Po 10 letech na 125 ccm to chtělo změnu. Tahle se povedla.
Motorka koupena od Joudanee (Česká Lípa) - Kéž by byli takoví všichni prodejci. Přijel jsem, viděl jsem, zaplatil, na úřadě přepsal a jel jsem domů. Žádný vytáčky, levárny, nic, jenom spokojenost -:) .
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 620: Objevil se dobrej kup Fazera, asi by mi chyběl výkon.
Honda CBF 600N: Objevil se dobrej kup Fazera. Moc těžkopádnej, nudnej průběh výkonu.
Honda CBF 500: Objevil se dobrej kup Fazera. Slabší podvozek, výkon kupodivu OK.
Suzuki DL 650 V-Strom: Cenově byla mimo rozpočet. Po zkušební jízdě mi navíc vůbec nesedla, tupej projev všeho - motoru, brzd i podvozku. Ale ochrana před větrem je perfektní.
První dojmy - Nádhera, krásně padá do zatáček a zase se z nich na výjezdu rovná. Motor ze všech šestek co jsem jel asi nejzábavnější, dole jakž takž jede na normální poježdění, většinou ani není potřeba podřadit na pohodový předjetí plechovky. Nad 7 tis. ot. ožije a začíná sranda :-) .
Motorku bych doporučil pro - Klidně i pro začátečníky, je to poslušná motorka.
Doplňky na motorce - Laďák Ixil, nosiče kufrů top case+boční, top case Kappa 53 l, širší řidítka, LED miniblinkry, proužky na ráfkách, padáky, karbonovej blatník vpředu, LED zadní světlo, LED žárovky v palubce, 12 V zásuvka v palubce, pouzdro na mobil, kryt chladiče Fazer,
Recenze
Po roční pauze jsem sedl zase na malý Varadero a už to bylo o ničem. Necítil jsem se bezpečně, pořád někomu uhýbat, motor motat do bezvědomí jenom aby to trochu drželo krok s okolím... Co víc, v zatáčkách mi přišla tupá a nezábavná, po půl hodině jsem to otočil a jel nasranej zpátky do garáže.
Jeden večer při brouzdání inzercí mi padl do oka čerstvej inzerát na Fazera za neodolatelnou cenu, v perfektní výbavě. Krátkej telefonát s prodejcem a 3 dny na to jsem se vezl domů na nové mašině . Protože domů pro mě znamenalo asi 320 km, tak jsme se náležitě skamarádili hned během první jízdy. A Fazer mi padl do rukou skvěle, není to žádná přísná pila, spíš příjemnej cesťák s ambicema sem tam si pročistit hlavu v zatáčkách (a nevadí ani trochu horší asfalt).
Neskutečně mě baví laďák . Tak, jak jsem moto s laďákem nikdy nechtěl, tak první věc, co letělo do kouta garáže, byl dB killer . Race feeling +100
Bude chtít přes zimu trochu péče, kromě všech náplní a filtrů se musím podívat na přední vidlici a brzdy. Přijde mi, že na ty proslulý modrý třmeny z R1pyčo to brzdí málo... A předek se na brzdách potápí jako prase, novej olej a gufera budou nutností.
Zatím nic víc, však už je zima. Příští rok na silnicích čau.
SEZÓNA 2019 JE TU
První letošní výjezd po okolí Brna, krásných 160 km na rozhejbání. Fazer si s novýma svíčkama a náplněma jen přede, mám z toho radost .
[b]SEZÓNA 2022[b/]
Fejzřík stále jezdí ku spokojenosti.
Letos proběhl 4denní výlet do rakouských a italských Alp, celkem najeto 2000 km. Musím uznat, že limity motorky jsou pořád výš, než limity pilota :) . Stále mě překvapuje, že s Fazerem se dá celkem v pohodě lítat i po ne zrovna ukázkovým asfaltu. Na druhou stranu se za ty 4 intenzivní dny ukázalo pár neduhů. Zaprvé, sériové plexi je fakt na pytel, posílá všechen vzduch přesně pod helmu. To bude nutný na příští sezónu pořešit deflektorem nebo vyšším plexi. Zadruhé při mém spíš cestovatelském tempu dostávám dost vibrací do řídítek. Nikdy mi to během odpoledních projížděk nepřišlo, ale po 4 dnech a 2000 km jsem ještě týden protřepával ruce, jak moc mi mravenčily... Pokud máte někdo tip co s tím, tak budu rád za každou radu...
Nicméně cestovní schopnosti až na to plexi a vibrace prokázal Fazer na velmi dobrou a z domu jen tak nepůjde :)
Pěkně se o ní staráš
ingott: Jojo, jak píšeš . Podle všeho brzdovka pamatuje rok 2011, takže vlastně žádnej div, že nebrzdí...
Zkus vyměnit brzdovou kapalinu. Když jsem koupil svou FZS taky se mi zdálo že málo brzdí. Po výměně brzdovky je to dost lepší.