PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jarda89
Vloženo 27.7.2016
Aktualizováno 3.5.2019
Zobrazeno 2 175x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná a spolehlivá motorka, která jede, brzdí a zatáčí podle mých představ. Skvělý parťák, který nezklame. Navíc ten kufr na pérku, to je bomba! :D

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Prodejce byl vstřícný, slušný a pohodový. Když mi při testovací jízdě vylítla vata z laděného výfuku, která ho ucpala (naštěstí jsem jel už z kopce dolů, takže jsem poslední 2km doklouzal na neutrál.. ), namontoval pohotově jiný - mnohem hezčí titanový Remus, sice bez homologace, ale koho to zajímá, když byl originál k tomu. ;) A jedna věc ze které jsem byl dost rozmrzelý bylo to, že vibrovaly kotouče a kopaly do páčky, což bych rád věděl předem, ale slevil bez nějakých zbytečných okolků, takže OK. Stav a vzhled motorky odpovídal popisu - fakt to byla voňavka.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: Pro červenou 06 jsem si jel do Jihlavy, pěkný stav, laďáky, PC, zánovní gumy i řetězovka, dobrá cena. Neuchvátila při testovací jízdě podvozkem, brzdami ani motorem. Chtěl jsem jí vzít na milost, ale majitel byl trubka - naštěstí, SVčkáři prominou. ;)
Aprilia RSV 1000 R: Vždycky se mi líbíla, měl jí jeden střelec od nás ze Sokolova. Miluju ten její zadek s mrkačkama - roky 01-02. Měla to být druhá moto, ale nakonec to neklaplo a jako jediná je moc hardcore na naše cesty a pro dva.
Ducati 999: Můj malý vlhký sen. Nádherná originální motorka. Byla to jediná moto, kdy jsem měl při nakopnutí a zatahání za heft v garáži na stojánku erekci. :D Ale jsou to drahý špagety, snad jednou.
Honda VTR 1000 SP1: Žádné nebyly rozumně blízko za rozumný peníz v pěkném stavu. Měla to být druhá moto, ale nakonec to neklaplo a jako jediná je moc hardcore na naše cesty a pro dva.

První dojmy - První dojmy byly ty nejlepší, motorka byla fakt krásná, čisťounká, voňavá a i přes usilovnou snahu jsem nenašel žádné příznaky většího pádu. Pak jsem jí vzal do ruky a řekl jsem si pro sebe: "Ty krávo, pod těma kapotama snad není motor, vždyť to nic neváží!" :D A při jízdě: Ty vole, to brzdí jako prase!!! A hlavně když jsem vzal pořádně za heft, tak už ve třech tisících šla plynem na záda a do svíce jde postavit plynem i v kilu a může tak pelášit skoro 150, bomba!!! Po dlouhé době jsem řval radostí a štestím do helmy jako magor. ;)

Motorku bych doporučil pro - Pro mě a pár podobnejch magorů, co jezdí supersporta s rovnejma řidítkama. ;)

Doplňky na motorce - Ukazatel kvaltu, karbonové protektory rámu a vík, miniblinkry - vyměním za čiré - ať ladí se zadním světlem a hlavně delší, skoro nejsou vidět přes SPZ, zalomené ventilky, titanový Rámus - originál mám taky a teď to nejdůležitější - jiné brýle a rovný řidítka - originál mám taky a určitě jsem ještě něco zapomněl, ale to je fuck.

Recenze

Sezóna první - 2016)

Chrochtám si blahem, rozhodl jsem se zůstat věrný značce a počtu válců a udělal jsem nejlíp jak jsem mohl. :))

Myslel jsem, že jdu po Hornetovi do jiné ligy, ale tohle je snad úplně jiný sport a taky že jo vlastně, vždyť je to přece supersport!! ;) :D

Tam kde jsem měl na Hornetu pocit, že už jedu palbu, protože se Sršeň už vlnil a dával vědět, že fakt jedem, tam se Blejd teprve dostává do tempa a dává mi najevo, že by to chtělo víc tahat, že se nudí a je fakt těžký se ovládat. Už abychom byli na okruhu!!







Pocit sucha a tepla díky zázemí autorizovaného dealera a servisu Honda, kde pracuji, je velmi příjemný a jsem rád, že mohu nadále reprezentovat "svou" značku a hrdě zákazníkům říct, že na Hondách jezdím už přes pět let bez jediné závady a jsem opravdu spokojený.

Není to nukleární reaktor s charakterním (nelineárním) průběhem a zvukem, ale funguje to od A (3000) po Z perfektně jak má.

Hornet byl na začátek hrana, ale tohle už fakt není stroj pro motopanice, takže nebuďte blázni a nezačínejte na těhle mašinách. Aspoň se máte na co těšit. ;)

23/09/16 Juchuuu, jde to na prdel plynem i na dvojaka :D Teda s o zub mensim koleckem a poloprazdnou nadrzi, ale to neva. :)
25/09/16 Uz jsem setrasl obavy a beru to i pres spojku, je to prijemnejsi a tak trochu osvobozujici, zejmena to, ze nemusim cuknout s plynem a zacit to zvedat az cca ve 110-120, ale uz nad 6000ot. se necha vydrazdit, tzn cca od 8x. :)

Sezóna druhá - 2017)

Tak pro letošek jsem se rozhodl nahodit zpátky originální řidítka, jednak abych měl "jinou" motorku a druhak abych viděl do zrcátek a míň na mě foukalo. :))

Shodil jsem ještě slušné M7ky a dal nové Pilot Power 3, sice zábavně klouže, když je studená a je chladno, ale je klidnější na hádcích a méně citlivá na změnu povrchu řekl bych, celková přilnavost je asi nižší, než u M7RR, ale na to moje ježdění... ;)

V řidítkách mám teď lepší přehled o tom, co dělá přední kolo, mám na něm víc váhy, takže se dá víc tahat, ale případná nervozita řidítek se hůř krotí - zvažuji tlumič řízení, ale...

Po necelých 2000km seznamování na ještě studených a zaprášených silnicích už nám přesto pěkně ubývají hlásiče náklonu od pana Michelina... O:)







Taky jsem si po šesti sezónách rozhodl dopřát nový blembák a po půl roce důkladného vybírání přes téměř všechny značky modely a cenové kategorie jsem pořídil novinku od HJC, která mi padla luxusně a když už jsem byl v tom, tak rukavice už to taky chtělo. Něco jsem vyzkoušel, ale moc mi to nesedlo, pak jsem nedočkavě objednal na blind přes e-shop 4SR SportCup II, který se mi hrozně líbily a protože SportCupy jsem jezdil x let a bylo to dobrý tak ejhle ono je to pořád dobrý. :) Ještě čekám na novou kombi RST (stará na mě po shození 8 kil visí jak pytel) od Vágnerů, která mi taky padla jak ulitá a budu kompletní! Mezi námi Vágnerovi jsou opravdu milí, vstřícní a ochotní, takže je radost u nich nakupovat. :)





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Samíc
Samíc napsal 04.01.18 v 21:21 10b.

Zdravíme do Plzně.
Pěkná Honda a celkově super profil, dobře se to čte a v deníku je hodně zajímavých fotek
Přejeme krátkou zimu a na jaře v Hondě Plzeň naviděnou.

LenkaR
LenkaR napsal 16.03.17 v 14:21 10b.

Mipule
Mipule napsal 30.10.16 v 09:36 10b.

Tohle je paráda

Toman87
Toman87 napsal 26.09.16 v 19:51 10b.

parádní stroj ! Nee, to jsem nebyl já :)

MDragon
MDragon napsal 03.08.16 v 21:17 10b.

Zdarec taky jsem měl faroše 954, ale v modré barevné kombinaci a byla to a vždycky bude moje srdcovka

Více komentářů



TOPlist