PROFIL MOTORKY

Honda CBR 954RR Fireblade (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pedro37
Vloženo 29.10.2012
Aktualizováno 29.10.2018
Zobrazeno 3 301x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Podle mýho názoru designově velmi povedená motorka se sportovním charakterem, dobře ovladatelná, nezáludná a i relativně pohodlná.

Více fotografii

První dojmy - Je to můj splněnej sen. V současný době nemám potřebu vlastnit novější, výkonnější nebo prostě v nějakym směru "lepší" motorku. Jediný co mi už zbejvá k absolutímu štěstí, je mít dostatek financí na to, abych to moh´ co nejčastějc prohánět po okruhu, na kterej je ta motorka asi nejvíc stavěná.

Motorku bych doporučil pro - Řek´ bych, že je to ideální motorka pro kombinaci sportovní jízda v provozu/ svižnější cestovní tempo/ jízda na okruhu. Pro někoho, kdo chce sportovní moto s vyšším objemem, ale ne překoňovanej litr.

Doplňky na motorce - Vše od předchozích majitelů: tlumič řízení Toby, laďák Arrow, zalamovací páčky, miniblinkry, racing plexi, krovka zadního sedla..

Recenze

Jelikož moje předchozí motorka CBR 600F 92´ se už začala hlásit do důchodu a poměr vynaloženejch financí na opravy, údržbu k její celkový hodnotě byl celkem velkej, začal jsem přemejšlet o něčem novějším. Kritériem výběru byla sportovní motorka se čtyřválcovym řaďákem, se sportovnějším posezem, lepším podvozkem a brzdama než ta moje předchozí a taky taková, aby se mi vzhledově líbila. Maximální výkon jsem neřešil, v rámci novějších sportovních moto je všechno 120 HP+ a to mi stačí. Spíš jsem teda nechtěl jít přes 150HP, protože toho jsem se už trochu bál. Nakonec jsem ve finále volil mezi CBR 954RR 02-03´, ZX-6R 05-06´, a GSXR750 K4-K5. První jsem vyřadil z výběru Kawu, protože jsem předpokládal, že dole bude asi úplně mrtvá, což neni asi do provozu úplně ideální. Potom jsem vyřadil CBR z důvodu toho, že jsem preferoval vyzkoušet něco jinýho než Hondu (skoro všude čtu, jak je to moc hodný) a navíc údajně strašně topí při pomalejší jízdě, což by mi vadilo. Takže zbyla Suzuki. Jenže jsem si nakonec spočítal, že bych měl problémy se splácením, takže nakonec jsem si pořídil Hondu (vyšla nejlevnějš z výše zmíněných třech modelů).

klady:
vzhled, podvozek, brzdy, celková ovladatelnost, pohodlnej posez

zápory:
výkon motoru proti konkurenci zaostává, topení od rámu v nižších rychlostech, nemá ráda rychlosti pod 100km/h (nemám zkušenost s jinejma sportama, ale to je asi problém všech výkonnějších sportů), nespolehlivá elektroinstalace (regulátor dobíjení), sere se prej převodovka, absence tlumiče řízení

Zkušenosti:
Můžu napsat svoje zkušenosti po najetejch cca 2k km, ale nejezdil jsem s tim žádnou velkou palbu, protože jsem měl rok pauzu v ježdění a dal jsem si předsevzetí, že to aspoň do konce zimy (kupováno v srpnu) nerozvěsim, takže spíš šlo o takový seznamování a připomenutí, jak se vlastně motorka ovládá. Vzhled je subjektivní věc, ale já jsem spokojenej, nic nechybí, nic nepřebejvá (mám pocit, že novější japonský sporty jsou většinou takový vzhledově přeplácaný, navíc s hnusnejma vejfukama). Motor - výkon pro mě absolutně dostačující, naprosto lineární nárůst výkonu v otáčkách, žádná záludnost (otázka je, jestli je to plus nebo mínus, možná by neškodilo, kdyby to mělo trochu agresivnější charakter), když už to člověk točí k červenýmu, tak by se hodilo dle mě ještě aspoň 1000rpm. Podvozek, brzdy super, ale s povolenym tlumičem řízení se mi to zdá takový dost neklidný. Spousta lidí píše zkušenost, že to hrozně topí od rámu, protože se to v menších rychlostech neuchladí. Já teda, když s tim jedu přes město a teplota vyleze přes 100 stupňů, přes kombinézu nic necejtim, a v normálních kalhotách to je znát, ale nic strašnýho. Ještě bych teda vyzdvihnul docela velkej úložnej prostor v zadní části podsedlovky, to se celkem hodí. Takže asi tak bych shrnul moje prvotní dojmy.

Časem snad doplnim svoje předchozí moto.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vacekjirkaa
vacekjirkaa napsal 14.02.15 v 18:51 9b.

Jako nová.Dost dobrý článek

Lubos92
Lubos92 napsal 24.12.13 v 16:36

Pěkná .

Triun
Triun napsal 26.06.13 v 07:00 10b.

Woky
Woky napsal 28.02.13 v 14:46 10b.

ZED1098
ZED1098 napsal 31.10.12 v 21:52

Tak držím palce. Za sebe můžu říct asi toto. Je náchylná na opotřebení 2kového kolečka. Už jsem měnil 2x. Jinak co se týká jiných závad tak bezproblémová motorka. Na superbike nezvykle pohodlná, což je z části dáno nízko položenýma stupačkama. Na druhou stranu právě stupačky budou dost na okruhu vadit. Naprosto jedna z nejlepších motorek pro jízdu po zadním, včetně řazení. Na záda jde plynem ve 4tis. (Akrapovič+KN filtr) jinak v cca 5-ti. Díky neagresivnímu průběhu motoru je to lahoda. Což je i fajn při potřebě cestování. V případě použití brzdových destiček SBS jsou brzdy krásně dávkovatelné a nevadnou. Obutí doporučuji Dunlop GP Racer. S nima nebyl nikdy problém. Hlavně do toho nelýt plnou syntetiku. To jde spojka okamžitě do kopru. Hlavně při použití oleje Castrol. Tak přeji hodně příjemných kilometrů.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist