Krásná a spolehlivá motorka, která jede, brzdí a zatáčí podle mých představ. Skvělý parťák, který nezklame. Navíc ten kufr na pérku, to je bomba! :D
Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Prodejce byl vstřícný, slušný a pohodový. Když mi při testovací jízdě vylítla vata z laděného výfuku, která ho ucpala (naštěstí jsem jel už z kopce dolů, takže jsem poslední 2km doklouzal na neutrál.. ), namontoval pohotově jiný - mnohem hezčí titanový Remus, sice bez homologace, ale koho to zajímá, když byl originál k tomu. ;) A jedna věc ze které jsem byl dost rozmrzelý bylo to, že vibrovaly kotouče a kopaly do páčky, což bych rád věděl předem, ale slevil bez nějakých zbytečných okolků, takže OK. Stav a vzhled motorky odpovídal popisu - fakt to byla voňavka.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: Pro červenou 06 jsem si jel do Jihlavy, pěkný stav, laďáky, PC, zánovní gumy i řetězovka, dobrá cena. Neuchvátila při testovací jízdě podvozkem, brzdami ani motorem. Chtěl jsem jí vzít na milost, ale majitel byl trubka - naštěstí, SVčkáři prominou. ;)
Aprilia RSV 1000 R: Vždycky se mi líbíla, měl jí jeden střelec od nás ze Sokolova. Miluju ten její zadek s mrkačkama - roky 01-02. Měla to být druhá moto, ale nakonec to neklaplo a jako jediná je moc hardcore na naše cesty a pro dva.
Ducati 999: Můj malý vlhký sen. Nádherná originální motorka. Byla to jediná moto, kdy jsem měl při nakopnutí a zatahání za heft v garáži na stojánku erekci. :D Ale jsou to drahý špagety, snad jednou.
Honda VTR 1000 SP1: Žádné nebyly rozumně blízko za rozumný peníz v pěkném stavu. Měla to být druhá moto, ale nakonec to neklaplo a jako jediná je moc hardcore na naše cesty a pro dva.
První dojmy - První dojmy byly ty nejlepší, motorka byla fakt krásná, čisťounká, voňavá a i přes usilovnou snahu jsem nenašel žádné příznaky většího pádu. Pak jsem jí vzal do ruky a řekl jsem si pro sebe: "Ty krávo, pod těma kapotama snad není motor, vždyť to nic neváží!" :D A při jízdě: Ty vole, to brzdí jako prase!!! A hlavně když jsem vzal pořádně za heft, tak už ve třech tisících šla plynem na záda a do svíce jde postavit plynem i v kilu a může tak pelášit skoro 150, bomba!!! Po dlouhé době jsem řval radostí a štestím do helmy jako magor. ;)
Motorku bych doporučil pro - Pro mě a pár podobnejch magorů, co jezdí supersporta s rovnejma řidítkama. ;)
Doplňky na motorce - Ukazatel kvaltu, karbonové protektory rámu a vík, miniblinkry - vyměním za čiré - ať ladí se zadním světlem a hlavně delší, skoro nejsou vidět přes SPZ, zalomené ventilky, titanový Rámus - originál mám taky a teď to nejdůležitější - jiné brýle a rovný řidítka - originál mám taky a určitě jsem ještě něco zapomněl, ale to je fuck.
Recenze
Sezóna první - 2016)
Chrochtám si blahem, rozhodl jsem se zůstat věrný značce a počtu válců a udělal jsem nejlíp jak jsem mohl. :))
Myslel jsem, že jdu po Hornetovi do jiné ligy, ale tohle je snad úplně jiný sport a taky že jo vlastně, vždyť je to přece supersport!! ;) :D
Tam kde jsem měl na Hornetu pocit, že už jedu palbu, protože se Sršeň už vlnil a dával vědět, že fakt jedem, tam se Blejd teprve dostává do tempa a dává mi najevo, že by to chtělo víc tahat, že se nudí a je fakt těžký se ovládat. Už abychom byli na okruhu!!
Pocit sucha a tepla díky zázemí autorizovaného dealera a servisu Honda, kde pracuji, je velmi příjemný a jsem rád, že mohu nadále reprezentovat "svou" značku a hrdě zákazníkům říct, že na Hondách jezdím už přes pět let bez jediné závady a jsem opravdu spokojený.
Není to nukleární reaktor s charakterním (nelineárním) průběhem a zvukem, ale funguje to od A (3000) po Z perfektně jak má.
Hornet byl na začátek hrana, ale tohle už fakt není stroj pro motopanice, takže nebuďte blázni a nezačínejte na těhle mašinách. Aspoň se máte na co těšit. ;)
23/09/16 Juchuuu, jde to na prdel plynem i na dvojaka :D Teda s o zub mensim koleckem a poloprazdnou nadrzi, ale to neva. :)
25/09/16 Uz jsem setrasl obavy a beru to i pres spojku, je to prijemnejsi a tak trochu osvobozujici, zejmena to, ze nemusim cuknout s plynem a zacit to zvedat az cca ve 110-120, ale uz nad 6000ot. se necha vydrazdit, tzn cca od 8x. :)
Sezóna druhá - 2017)
Tak pro letošek jsem se rozhodl nahodit zpátky originální řidítka, jednak abych měl "jinou" motorku a druhak abych viděl do zrcátek a míň na mě foukalo. :))
Shodil jsem ještě slušné M7ky a dal nové Pilot Power 3, sice zábavně klouže, když je studená a je chladno, ale je klidnější na hádcích a méně citlivá na změnu povrchu řekl bych, celková přilnavost je asi nižší, než u M7RR, ale na to moje ježdění... ;)
V řidítkách mám teď lepší přehled o tom, co dělá přední kolo, mám na něm víc váhy, takže se dá víc tahat, ale případná nervozita řidítek se hůř krotí - zvažuji tlumič řízení, ale...
Po necelých 2000km seznamování na ještě studených a zaprášených silnicích už nám přesto pěkně ubývají hlásiče náklonu od pana Michelina... O:)
Taky jsem si po šesti sezónách rozhodl dopřát nový blembák a po půl roce důkladného vybírání přes téměř všechny značky modely a cenové kategorie jsem pořídil novinku od HJC, která mi padla luxusně a když už jsem byl v tom, tak rukavice už to taky chtělo. Něco jsem vyzkoušel, ale moc mi to nesedlo, pak jsem nedočkavě objednal na blind přes e-shop 4SR SportCup II, který se mi hrozně líbily a protože SportCupy jsem jezdil x let a bylo to dobrý tak ejhle ono je to pořád dobrý. :) Ještě čekám na novou kombi RST (stará na mě po shození 8 kil visí jak pytel) od Vágnerů, která mi taky padla jak ulitá a budu kompletní! Mezi námi Vágnerovi jsou opravdu milí, vstřícní a ochotní, takže je radost u nich nakupovat. :)
Zdravíme do Plzně.
Pěkná Honda a celkově super profil, dobře se to čte a v deníku je hodně zajímavých fotek
Přejeme krátkou zimu a na jaře v Hondě Plzeň naviděnou.
Tohle je paráda
parádní stroj ! Nee, to jsem nebyl já :)
Zdarec taky jsem měl faroše 954, ale v modré barevné kombinaci a byla to a vždycky bude moje srdcovka