PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Afikim
Vloženo 10.1.2019
Aktualizováno 11.1.2019
Zobrazeno 2439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Stala se členem rodiny koncem listopadu 2018.Takže by se dalo říci takové potěšení od Ježíška a Santy Clousů dohromady

Více fotografii

Motorka koupena od Casbolt Honda Christchurch - Výborná dohoda a servis. Prodej proběhl bez problémů a prodejce mi vyšel ve všem vstříc

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: V porovnáni s Africou není nad čím přemýšlet. Navíc NC se pro mne zdálo prostě malé...

První dojmy - Původně jsem chtěl NC750X ale před koupí jsem si chtěl projet i jiné motorky abych měl s čím porovnávat. O Africe jsem toho četl hodně ale o koupi jsem neuvažoval protože jsem tolik peněz za motorku utratit nechtěl. Po testovací jízdě na NC jsem byl vcelku spokojený, je to prima motorka. Když jsem si ale pak projel Africu a zeptali se mě jak se mi líbí, řekl jsem že já vůl na to vůbec sedal ;-)

Doplňky na motorce - Originál Honda Panniers (postranní kufry)
centrální stojan (ještě není namontovaný)
padací rám od RD Moto (horní i spodní)
alarm
držák na mobil (na navigaci)
kufr Givi Maxia V56N s brzdovýmy světly, nosičem a opěrkou pro spolujezdce (ten je teprve na cestě z online shopu)

Recenze

Měl jsem možnost projet i DCT verzi a musím říci že ten automat funguje dokonale. Na druhou stranu při jízdě na motorce bez spojky a bez řazení se z mého pohledu vytratí polovina toho, co dělá jízdu na motorce zážitkem. Zvolil jsem tedy klasiku manual.

8.1.2019: Má najeto již (teprve) 2700 km. Včera jsem se vrátil z dovolené. Byla to taková zatěžkávací zkouška a musím říct že prošla perfektně. Už jsme si na sebe všichni tři (já, motorka, partnerka) zvykli a včerejších 550 km bylo super. Až ta bolest sedacích partií.

Klady:
*Ovladatelnost perfektní
*Pohodlný vzpřímený posed (První motorka na které se nehrbim)
*zrychlení
*vzhled
*univerzálnost
*zvuk
*spotřeba (4,5l až 5.0l / 100km)
*uchycení originálních postranních kufrů a onelock system

Zápory :
*Vadil mi kryt výfuku o který se opírá pravá pata ale cca po 1000 km jsem si zvykl a už o tom ani nevím nebo sedím jinak
*Ochrana proti větru - to pořeší vyšší plexi
*Dojezd na nádrž - ujede kolem 400 km ale s tím že posledních 60 km svítí hladové oko. Takže abych nebyl ve stresu, hledám benzínku když ujedu 300 km nebo musím hlídat abych natankoval před výletem, protože benzínky se tady občas hledají těžko...
*V základní výbavě není centrální stojan, tempomat, vyhřívané rukojeti, 12v zásuvka a další výbava která by měla být v dnešní době standartní.
*praktičnost postranních kufrů

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dus0
Dus0 napsal 15.01.19 v 17:41

Problem z prevodovkou sa riesi velmi jednoducho. Jedna automat a jedna manual. No a po roku zistis ze automat ma dvojnasobok km. Mam adventure a ta motka ma sere vzdy ked na nej nesedim. Inak super.

Samíc
Samíc napsal 15.01.19 v 09:40 10b.

Moc pěkná
Honda je Honda

Pavel888
Pavel888 napsal 14.01.19 v 18:20 10b.

Více komentářů



TOPlist