Pohodlná, příjemně odpružená, živá. Akorát byla pro mě vysoká (mám jen 164 cm), takže teď má menší přední kolo, je snížená na vidlicích a na zadním tlumiči má "nižší" pružinu.
Výška jezdce: 164 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 ST: Nebyla motoricky úplně v pořádku
BMW F 650 GS: Nenašla jsem vhodnou nabídku
První dojmy - Oproti Banditovi měkčí jízda - pluje si po cestě i po hrbolech. Je živější. Díky nižší váze se mi s ní lépe manipuluje. Vhodná na jakoukoliv cestu. A žere taky trošku méně, takže se víc projedu :-)
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, Blastry Touratech, padáky, kufry BMW Vario, držák na tankvak, doplňkový štítek na plexi, druhé vyšší plexi originál BMW, motonavigace Garmin Zümo 450, LED blinkry i s chráničema
Recenze
Nevím proč, ale Baworáky - co do dizajnu - jsou odjakživa "můj šálek kávy", proto jsem od začátku pokukovala po F 650 GS.
Ano, jako první motorku jsem si po radách a recenzích nakonec koupila Banditu (tedy Suzuki GSF 600 S), vím, že je to něco úplně jiného, ale prý je pro začátečníka ideální... SOUHLAS! Moc mu za vše, co mě naučil, děkuji a mít víc místa v garáži, tak ho neprodám... jenže jsem ženská, takže nikdy nejsem úplně spokojena a furt něco vymýšlím a zkouším a koukám, co se mi líbí a hodí a taky si chci plnit další a další sny... takže jsem zadala poptávku na F 650 GS... a za slušné peníze mi byla nabídnuta 800-ka, tak proč to nezkusit?
Oproti F 650 GS je 800 vyšší, takže domů na ní jel přítel a než jsem se svezla já, musel mi jí snížit a snížit a snížit, abych došáhla oběma nohama na zem (vím, že to borci zvládnou i bez toho, ale já nemám tolik zkušeností a ani nejsem ta nejšikovnější jezdkyně na světě :-/ ). Teď už se na ní cítím jistější, jede krásně, má skvělé pérování, jízda je měkčí a pohodovější, motorka je lehčí a díky nádrži pod sedadlem mi možná taky přijde stabilnější na cestě. 2-válec je živější, než 4-válcový Bandita (hrozně mě baví to zrychlení za koncem obce ) a naproti tomu oceňuji ABS. Přední 2-kotoučová brzda je účinnější, než měl Bandita, takže mi chvilku trvalo, než jsem si na to zvykla
Líbí se mi i ta spousta informací na displeji (o 13 let starší Bandita měl u budíků akorát pár světýlek).
Motorku jsem si koupila koncem minulého roku a letos v červnu jsme s přítelem (on na své BMW R 1100 RT) udělali nádherný výlet po Slovensku - cca 1400 km.
A protože je to z HK i do Polska co by kamenem dohodil, tak jsme už vyzkoušeli taky ty jejich tankodromy.
Troufám si říct, že této motorce sedí každá cesta, nemá problém s pomalou jízdou ve městské zácpě, nevadí jí vyšší rychlost na dálnici, na polském tankodromu typu 50 odstínů šedi byla jako doma a až to s ní jednou budu muset vzít přes pole, to určitě dá taky
Ze začátku jsem pochybovala, jestli si jí nechám, protože Bandita versus GS je jako jahoda versus hruška - společné mají jen to, že je to ovoce (tedy motorky).
No a stačilo na GS ujet pár tisíc km a teď už myslím, že si jí ještě nějakou chvilku nechám
Ta je hustá
Můžu jen potvrdit,měl jsem ji 4 roky,letos šla do světa,krásná motorka jak do města tak do terénu po vhodném obutí.Nikdy mě nenechala ve stychu!!!Gratuluji ať to jezdí!!
Dobrá volba.
Slávku, děkuji za hodnocení
Jak jsem psala - chtěla jsem, samozřejmě, nižší (F650GS, kterou jsem si již zkusila a vím, že by mi výškově vyhovovala), ale toto byla nabídka za cenu, za kterou bych nepořídila ani tu 700-ku, takže jsem to fakt nemohla odmítnout
...navíc když jsem to tak srovnávala, 800-ka je dle mě hezčí (nojo, ženská), má lépe řešené vidlice a kola s výpletem se mi taky líbí víc a víc se hodí k tomuto typu motorky, než loukotě