PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lipo77
Vloženo 5.6.2020
Aktualizováno 5.6.2020
Zobrazeno 1 076x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Ještě je příliš nova na mě, ale dělá radost kazdou vyjížďkou.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200F: důvod neuveden

První dojmy - Od nastartování úsměv od ucha k uchu. Je to rebel. Holka se musí krotit opatrně a neblbnout na ní. Super brzdy, jede za plynem jak z praku. Zatím moje top moto. Tu si nechám dlouho. Akrapovič nemá chybu.

Motorku bych doporučil pro - Spíše pro motorkáře, který ví co chce a má něco za s sebou, ale z druhé strany zvládne ji i začátečník díky své hmotnosti pokud to má v hlavě srovnané. Jen nevyužije její potenciál.

Doplňky na motorce - Vše originál

Recenze

Budíky ve tmě i ve dne krásně čitelné.
Tak jak to jen napsat. BMW se mi libilo vždycky. Pár lidí říká, že majitelé techto strojů si léčí komplexy. Nevím, ale měl jsem K 1200r a byla super, pak jsem kupil Hondu VFR 1200f a prostě mi nesedla. Možná tou vahou, nevím. Po dlouhé úvaze jsem šel zase do BMW tentokrát S1000R a nelituji. Motorka je elektronicky prostě hodně vyspěla což motorky v 2016 roce jsou skoro všechny, ale u BMW šli trochu dál.
Baví mě ESA, na které si člověk zvykne hned a je pravda, že mi na Hondě chyběla tato vychytávka.
Jízdní režimy, jedná se o 4 nastavení reakce plynu Rain, Road, Dynamic a Dynamic Pro. Prostě pro každého je co vybrat a nabídnout.
ASC automatická kontrola stability je výborná věc, kterou uvítáš kdykoli budeš v krizové situaci.
ABS co napsat, dá se vypnout což je super, ale nebudu tady lhát, raději nevypínám.
Tempomat, jasně na co tempomat, jsem si říkal taky. Kdo nezkusí nepozná jak celkem opravdu příjemná věc to je. Funguje super a bez problémů.
Quickshifter co dodat, je to tak návyková věc (pokud funguje správně), že už nechcete moto bez něj. Opravdu jsem nechápal první jízdu s tímto pomocníkem. Velice návykové a už nechci jezdit bez něj.
Na konec AKRAPOVIČ nádherný zvuk i s DB killerem je hlučný až až. Jde vidět jak se lidé otáčí kolem aniž by věděli odkud přijedu.

BMW S1000R je to klasický naháč, který svou aerodynamikou mě mile překvapil. S vahou 204 kg se hodí do města a okresky. Sen tam si zajedu na okruh, kde se cítí velmi dobře a bezpečně.Zvládne klidně i delší trasy, jen upřímně batůžek v zadu pohodlí po delší cestě bude hledat marně.
Výkon 165 koní! Kdo jej využije naplno? Málo kdo, je to opravdu supersport bez kapoty!!
Jsem velice spokojený s mou volbou. Snažím se o to, aby mě ježdění bavilo a jezdím si zablbnout a vyčistit hlavu. Blbnout 100 km/h ve městě je blbost a řidičák mám jen jeden. Tak raději blbnu na okruhu a čistím hlavu vklidu na okreskách.
Jakákoli motorka či skůtr se řídí hlavou jinak se koleduje o průser.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 12.06.20 v 11:30 10b.

BikerOnly
BikerOnly napsal 12.06.20 v 11:03 10b.

Bafo je bafo, tak good luck and have fun

WhiteHarry
WhiteHarry napsal 10.06.20 v 22:48 10b.

V garáži mám stejnou, jen Akrapa, určitě ho pořídím...ať rebelka slouží

Lipo77
Lipo77 napsal 10.06.20 v 12:16

Díky, jak píšeš je super. Teď řeším LIGO na kryt chladiče ala hlava mimozemšťana ??

Ďásek
Ďásek napsal 10.06.20 v 11:57 9b.

Hezky a emotivně napsáno, stejného německého "bejka" mám od funglovky z roku 2014 a mohu potvrdit vše, co píšeš. Mám ale originální zvýšený větrný štítek (plégo, chceš-li :) a ochrana proti odporu vzduchu ve vyšších rychlostech je určitě mnohem lepší, rozhodně doporučuji A jeden Ježíšek mi zainvestoval do titanových svodů a Akrapa, jen pro lepší pocit ze snížení hmotnosti. Ale souhlasím i s dB killerem, bez něj je to už otravný řev.
Hezký den a kolama dolu!
Olda

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist