invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomekOva
Vloženo 12.3.2019
Aktualizováno Včera v 20:11
Zobrazeno 235x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem zkusit na nějaký čas supersporta. Rok před koupí jsem se na pár podobných svezl, nakonec koupil SV 1000 a od té doby to ve mě hlodalo...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 929RR Fireblade: Nebyl zrovna žádný pěkný kus v okolí
Suzuki GSX-R 1000: Nebyl žádný pěkný kus v okolí, celkově jsou dražší (K3 o cca 15000,- a K5 o 50 000,-), i když bych byl rád zůstal věrný značce :)

První dojmy - Lehká jako pírko, těžiště nízko a přitom skoro litrový motor. Ovladatelnost je tedy příkladná, brzdy jedovaté a motor táhne od 3000 ot/min jak lokomotiva. Podvozek už má něco za sebou, ale je to nebe a dudy v porovnání třeba s předchozím SVčkem (v pozitivním smyslu). Uživatelsky přívětivá, akorát bude třeba se popasovat s věcmi, které byly nahlodané zubem času a nemám z nich dobrý pocit...

Doplňky na motorce - Plexi, stupačky, padáky

Recenze

20.4.2019
Najeto zatím cca 500 km v sedle tohoto stroje. Obuty Michelin 2CT, nové plexi, padáky. Způsob, jakým sedí na cestě je neporovnatelný s podvozkem Suzuki SV, kde kola odskakují každou chvíli (nastavením nebo stavem to není, prostě to tak je...) Do zatáček se musí nutit trochu více než V2 stroje co jsem měl/mám.





Další úpravy a opravy budou pokračovat: kontrola ventilů, rozvodů, výměna ložiska v krku...

Další takový poznatek byl, že i při 12°C to při jízdě ve městě příjemně topí pod koleny a pod sedlem. Při 20°C je to už i nepříjemné, takže se na léto moc netěším. Při sundaných kapotách (v rámci výměny oleje, atd.) to bylo v pohodě, takže to spíš než přehřátému motoru přisuzuju ne moc povedeném designu kapot a odvodu tepla od svodů a chladiče pryč. A pokud mě to bude pořád otravovat, tak ty kapoty na léto sundám...





Na cestování to asi vyloženě není, ale 200 km během odpoledne je ještě snesitelných, bohužel doplňkové stupačky co tam jsou se nedají nastavit a originální jsou nesehnatelné, budu to asi v budoucnu řešit nějákým čínským výrobkem s možností nastavení pozice.
Problém je v jejich pozici hodně vzadu a hodně nahoře - což je možná dobré někde na okruhu, ale při jízdě konstantní rychlostí ruce už fakt trpí a chce to mít možnost tu tíhu přenést lehce i na nohy. Trochu překvapivé je, že mě kromě rukou a kolen (co mám teď na stupačkách nesnesitelně zalomená) mě nebolelo nic jiného a po slezení z ní jsem pak skočil na SVčko (kde ruce ani nohy moc netrpí) a jel se projet zase jinam :D
Uvidím, jak se to v budoucnu po úpravě zlepší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taliján
Taliján napsal 12.03.19 v 21:33 10b.

Skvělá volba.!!!

Více komentářů



TOPlist