. Když byla po osu zakopaná do sněhu a ve třech jsme tlačili, tak nikoho nenapadlo fotit. Ta by vypadala lépe.
Není ta první fotka na sněhu z Bosny - výjezd na Veliki Vitorog?
Parádní recenze
Jo, ty body.
Paradni prinosna recenze - 10 bodu. A dovolim si drze myslet, ze vlastne potvrzujes muj nazor, ze kdyby Honda dokazala nabidnout k AT volbu v podobe "Evropa" Twin nebo "Ceskomoravska vrchovina" Twin s 19 vpredu a 17 (18) vzadu, jako to umi BMW na 750/850 GS, Triumph na Tigeru 800 ..., dale nepatrne mensimi zdvihy, atd., ziskala by dalsi prodeje a vlastne by ani netrapila sve vlastni zakazniky, kterym se tento motocykl libi, ale 21 vpredu nevyuziji.
Pro čistě asfaltoveho jezdce je samozřejmě 21ka vepředu opruz a ideál je Multistrada se dvěma 17kama. Už 19ka je v terénu lepší a na silnici trochu horší. Sedlo se dá vyměnit. Samozřejmě čím těžší a rozložitějsi motorka tím víc stability, jízdního pohodlí a komfortu. Pro tenhle účel bude BMW GSA nejvíc. Afrika je tudíž s řadou LC8 od KTM asi nejvíc připravena do terénu.
Na druhou stranu, já už bych se s cendurem nehnal do většího terénu, než jsou polňačky a šotoliny... a kontrola trakce? Když u HP2ky lítá kolo ze strany na stranu v blátě a spojka je furt v permanenci, úplně bych ji nezavrhoval. A na asfaltu už vůbec ne, stejně jako ABS. Dokud je sucho tak se obejdu bez obou, když zaprsi, jsem za ne rad.
Tuten příspěvek časem upravím a přesunu do recenze. Teď jen doplním v odpověď na Migův komentář.
Jak jsem uváděl, jsou to subjektivní názory a pocity, pokud s nimi nesouhlasíš, je to zcela v pořádku. Tvůj koment je trochu strohý, tak zkusím reagovat, jak ho chápu.
Ta motorka mi nepřijde na dlouhé trasy, protože pokud jedu za den 50 km marastem a potom 300-400 km po silnici je to úplně lahoda. Pokud bych chtěl nasadit na dálnici a jet celý den stovky kilometrů podívat se dnes do Vídně a zítra do Barcelony budu mít v oblasti zadku inferno a budu celý rozlámaný. Na Talpu je měkčí širší více vybrané sedlo a tento pocit jsem neměl. Že na tom Jarda Šíma ujel za rok stovku je upřímně obdivuhodné, ale mě ta motorka pohodlnější kvůli tomu nebude. Míra Lisý tu motorku zase používá na stunt, a že by to byla vhodná motorka na kaskadérskou přestavbu taky nikdo netvrdí.
Motorka není jen do terénu, to jsem netvrdil. Tvrdím, že na ježdění po silnicích s výjimečným přejetím zkratky k domovu po polňačce splní úkol lépe jiné motorky. Potenciál tohoto stroje vidím ve střídání povrchů dle libosti a "hraní" si v terénu.
Asistenty jsem popsal zjevně nedostatečně. Kontrola trakce je v terénu stejně užitečná jako plavební komora na Sahaře. Pokud chceš nechat cestovat zadní kolo do stran - nedovolí ti to. Chceš se odhrábnout při rozjezdu - nedovolí to. Chceš se projet po zadním (to neumím, je to jen pro příklad) - nedovolí ti to. Chceš brzdit smykem - brání zase ABS. A radostný zvuk cvrlikání od zrychlujícího zadního kola při sjezdu kamenité strmé stezky byl větší adrenalin, než bych si býval kdy přál. Proto považuji za otravné stále opakovat jejich vypínání po každém otočení klíčku a nemožnost pracovat s ABS pružně dle situace. Přičemž nevidím žádný přínos kontroly trakce pro běžné ježdění. Nikdo mne zatím nepřesvědčil o opaku. Při nákupu úplně nové motorky bych se tak obešel zcela bez těchto asistentů. Ostatním jezdcům to nerozmlouvám. Každému, co jeho jest, stejně jako s tím automatem.
7 variant trakce u nových modelů (+ 3 úrovně výkonu motoru) pak shledávám čistě jako líbítko pro začínající jezdce. Netuším, kdo si to bude před každou jízdou nastavovat. Spíše mi to přijde, jako když chci s pocitem bezpečí prodávat tří set koňovou Imprezu klukům s čerstvým řidičákem.
Parádní recenze. Až budu umět jezdit, koupím si Africu. Myslím, ze jsi zvolil skvěle!
připojuji se k ostatním, pěkně napsaná rozumná recenze, z který se člověk i něco doví a pěkná motorka
Pěkná recenze. Taky jsem jezdil Alpa, ale jsem spíše asfaltový cestovatel, tak jsem přesedlal na Varadero. Jsem s ním velmi spokojený, ale kdyby mě to táhlo více do terénu, tak Afra je jasná volba.
Bomba recenze, super přístup! Takových informací není nikdy cost.
Hezky shrnuto a zhodnoceno. Dík za takové informace
Pěkný to máš, jen co je pravda! Motorka má dělat radost a tady se to, očividně, potkalo.
Tak užívej a hlavně bacha až na těch scoutech s hrubým bokem budeš brousit stupačky...
super recenze !!!
Fajn recenze .. já najeto už 40 000 a stále rohlík
Letos Rumunské šotoliny.. a tam je Afra jako ryba ve vodě ..
Děkuji za recenzi, protože teď už aspoň vím, že v tomto případě bude lepší sňatek z rozumu, než ukvapená akce o půlnoci ve fejkové kapli někde ve Vegas
Pekna recenzia. Obzvlast ocenujem fakt, ze si ju napisal az po prejdeni 20tis KM. Lebo vela ludi si tu zalozi motorku este pred tym, ako si motorku kupia, alebo na nej presli len cestu z predajne domov...
MInuly rok som rozmyslal nad F800GS a nad Afrikou (Pred tym som mal Alpa 600, Super Tenre 750 a Vstrom 650)...
nakoniec vyhralo vyber F800GS, hlavne kvoli cene, ktora bola polovicna voci Afrike.
V skutocnosti je F800GS o nejaky centimetrik vyssie ako Afrika, co pre moju vysku 188cm len vyhovuje.
Kazdopadne tieto motorky mi aj napriek vekovemu rozdielu pridu velmi podobne. A ochrana pred vetrom je aj na GSku velmi slaba, ale to mi nevadi, kedze dialncie nejazdim a do 100km/h sa to da vydrzat.
No na Afrike som sa ale nevozil, len som mal moznost si na nu sadnut. Ale urcite je to super motorka :)
tak nech dobre sluzi.
Každému vyhovuje něco jiného. Ale nějak nechápu, proč by ta motorka neměla být na dlouhé cesty /nechápe to ani Jarda Šíma/, proč by měla být jen do terénu /Rally Raid dělá kola 19/17 + ABS/ a další zásadní prohlášení... měkké sedlo je mimochodem na dlouhé cesty úplně špatně, rychle se prosedí...
Pěkný popis
hezky napsané! S terénem máme podobnou zkušenost s hbitostí i obratností, byť jsme majitelé onanistů s DCT...
hezká mašina a vyčerpávající popis
Super recenze, ať ti Afrika dělá dál radost.
Velmi výstistižně napsáno a skvěle přirovnáno . Taky jsem se do ní kdysi zamiloval, ale už jsem vystřízlivěl a zjistil, že by to bylo z bláta do louže Tak ať dál dobře brousíš stupačky
Dobrá recenze.