renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kruciklaun
Vloženo 26.4.2019
Aktualizováno 2.5.2020
Zobrazeno 1 521x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Král je mrtev. Ať žije král! Takhle nějak by se dala popsat výměna stroje.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Řidítka - oproti zvyku ze širších, spíše street accossato které byly na mém předchozím CB600F, mi to připadalo divné. Ale asi tak jen 1 kilometr. Jinak bez výhrad.

Motorku bych doporučil pro - Jako všechny motky, pro ty co si při nasazování helmy nevyndávají mozek.

Doplňky na motorce - rutan
gipro

Recenze

Poté co jsem loni na podzim zatlačil slzu po prodeji Horneta (budiž mu nový majitel lehký), se dostavila kocovina, která je vždy provázena nekonečným civěním do inzerátů. Asi každý zná tento projev absťáku. Sršeň byl opravdu dobrý a pěkný stroj, ale bohužel nevyhovoval tomu, jak motorku využívám, a to jsou i dlouhé cesty a tripy. Né že by na to neměl, ale pro 186cm vysokou postavu je fakt malý. ...
Tak jsme si zavzpomínali a budeme hledět vstříc světlým zítřkům v sedle FZ6 Fazer S2, i když popis bude takový malý "srovnávák" s CB600F.
Rozdílů je opravdu dosti, ale protože se jedná opravdu o ty nejprofláknutější kusy, které lítají po českých silnicích tak to jen tak zhruba shrneme. Nahota - polokapota, karbec - vstřiky, 2L v nádrži navíc, Centrální stojan navíc, v zrcátkách je krom ramen i něco vidět. Holt přibývající věk si žádá větší pohodlí.
Posez je při jízdě vzpřímenější a šťít odvádí nápor vzduchu od těla, takže se člověk tolik nenadře při udržení se v sedle jako na svůdné nahotince (a hlavně se je za co schovat když překročíte hranici zákona.
Abych jen slepě nevyzdvihoval FZ tak si myslím že Sršeň byl v zatáčkách jistější, což bylo dáno tím že je prostě nižší. A taky proto že FZ by měl dostat nové gumy...
Ale co se týče brzd...tak tady je rozdíl abnormální. To jak se FZ hryzne je opravdu jiný zážitek oproti hmyzímu "dobržďování". (Oba bez ABS)
Spotřeba je asi tak nějak stejná, a jak je známo vše záleží na centrále nervové soustavy umístěné v pravém zápěstí. Rozdíl jsou ty 2L v bandasce, které jezdce nechají v klidu i když se dojezd přehoupne přes 200km.
Ještě něco k průběhu výkonu. I když se jedná u obou motorek o 6ti kilo, s výkonem 71 nebo 72kW, o podobné váze, tak to naladění je jiné. Hmyzák prostě chrněl dokud jste do něj okolo 7T nedloubli a on pak začal bzučet. U FZ je to tak jako že někde ve 4-7T začne poskakovat malý čertík který jakože machruje, že za chvíli dorazí velký brácha. A ten zmiňovaný Belzeboob se taky dostaví a od 10T hudruje a hudruje. ...Tady to chce trochu korekce, protože to hudrování je provázeno velice známým a nechvalně proslulým zvukem, který všichni znají a je náramně podoben vysavači před výbuchem. Takže jako zastánce přikázání "hlasitý výfuk zachraňuje životy", bude vyhledán laďák který tento nešvár všech 4 válců napraví.Což bude při těch dvou trubkách co má v zadku 2x dražší než u u Sršně (a už se tady zase přimotal. Ale byl první a z paměti ho vymazat nepůjde). Takže šup do rachoty ať jsou na ně zlaťáky.
...No na 2000 najetých km jsem tady toho nasvinil dost a něco přidám sem nebo třeba do nějakého cestopisu až se vrátím z nějakého tripu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
felix001
felix001 napsal 28.07.19 v 20:07 10b.

Pěkný stroj Hornet od tebe slouží výborně. Sice jsme mu už pořídili o dost mladšího bráchu, ale zahanbit se nenechá

Pivko
Pivko napsal 30.04.19 v 19:53 9b.

Více komentářů



TOPlist