PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 R (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrasek2607
Vloženo 31.3.2019
Aktualizováno 26.4.2020
Zobrazeno 1 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stačí 2 slova - moje Pidloočka

Motorka koupena od FIRMA:ACR auto (České Budějovice 4)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: Velikostně proti S1000R vypadá jako by ji někdo napasoval mezi 2 auta :D
KTM 1290 Super Duke R: Když mně se prostě S1000R líbilo :) Ale myslím, ze se Super Dukovi časem taky kouknu na zoubek :-)

První dojmy - Po Yamaze R1 BigBang jsem dlouho uvažoval, kam jít dál. Věděl jsem, že SuperSport mě už nebaví, že chci něco nahatýho. Ale co...? Co vybrat, aby to dobře vypadalo, bylo adekvátně velký, mělo kvalitní podvozek a zároveň výkon? Variant bylo mnoho. Hodně jsem byl vrtán do MT-10, ale ta se mi prostě nelíbila. Ducati jsem úplně nechtěl, Z1000 se mi celkem dost líbila (ten její nasranej výraz), ale vypadá, jak kdyby ji někdo napasoval mezi dvě auta... KTM Super Duke 1290 R - pěkný, kurevsky divoký. Ale já nevím... Ne, prostě S1000R mě baví tím svým mírně kontroverzním vzhledem, který vyvolává buď odpor nebo lásku a o deutschland technologiích, podvozku atd. ani nemluvě. Než jsem koupil, měl jsem možnost u kamaráda vyzkoušet předface verzi (rozdíl cca 4 kW, malinko užší řidítka a jiný výfuk + pár drobností). Sedl jsem na to a po pár km zamiloval. Pochopil jsem, že pro to, abych se začal bavit, nemusím jet 200 a vejš, nebolí mě celý člověk po pár km a mnoho dalšího. I v 80 jsem měl úsměv na tváři jak malej smrad, co dostane novej bagr na pískoviště. Bylo rozhodnuto. Uvažoval jsem o tom, jestli ojetou nebo novou, ale když jsem viděl u dealera full verzi S1000R v červeno-černé perleti, věděl jsem, že musí být moje. :)

Doplňky na motorce - Padáky rámu, padáky na motor, zrcátka v řidítkách a nějaké další blbostičky

Recenze

Co říct k Pidloočce. Je to moje d*vka prostě. Užívám si každý kilometr s ní, oproti R1 je tady přímo dokonalý posez, quickshift nahoru-dolu naprosto spolehlivá dokonalost (R1 měla jen UP). Podvozek je zcela bez komentáře - je to neskutečný, jak s tou motorkou funguje. V každé zatáčce člověk ví, co od ní čekat, že to prostě zvládne a zaslouží téměř plnou důvěru. Až čekám, kdy se mi to vymstí :D

Díky širším řidítkům je posez a ovládání ještě na lepší úrovni. Co se zvuku týče, origo Akrapovič duní úžasně, o flusání do výfuku při ubrání plynu nemluvě. Při projíždění Prahou a děsení kolemjdoucích ideál :D

Snad jediné (subjektivní) negativum je, po přechodu z BigBanga to, že prostě je to klasický litr, který naplno táhne až od určitých otáček. Oproti BB, kde to táhlo stejně ve 3500 i 9000 otáček, to je rozdíl, se kterým se furt tak nějak smiřuji.

BigBang byl skvělej, ale nezalitoval jsem ani na jedinou vteřinu, že jsem ho vyměnil. Motor si pořád zvykám, pravda, ale všechno ostatní se nedá srovnávat. Tahle motorka mi prostě neskutečně sedla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Weeder
Weeder napsal 18.05.19 v 12:25 10b.

Mrberanek
Mrberanek napsal 29.04.19 v 08:13 10b.

to Ondrasek2607: Díky, mrknu na ně.

Ondrasek2607
Ondrasek2607 napsal 27.04.19 v 14:23

Mrberanek - po domluvě s klukama v M-Style jsem čekal na nový typ, který připravovali První tyhle padáky, které montovali

Mrberanek
Mrberanek napsal 16.04.19 v 16:03

Jakou značku padáku jsi zvolil?

Bazalka
Bazalka napsal 03.04.19 v 09:09 10b.

Tak ať ti dělá jen radost!

Více komentářů



TOPlist