PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník RedNRacer
Vloženo 6.4.2016
Aktualizováno 26.2.2020
Zobrazeno 2 813x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, ladná, ovladatelná, zkrátka tak akorát. :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Jaké asi můžu mít dojmy z mé první motorky? Je prostě skvělá. Hodná když se netahá za plyn a divoká, když zatáhnu. Při mé výšce postavy 187 cm na pohodu.

Motorku bych doporučil pro - Nejsem znalec, ale přijde mi jako moto pro každého. Navíc cena/výkon je perfektní.

Doplňky na motorce - Padáky, karbonové blinkry.

JJ. přibyla spousta věcí přestavbou.

Recenze

Tento stroj si mě tzv. vybral sám. Jinak se to ani říct nedá. Papíry jsem si udělal v roce 1995, tenkrát tu nic pořádného nebylo nebo cena byla neakceptovatelná. Pak přišla rodina a na moto jsem zapomněl. V loňském roce se kolem mě začali množit motorkáři, až jsem si řekl, že se také po něčem poohlédnu. Jenže všechny jsou tak krásné. Dva měsíce jsem nepřetržitě nasával množství informací ze světa motocyklů, až mi z toho málem hráblo. Motory, rámy, výfuky, účely. Začínal jsem u naháčů, zamiloval se do XJR 1200 Kenny Roberts, pak jsem koukal na cestovní sportovce od Yamahy a Hondy, pak přišly cestovní endura a nakonec V-čkoví svalovci. Záchrana přišla od kamarádů, kteří věděli, že něco hledám, a asi věděli lépe než já co mi padne do ruky. Jeden večer přišel telefonát "Mám tady pro tebe Yamahu Fazer FZS 600 v barvách červeno-černé ve stavu jako by právě vyjela z továrny." Co vám budu povídat, prostě ta japonská holka přijela z Itálie a já se do ní zamiloval a teď je jen má. Hodláme spolu něco prožít a pak se uvidí co a jak dál. Velké poděkování patří mému kamarádovi Jirkovi Horňákovi, Markovi Hasíkovi + Free-moto Prostějov a Michalovi z Motomo Břeclav, díky vám chlapy. Poděkování patří rovněž lidem okolo mě, kteří mi v mém nástupu do moto světa pomohli nejen radou.



Moto je komplet ve stavu nového motocyklu vše originál. Za 30 dnů co ji vlastním jsem na ní najezdil něco přes 900 Km, z toho 300 Km s manželkou na místě spolujezdce. Moto jede, přede, učí mě. Přední brzdy jsou citlivé, na běžné brždění by stačil jeden prst. Spotřeba cca. 5l/100km, nejdelší jízda v kuse 4 hodiny v sedle po cestách v ČR, A, SK a zpět. Jízda byla na pohodu, žádný bolavý zadek se nekonal. Má drahá polovička jí dala jméno Giullietta/Giulli (ty dvě "eL" jsou tam schválně:)). Spolujezdec má v sedle stejný komfort jako já. Tedy zřejmě, manželka si nestěžovala na obecné nepohodlí.



Výfuk je od výrobce v nízkých otáčkách tichý. Giulli svítí méně než je dnes u nových moto standart, takže bude upgrade světel skládající se z výměny žárovek za Osram Silverstar + připojení obou potkávacích očí připojením "tajuplného zeleného drátu" - nic složitého díky http://www.fazerclu...600-a-fz6-fazer-/48/ . Přesto to přenechám autorizovanému servisu. Protože svítit, vidět, být viděn, je pro mě nutnost. Pak ještě zvažuji vyšší plexi nebo větrný nástavec X-CREEN, čas ukáže.



Na silnici je holka jako doma, není co vytknout ovladatelnosti ani motoru. Mám to štěstí, že holka má naježděno 29 tis.km a stav nového kusu. Chlapi znalí věci mi ji jen chválí.



Tuto motorku vymysleli kluci japonský z Yamahy velice dobře, takže jediným problémem může být jen pilot tohoto stroje a je zatraceně těžký nenechat se zlákat horkostí a jezdit s chladnou hlavou. Je asi každému jasné, že jsem neodolal a už zkusil co umí. :)))



Moto jsem po 11000 km za půl roční vůbec moji první moto sezonu položil. Tak jsem ji přestavěl na cafe racer. Vidle z R1 z roku 2001 řídítka nejdříve z R1 později závodní. Laborováno s nastavením. Uřezaná a přestavěná podsedlovka, upravený plasty, nové světla, blinkry, výfuk, nejprve čínský Kosso budík pak origo kulatý plně digitální Kosso budík. Vzalo to nějaký čas a první vlna úprav byla hotova cca. až v půli července 2017 i tak jsem na ni najezdil dalších 9000 km. Jezdil jsem i drobné 250 km pojížďky v zimě. Hodně lehká a agilní. Váha klesla dost dolů a bylo to znát. Pak jsem si vyhlídl Káčko a holka "Niky" šla ke kamarádovi na jaře roku 2018. Závěrem musím konstatovat, že se jedná o téměř bezúdržbový stroj. Žádný technický problém jsem s ní nikdy neměl. Jezdil jsem s čistou hlavou a servis byl směšně levný oproti současnému stroji. Miloval jsme ten ryk motoru nad 8000 otáček, který mě svou agresivitou ponoukal k rychlé jízdě. Samozřejmě, když jsem jezdil Chorvatsko s kamarádem vlastnícím VFR 1200 a horkostí v krvi, měl jsem levou ruku mrtvou od neustálého mačkání spojky a nohu otlačenou od neustálého řazení. :)
















Kamarád na moto - lakoval jsem díly stupačky, držáky, vidlice apod.

















Před nastavením řídítek a doplnění plexi a držáku navigace s nabíječkou.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fena-
Fena- napsal 17.09.17 v 15:37 10b.

Mankote, je fakt překrásná...

Tommmi
Tommmi napsal 07.02.17 v 21:14

Tato motorka ti bude hodně dlouho sloužit zdar na cestách

spajdr
spajdr napsal 20.11.16 v 13:06 10b.

nádhera..

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.04.16 v 12:05 10b.

kus historie. Krásná barevná kombinace aji vzhled, opečovávaná .
fáázer pitcho

jasánek67
jasánek67 napsal 21.04.16 v 21:06 10b.

Krásná, krásná a ty barvy nejlepší barevná kombinace. Přeji mnoho šťastných km. a dík za komentář.

Více komentářů



TOPlist