PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frankie
Vloženo 11.5.2019
Aktualizováno 25.10.2020
Zobrazeno 4 122x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Nemůžu uvěřit tomu, co jsem udělal. Já jsem TO fakt koupil ??? Tolik let jsem BMW pomlouval a nadával na ně a teď jednu mám, to jsem dopadl.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
SWM Superdual 650: Lehká, pěkná jednoduchá motorka bez elektroniky a dobře vybavená už rovnou z výroby (padací rámy, plech pod motor, nosič, chrániče páček...) Bohužel v ČR se nenachází jediná předváděčka ani bazarovka a bez vyzkoušení motorku kupovat fakt nehodlám.
KTM 690 Enduro R: Lákala mě nižší hmotnost proti BMW a lepší podvozek. Je víc do terénu, méně na silnici. A rozhodně ne na delší cestování. Je to prostě přerostlá kroska a ne univerzál.
KTM 990 Adventure R: Ano, chvíli jsem nad ní přemýšlel. Výborný podvozek, žádná elektronika, ale vibrující ucukaný a nenažraný motor mě odradil. A taky vzpomínka na to jak jsem rok jezdil KTM 990SM a její spolehlivost.
Honda CRF1000L Africa Twin: Krásná motorka, výborný motor. Podvozek mi ale moc nesedl, je o 20kg těžší nez GS800 a cena ojetin je taky o dost výše. Ale aspoň jsem jí zkusil.
Triumph Tiger 800 XC: Hezčí stroj, rozhodně lepší motor než u GS a od roku 2014 konečně i fungující podvozek. Novější verze mají ale i vyšší ceny a to se mi platit nechtělo.

První dojmy - Je to pořád stejně ošklivý, o tom prdícím zvuku motoru ani nemluvím. Zápory máme za sebou, teď ty klady. Motor krásně zatahuje odspodu, je hodný a nevibruje. Do terénu a na cesty ideální. Motorka se dobře ovládá, vsedě i ve stupačkách. Má obrovský rejd. Dobře brzdí (ABS lze naštěstí vypnout). A teď to hlavní, proč jsem si TO kupoval - podvozek. Po letech hledání jsem asi našel něco, co s mou muší vahou neposkakuje, ale dobře pohlcuje nerovnosti, přitom se to nevlní a nehoupe. Ano, podvozek je na této motorce ta nejlepší věc, alespoň pro mě.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro každého kdo chce jezdit bez ohledu na povrch a na počasí. Chce se občas podívat i někam dál a nepotřebuje při každé jízdě vyplavovat tuny adrenalinu a poměřovat se s ostatníma jak mu to jede. Ani vzhledem neohromí a má to každej. Ale i to spoustě lidem vyhovuje. Zapadnout, být nenápadným členem stáda. Jelikož mám na předvádění se Ducati, tak mi to zase až tak nevadí. Koneckonců Transalp byl šedivá myš ještě víc.

Doplňky na motorce - Motorka je takový polotovar. Z výroby tam jsou jen vyhřívané rukojeti. Takže je nutností ji vybavit. Základem je padací rám, plech pod motor, chrániče páček a držák na kufr. To zatím stačí. Bohužel to padlo vše na mě, předchozí majitel tam nedal nic.

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj ? Já vlastně ani nevím Asi mi ho přidělili...

Po loňském výletu do Bosny na Transalpu to bylo jasné. Příští rok se sem vrátím, ale na jiné motorce ! Transalp má sice skvělý motor, ale podvozek v terénu moc nestíhal. Ale co si koupím ??? Už jsem toho zkusil tolik...a s ničím nebyl spokojený.

Yamaha XT660R / XT660Z Teneré - obě mají nějaký jakžtakž podvozek co ledacos projede i když to není pohodlím žádná sláva. Obě mají ale také nesmyslně ucukaný jednoválec, který prostě v menších rychlostech reaguje stylem vypnuto/zapnuto. Strašné, už nikdy víc.

Kawasaki Versys 650 - skvělý motor a spousta pohodlí, zábavná a výborná motorka na cesty. Bohužel díky 17" kolům nevhodná do terénu

Honda Transalp 650 - roztomile hodný a neškodný motor, nemá moc síly, ale krásně se ovládá. Podvozek ani pohodlí žádná sláva, na silnici se to houpe a vlní a v terénu to pode mnou poskakuje. Je to holt konstrukčně už docela stará motorka. Ale projede ledacos, to zase jo.

To byly stroje, které jsem vlastnil a teď ta ostatní cestovní endura střední třídy:

Suzuki V-strom - z důvodu 19" kola vpředu a svodem pod motorem jsem o ní ani neuvažoval i když má výborný motor

KTM 690 R - No, lákal mě výkonný motor a kvalitní podvozek. Odradil mě ale fakt, že je to jen přerostlá kroska s tvrdou sedačkou (ano, dá se koupit gelové sedlo) a nulovou ochranou jezdce (žádné kapoty ani plexi), také nevím kam bych tam dal kufr nebo tankvak. Zkrátka motorka na ježdění kolem komína, ale nevhodná na delší cesty.

KTM 990 Adventure - ano, i o té jsem chvíli přemýšlel. Další přerostlá kroska, výborný podvozek do terénu a je i vhodná na delší cesty. Snesitelná hmotnost a žádná elektronika. Bohužel ale také rozežraný, ucukaný vibrující a servisně náročnější motor. Kdepak, zkušenost s KTM 990 SM stačila, brrr. Žralo to litry benzínu, oleje i vody. A člověk by se měl poučit ze svých chyb a nevstupovat dvakrát do stejné řeky

SWM Superdual X - zajímavá věc. Sice jednoválec a já se po ucukané Yamaze rozhodl, že jeden válec už nikdy více, ale lákalo mě jí aspoň zkusit. Bohužel to je její největší problém. Je jich tak málo, že žádná předváděčka ani bazarovka se u nás nevyskytuje. A jet do Německa na inzerát si jí jen zkusit se mi asi nechtělo. Přitom papírově to vypadá moc pěkně. Lehká, jednoduchá, bez elektroniky, spolehlivý motor z Husqvarny, z výroby víc než dostatečně vybavená padacími rámy, ochranou motoru i rukou. Možná až budu mít jednou možnost jí zkusit...kdo ví ?

Honda CRF 1000L Africa Twin - když vyšla na trh, líbila se mi a moc jsem se na ní těšil a říkal si, že třeba jednou... Naživo je ještě hezčí a vypadá to konečně jako motorka a ne zmutovaný Transformer zkřížený s dětskou prolézačkou, ozdobený zobákem. Bohužel ale jízdně mi moc nesedla. Sice výborný motor, projevem i zvukem, ale je dost těžká a při poskakování po lese nic moc podvozek. Taky je dost těžká, jako ojetina i poměrně drahá a říká se o nich, že reznou

Triumph Tiger 800 XC - výborný motor a od roku 2014 tomu konečně montujou pořádný podvozek od WP, který by měl narozdíl od původní SHOWY konečně smysl. Bohužel ale taky tuna elektroniky a vyšší ceny mladších ročníků.

Honda CFR 250 ve verzi Rally ? Jako nápad dobrý, ale na delší cesty to asi nemůžou myslet vážně Dejte do toho motor aspoň 450 a začne to pomalu dávat smysl.

To je asi tak všechno a teď tedy k tomu proč právě BMW F 800 GS. Jak už jsem psal výše, zkusil jsem toho hodně. Na každé motorce ale bylo něco, co mi nevyhovovalo a já pořád nevěděl kudy dál. F800 GS byla až jako ta poslední, nouzová záložní varianta, když nevymyslím nic jiného. Proč ? Každý kdo to má, to přeci chválí. Právě proto ! Rád si jdu vlastní cestou a odlišuji se, což s touto motorkou nehrozí. Nechtěl jsem rozhodně zapadnout do davu spokojených majitelů BMW, ta značka se mi nikdy nelíbila a ty motorky ještě víc. Dodnes považuju velké GS za vrchol hnusu. Ošklivý vzhled i zvuk. Motorka je pro mě o emocích a tohle jsou dokonalé pojízdné gauče bez jakýchkoliv emocí, dopravní prostředky. To jsem rozhodně nechtěl.
Známý si pořídil F800 GS. A pak další a další. Nechali mě na tom svézt, ale nezanechalo to ve mně žádnou stopu. Člověk ale stárne a své názory časem mění. A loni se to asi po pěti letech hledání rozštíplo. Jeden dobrý kamarád mi při mém neustálém stěžování, že pro mě se motorka nedělá, nabídl, že mi svoje GS půjčí na celé odpoledne. "Zkus si to sám a uvidíš !" Najezdil jsem cestou necestou asi 150km po okolí a musel pokorně uznat, že si to lidé asi fakt nekupují z důvodu zvráceného vkusu, nebo proto, že si někde přečetli, že se na něčem jiném než "na vrtuli" snad ani nedá cestovat, ale proto, že ta motorka i přes svůj nehezký zevnějšek a odporný zvuk má své neoddiskutovatelné klady. Tím je hodný, přitom dostatečně výkonný, úsporný a spolehlivý (ale až po roce 2010!) motor. Dostatek pohodlí, terénní schopnosti a hlavně podvozek ! Není to nic pro střelce a závodníky, pro ty je tu KTM. Je to ale dokonalý univerzál, který vyhoví všem a zvládne od každého něco.

A jak jsem se vůbec dostal k téhle konkrétní motorce ? Již zmíněný kamarád, co mi půjčil své F800GS a je s ním maximálně spokojený má prodejnu a servis na čtyřkolky. Když se mě ptal na čem pojedu letos Bosnu, odpověděl jsem že koukám po inzerátech a že ještě přesně nevím. A že kdyby náhodou věděl o něčem zajímavém, ať mi dá vědět.
No a to mi takhle jednou v únoru volá s tím, že mu přivezli na servis jedno GS 800 a že možná bude na prodej. Co s tím je, ptám se. Nic, jen běžný servis a montáž doplňků. Ale majitel neví co by chtěl (asi něco jako já) a kdyby se prý někdo našel, možná by to i prodal. A tak jsem se na ní jel podívat.

Naživo to jde. V bílé barvě vypadá asi nejlíp a tahle je navíc šmrncnutá zelenou, což jsem zatím nikde neviděl. Tak aspoň v něčem se budu odlišovat
Je to rok 2012, model 2013. takže konečně normální ovládání blinkrů jako zbytek světa, ABS, ESC (kontrola trakce), ESA (elektronicky stavitelný zadní tlumič - comfort, normal a sport tam píšou a je to znát), má vyhřívané rukojeti, jinak bez doplňků. Plusem je, že díky tomu nejezdila v terénu, celý svůj čas strávila na silnici. Cože ??? Motorka na to sice vůbec nevypadá, není poškrábaná, obouchaná, zoxidovaná ani orezlá, ale na budíku svítí číslo 103000km !!! To bych snad musel být blázen si něco takového koupit, vždyť to se musí každou chvílí rozpadnout Ale zase zvuk to má úplně stejný jako stroj se 40ti tis. na tacho, tak to třeba ještě chvíli vydrží...Doma se mi to za pár dní rozleželo a nakonec jsem se pro ní rozhodl. Na ty km vypadá velice zachovale a po roce jí prodat přece můžu vždycky. Jako každou jinou

Takže máme motorku a co dál ? Z fabriky je to takový polotovar, který je nutno vybavit doplňky a to tak že dost. Takže zůstala rovnou v servisu a zadání bylo následující: "když už se ti podařilo mě do toho po tolika letech přemluvit, tak se teď starej"
A tak se během následujících týdnů po koupi provedl následující servis:
- výměna oleje a filtru, nový vzduchový filtr a svíčky
- výměna standardních pružin vpředu i vzadu za progresivní, měl jsem možnost porovnat dva stroje bezprostředně po sobě a ten rozdíl je opravdu znát, motorka s progresy líp žehlí nerovnosti a to je přesně to, o co mi jde
- kontrola motoru - ventily byly v normě, spojka taky, ale rozvodový řetěz už byl vytahaný, tak spolu s pár plastovými vodítky proběhla výměna
- montáž padacího rámu
- montáž chrániče páček
- montáž plotny na kufr
- nové "chlupaté" pneumatiky
a ještě je na cestě plech pod motor.

Jinak vše ostatní na stroji je OK. Na podvozku nikde žádná vůle, vše funguje jak má, tak se ukáže časem, zda bylo dobré rozhodnutí koupit stroj s tolika najetými kilometry.

A jaké jsou jízdní dojmy ? Na motorce jsem jel všehovšudy dvakrát V únoru proběhla zkušební jízda těsně před koupí a pak jsem se svezl až teď v květnu. Dřív v servisu prostě nebyl čas a já mechanika nikam nehonil, když mám ještě Ducati. A radši ať to déle trvá, ale je to udělané pořádně. Cíl byl jasný, připravit motorku do Bosny kam jedeme v červnu a to se povedlo. A jaká byla včerejší jízda ? Ale jo, šlo to Vypnout ABS a ESC a vyrazit na špuntech do terénu. Motor je příjemnej společník, s obrovským rejdem se vytočím všude, i manipulace v nižších rychlostech je docela rozumná a podvozek jsem protáhl po louce a pár rozbahněných cestách a jsem spokojený. Chování na silnici mě nezajímá, prioritou je letošní Bosna a na silnici mám Ducati.

A na závěr reakce mých kamarádů poté co jsem jim oznámil koupi tohoto stroje:
"Ses pos.al ne ? Ty a BMW ? No to jsi teda dopadl"
"A jéje, další člen tupého stáda BMW oveček"
"Blahopřeju, konečně ti to došlo. Uvidíš že už nebudeš měnit."
"Teda to čumim, to bych do tebe nikdy neřekl že takhle skončíš. Tak hlavně ať jsi spokojenej !"
"Kdy už si konečně na motorkářích přidáš tu motorku do profilu ? Už jí máš měsíc a pořád nic, že ty se za ni stydíš ?

Aspoň že mám vedle ošklivé Brunhildy ještě v garáži krásnou Ducinku... Snad se holky nebudou v mé nepřítomnosti moc hádat. I když...protiklady se přitahují, tak třeba se jim tam bude spolu ještě líbit

10/2019
Tak a je to tady, konec sezóny. Jak se motorka osvědčila po cca 5000 najetých km ? Celkem jo. Na vzhled už jsem si zvykl, dokonce se mi i určitým zvráceným způsobem začíná líbit. Asi nějaký virus BMW, jinak si to nedokážu vysvětlit
Letošní Bosnu, kvůli které jsme si jí kupoval, zvládla na výbornou. Ale o tom někdy příště podrobněji v deníku. A jinak ? Jak se s ní jezdí u nás, tady v Čechách ?
Rozdělím to na silnici a terén.

Ačkoliv to pro mě nebyla priorita, i na silnici je s ní docela zábava. Dobře se na ní sedí, snadno se ovládá, vůbec nad tím člověk nemusí přemýšlet. Plyn, brzdy, spojka, převodovka, vše jde krásně zlehka a funguje jak má, to se mi líbí. Po návratu z Bosny jsem přední drapák přezul na silniční vzorek a vzadu nechal zpola sjetou Metzeler Karoo (něco jako Mitas E-09 nebo TKC80). Jezdit se s tím dá, ale jízdní vlastnosti nejsou ideální. Ve vyšších rychlostech se to vlní a motorka je taková vratká. Ale klopit se to kupodivu dá velice statečně, to zase jo. Je to celkem srandovní pocit přehazovat takovou vysokou věc ze zatáčky do zatáčky, takže než dojedu do nějakého terénu, i silnice mě baví. Předek je nenastavitelný, vzadu je ESA, takže Sport, Normal a Comfort. Rozdíly tam jsou trochu znát, ale moc ne. Většinou to mám na silnici pořád na Sport a v terénu nebo na hodně rozbitých cestách na Comfort. Ale že by to nějak extra žehlilo díry, to zase ne, čekal jsem to lepší. Když už jsme nakousli téma podvozku, je to o dost lepší než Transalp nebo Téneré...vlastně je to zatím moje nejlepší cestovní enduro. Ale cestovat bych na ní nechtěl ani náhodou, zlatý Versys. Proč ? Důvodem je sedačka. Je příliš úzká a tvrdá a proto už cca po 100km si začínám přesedávat a hledat jinou, pohodlnější polohu. Leč nenacházím a proto jízda delší jak 200km je pro mě utrpením. Docela nepříjemné překvapení. Přitom naložit se dá, cca do 130ti ani moc nefouká, ale ta sedačka to kazí. Asi jí nechám přes zimu přešít.
Motor a brzdy ? Pohoda. Brzdy mají síly dostatek, akorát je to přesně naopak než u Ducati. To znamená, že na přední se musí působit větší silou, na zadní se naopak musí s citem, tam se často ozývá ABS. Proč ne, vzhledem k zaměření stroje to beru, je to cesťák pro dva a kufry.
Motor má charisma asi jako gumový medvídek a sexy je taky tak. Prostě to nějak vrčí, nějak to jede a člověka to někam doveze. Síly má na běžnou jízdu dostatek, ale žádné emoce nemůže poskytnout. Je to takový dělník. Líbí se mi lankový plyn - necuká ! Kontrola trakce je zbytečná. Zatáhne krásně od volnoběhu asi až do 5ti tis.ot. Dál ho moc netočím, protože pak síla už tolik nenarůstá, je naladěn hlavně na tah a ne na max. výkon. Ale hlavně ve vyšších otáčkách zvuk motoru jakoby zhrubne a nastoupí celkem nepříjemné vibrace. A ani to už pak moc nejede. Takže na pohodu ano, na prasojízdu ne.

To mě jednou napadla zajímavá věc. Přijel jsem z vyjížďky, která byla převážně po silnici a náramně si jí užil. A zajímalo mě, jestli je ta motorka na silnici opravdu tak dobrá, anebo je to tím, že už jsem dlouho nejel na pořádném stroji ? A tak jsem se rozhodl udělat takové srovnání. Uklidil jsem BMW a z garáže vytáhl manželky Hondu CBR600F. S jejím souhlasem samozřejmě :-) Sakra jak se na tom sedí a proč mám ty řídítka tak dole, co to je ? Ufff. Tak takové byly první dojmy. Ale hned jak jsem se dostal do svým oblíbených zatáček, karta se obrací. Šíleně se tlemím do helmy a křičím: "To je ono ! TOHLE je pořádná jízda !" Užívám si silné brzdy na poslední chvíli, přesné a stabilní průlety zatáček a to v rychlostech, kterém jsou řádově vyšší, než jakými jsem se dnes pohyboval. Takže ano, BMW je dobrý ale Honda je výborná ! Moc jsem si jízdu užil a když už jsem byl v tom srovnávání, sedl jsem ještě na Ducati. Honda byla asi tak o tisíc procent lepší a zábavnější než BMW a Ducati jde ještě dál. Ta přesnost, přitom stabilita, hbitost a obratnost je až ohromující. Tý potvoře je úplně jedno, jestli jedu do zatáčky padesát, sto, nebo stopadesát ! Narozdíl od Hondy, která je ve vyšších rychlostech trochu nejistá, Ducati jede jak po kolejích. A i ten motor proti té šestistovce najednou konečně pořádně jede :-) Paráda...

A jaký si z toho utvořit závěr ? Že pokud nemá člověk srovnání, zvykne si na to, co má a zdá se mu to dobré. Ale pak zkusí něco jiného a zjistí, že je to úplně jinde. Že měřítko toho, co je dobré a co ne, je strašně relativní v závislosti na srovnání.
Takže pokud je třeba na motorce něco odvézt (kufr je dobrá věc), nebo se někam v pohodě dostat rozumnou rychlostí a to za každého počasí (vyhřívané rukojeti a chrániče páček nemají chybu), silnice ano. Teda až nechám přešít tu sedačku :-)

Offroad. Důvod, proč jsem motorku po loňské zkušební jízdě kupoval. Osvědčila se ? Myslím, že celkem jo.
Ohledně motoru a brzd není o čem. Jestliže na silnici je to takové jalové a nijaké, v terénu je to ono. Naprosto hladký nárůst výkonu od volnoběhu bez cukání a bez vibrací. Přitom dostatek síly utrhnout zadní kolo do smyku na trojku. Výborné zpřevodování. Citlivé, přitom silné brzdy, hlavně nečekaně ta zadní. Nemám námitek. Je samozřejmě nutné před jízdou vypnout ABS a kontrolu trakce. Jinak se člověk připraví o zábavu a místo driftu se ozve jen kašlající e-e-e-e-e-e. Jelikož má motorka lankový plyn, kontrola trakce ho neubírá, ale vypíná zapalování, proto je její zásah hodně znát, asi jako když jede motor na jeden válec. Zkrátka naprostá zbytečnost. To s ABS je to trochu jinak. Líbila by se mi možnost nastavit si ho ve více úrovních, nebo na každé kolo zvlášť. Občas se hodí a občas ne. Třeba intenzivní brzdění před zatáčkou na šotolině je taková hračka když vím, že mi nemůže klouznout předek...ale vzadu je ABS na nic a sjezdy jsou s ním vyloženě o hubu. A tak ho vypínám pořád, asi i proto abych se naučil odhadnout limit přilnavosti předního kola. Cítím se pak jako lepší řidič, když nespoléhám na elektroniku :-)

Podvozek. Mám tam progresivní pružiny a vpředu i řidší olej. Vzadu ESA nastavenou na komfort a povolené předpětí pružiny. Stejně to ale stále není na mou váhu ono. Ano, jsem lehký a jezdím sám, zatímco ve fabrice udělali nějaký kompromis pro jízdu sólo, i ve dvou a s kuframa.
Předek je nenastavitelný a je to asi největší slabina motorky. Když jedu pomaleji, mlátí to do rukou a kope. Když letím přes díry stovkou, funguje to už o dost lépe. Stejně bych uvítal možnost si trochu povolit tlumení. Možná jsem se měl vykašlat na progresivní pružiny a nechat tam spíš dát měkčí na mojí váhu. A do předních vidlic dát nastavitelné cartridge, aby se chování motorky dalo lépe doladit. Asi bych přišel o univerzálnost a schopnost jízdy ve dvou a s kufry, ale víc by mě to bavilo.
No, přes zimu se musím poradit s někým, kdo tomu rozumí. Což bude asi největší problém někoho takového u nás najít :-)
Vzadu je to lepší, ale rozsah nastavení je malý a taky bych si představoval aby to fungovalo trochu lépe.
Ale aby to nevypadalo, že si jenom stěžuji - samozřejmě je to (zatím) nejlepší enduro motorka co jsem kdy měl. Při pomalé jízdě je taková tupá, uskákaná a nepohodlná. Čím jedu rychleji, tím funguje lépe. Je přesná, nevlní se, drží stopu, kam jí pošlu, tam jede. Drifty se krásně kontrolujou a líbí se mi jak je stabilní, ani velké díry, louže, hrby, či kamen v cestě jí až tak moc nerozhodí, není nervózní. V terénu mi to nejde tolik jako na silnici a proto ocením to, kolik mi dává motorka důvěry. Projedu dá se říci vše jako ostatní, ale o něco pomaleji. Hlavně mě to baví a to je hlavní :-)
Co mi vyloženě vadí ? Asi váha. Ten pocit když lítám sám po lese a vím, že když mi to upadne, sám to nezvednu...nic moc. Prostě když jedu sám, snažím se nejet hranu, ale nechat si nějakou rezervu, ať už v rychlosti, nebo obtížnosti terénu.

Nechám si jí ? Zatím asi jo...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jerseySE
jerseySE napsal 20.09.20 v 22:36 10b.

Všichni neustále zkoušíme a hledáme dokonalou motorku, až se nakonec sejdem u Vrtulí

Mig_35
Mig_35 napsal 16.05.19 v 05:58

Kdyby tě to moc trápillo - a vypadá to docela zajímavě:)

Dan66
Dan66 napsal 16.05.19 v 01:10

Hlavně ať Ti dobře slouží

Frankie
Frankie napsal 15.05.19 v 21:09

Díky všem za komentáře ! Ať už negativní či pozitivní (a překvapuje mě, že těch je většina )
Tohle je motorka, která se nevybírá srdcem, ale rozumem. A tak k ní taky přistupuju, prostě je to dělník, který bude sloužit. Váha je srovnatelná s Tenere 660 i Transalpem 650 a to se mi líbí. Absence elektroniky je skvělá.
Ještě k tomu vzhledu...už ho tolik neodsuzuji, nebo spíš si začínám zvykat Dá se říct, že kromě toho předního světla nevypadá až tak špatně...a to barevné provedení je pro mě asi nejpřijatelnější.
A jestli by se měly v garáži spářit ? V lepším případě z toho vyleze Multistrada, v tom horším velký GS

SJ90
SJ90 napsal 15.05.19 v 12:01 10b.

Jo pěkně jsi to vystihl , Jo ten polotovar chce dodělat třeba prodloužit zadní blatník až k vidlici, aby nešlo bahno do zadního tlumiče adt...
Tak ještě ať vydrží nejméně dalších 50 tis km!

Více komentářů



TOPlist