PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ALW
Vloženo 6.10.2017
Aktualizováno 6.9.2018
Zobrazeno 5218x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Africa je Africa, je to už moje třetí a je nejlepší...

Více fotografii

První dojmy - Od chvíle, co se objevily první fotky nové Afry jsem věděl, že jí chci, ale takhle to má asi každej Afričan :-) Oproti starším modelům má vyšší výkon, lehce se vede a poloha těla a rukou je lepší. Mám ještě verzi bez ABS a kontroly trakce a nechybí mi :-P

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce pohodlně dojet na konec světa nebo jen kolem komína a přitom si jízdu opravdu užít ...

Doplňky na motorce - Dal jsem - hlavní stojan, padáky RD moto, nosiče všech třech kufrů Kappa, Kufry Kappa Venture, turistické plexi, USB zásuvku, pneu Mitas E-07, vyměnil jsem navigaci Navitel za TomTom Rider 450. V plánu jsou komfortní stupačky pro spolujezdce, vyhřívané hefty Oxford, abych měl silnější rukojeti a určitě se najde spousta další pičičundiček, které budu přidávat postupně, člověk si musí dělat radost





Sezóna 2018 - Přidal jsem blástry SW motech, vyhřívané hefty, komfortní stupačky spolujezdce pro mojí drahou polovičku a nově Akrapovič - je to nejlepší, co tam může být, dobře zní, je od výrobce naladěný tak, že stačí přehodit za originál a zlepší se zvuk, výkon i průběh od spodu.



Přidávám také podstavce pod řídítka SWmotech a nový obal na telefon od CellularLine.

Recenze

Pro mě je Africa srdeční záležitost a naštěstí to má stejně i moje nejdražší polovička, za což jí patří obrovský dík :-* Uveze nás i se třema kuframa, třema báglama a je jedno, jestli šplháme na Stelvio, Klínovec nebo jinam.

První Africa r. 2000 pro mě znamenala přelomové rozhodnutí, že cendura jsou to pravé. Další zkušenosti s Varanem, starší Africou a krátce i s posledním Transalpem ukázaly, že tuhle kategorii nebudu měnit, dokud přes to endurový sedlo přehodím nohu Tahle Africa je pak tím nejlepším, co se mezi cendury dá pořídit, alespoň pro mě. Je to lehkonohá štika (takže spíš lehkoploutvá ), která jde přesně tam, kam chci já, i když má vepředu velký drátěný kolo. Řadový dvouvál přispěl k optimálnímu rozložení těžiště a s předsazenou klikou o 270 st. se to přitom chová stejně, jako moje předchozí Véčka. Štíhlá stavba umožňuje dobré vedení kolenama, který nemám "rozcapený" jako na Gertrudách, které jsem si zkusil (rozuměj GS) a děkuju, nechci, to mi nevyhovuje. No a moje přítulka nesnáší ptakopysčí zobáky, takže je naše Sněženka pro nás oba ta nejhezčí 8-)

Rychle jsem přišel na to, že originální sedlo není pro mě a Mike Marotzky (extrem-polster.com) prostě musel přijmout odpovědnost za mojí zhýčkanou pr..., protože jezdím na jeho sedlech už hezkou řádku let a nedám na to dopustit. Sedlo nám upravil tak, abych měl vzadu oporu, baťůžek na mě zbytečně nesjížděl a měl víc místa, než na origu. A zadek nebolí ani po celém dni, což je supééér










Kamarád moje sedlo vyzkoušel a musel ho mít taky, tak alespoň barevně to máme rozlišené





První větší dovolená v Alpách prověřila nás o motorku a zjištěním jsou jen samá pozitiva. Pneumatiky Mitas E-07 plně vyhovují a po přečtení Šímovo zkušeností s novým typem téhle pneu na jeho cestě Kolyma 2017 se už těším, až je vyzkouším také. Dosud byly v plánu příští výměna za Heidenau K60 Scout, ale asi to změním a zůstanu zatím u Mitasu.

Původní plexi nebylo špatné, ale zvolený Ermax je pro nás hezčí a praktičtejší, i když při rychlostech nad 150 km/hod. se občas projevují turbulence. Zvolili jsme s lehkým tónováním a jsem rád, když jsem viděl, že Šíma má po vzoru svého testu s původní Africou (XRV 750) opět tmavěmodrý Ermax, tak jsem si říkal, že já bych přes něj prdlajs viděl

Kufry Kappa se osvědčili také na 1, jen jsme po Alpách vyměnili původní 42 litru za větší 58 litru, aby bylo místečko i na vařič a nějaké další "drobnosti".

Podzimní ježdění pak ukazuje nutnost doplnit vyhřívané hefty a časem nahradit neoriginální blastry, které mají původ v Mattighofenu a jsou dočasnou náhradou.

Jediný nešvar jsem zatím zpozoroval v tom, že za studena mi už párkrát po nastartování škytla a několikrát i chcípla, přičemž v jednom případě se to stalo i po ujetí cca 2 km. V Hondě u Šmuclera mi to poslechli a řekli, že je to normální, že je to dvouválec To chcípnutí za jízdy spíš přičítám benzínu, ale na druhou stranu vím, že cestovatelé jako je Šíma (a spousta dalších) s novou Afrou jezdí po světě a určitě netankujou prémiové palivo. Budu to sledovat a uvidíme...

24/3/18
Tak začíná nová sezóna a po domluvě u dealera mi v záruce vyměnili pravý ovladač. Měl by být příčinou problémů se startováním, které se nejvíc projevily při posledním podzimní cestě k zazimování. V chladu a vlhkosti nechtěla vůbec držet nastartovaná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
POUND
POUND napsal 07.07.19 v 15:54 10b.

Krásně přehledné. Díky za tip na vylepšení sedla.

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:36 10b.

69šakal
69šakal napsal 06.09.18 v 21:12 10b.

Fešanda, ať slouží

Více komentářů



TOPlist