renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník david70
Vloženo 22.3.2016
Aktualizováno 30.11.2021
Zobrazeno 7 090x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Cestovatelský stroj, pohodlná motorka, která se nezalekne terénu a se kterou je možné opravdové dobrodružství.
Tak konecne pridavam i par fotek

Více fotografii

Motorka koupena od BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Aha, tak tohle je to co jsem hledal... Je veliká, krásná a funguje. Skvěle se ovládá a je radost s ní spolupracovat. Překvapivě hodně pohodlná, zatáček se sklápí sama a je strašně vysoká.

Motorku bych doporučil pro - Cestovatele a dobrodruhy, zkrátka na plavby krajinou ;-)

Doplňky na motorce - Jízdní režimy (enduro\road), stavitelný podvozek, titanový výfuk akrapovič, org. kouřové plexi BMW adventure (mimochodem perfektní věc), automatická přídavná nádrž na 7 litrů Camel tank, zlatý řetěz d.i.d., zvýšení řídítek abych se ve stupačkách nemusel hrbit, org.3x hliníkové kufry BMW, blatníček před zadní kolo chránící tlumič i motor před odlétávajícími kameny a bahnem, přidané dvě usb?ka a 12V zásuvka, org.kryt pod motor, org.padáky, org. přídavná diodová světla a ještě další pečlivě vybrané věci které slouží a dělají mi radost ...

Recenze

Chtěl jsem motorku na které budu cestovat, poznávat nevyasfaltované cesty a kterou budu mít rád. F800 mi padla do ruky a je to ta, co jsem hledal. Všestranná, krásná motorka s velikým potenciálem.
Abych jí pochopil a vlastně začal s ní spolupracovat jako partner mi však zabralo nějakou chvíli přemýšlení a stálo nemálo peněz. A o tom bych se s vámi rád podělil. Protože, než něco uděláš tak přemýšlej...
Koupil jsem si BMW a proto moje první cesta vedla kam jinam, nežli do jedné nejmenované firmy zabývající se doplňky na moto. A začalo to, co asi hodně z vás zná. Musím objednat vše co se dá, protože musím napravit to, co inženýři v BMW "zanedbali" a bez čeho nebudu ten správný cestovatel. A tak jsem koupil padáky, kryt pod motor, tolik propagovaný větrný štítek, mříž na přední světlo, stavitelnou řadičku a ještě asi dalších padesát věcí, bez kterých se nedá vůbec cestovat, nebo jen velmi neplnohodnotně
Jenže ne vše je tak jak vypadá.
Trvalo nějákou dobu nežli jsem se dopracoval k tomu co vám teď napíšu, tu dobu ale přeskočím a přejdu rovnou k tomu podstatnému pro nás všechny.
Tak tedy: Nic co máte na své motorce z výroby, tam není jen tak a všechno má svůj přesně určený smysl. Můžeš si svůj stroj doupravit pro své individuelní potřeby, nebo-li pro přesněji specifikovaný účel tvého použití dané motorky, ale vždy platí jedno: PŘEMÝŠLEJ, protože silnější plech nebo trubka vždy neznamená větší ochranu !!!
Tady jsou moje konkrétní poznatky:
Originál BMW padáky narozdíl od těch koupených jsou spojeny s motorem tak, že pokud dojde k pádu, pak se spojka mezi padákem a motorem ohne a nepoškodí se motor třeba tím, že se vyštípne šroub, který drží padák v motoru.
Originál BMW kryt motoru na rozdíl od toho koupeného je na gumových silentblocích a pokud dojde k velkému střetu s překážkou, pak se guma utrhne a kryt se uvolní a nepoškodí motor vytržením šroubů z motoru.
Černý větrný štítek ( pominu li jeho "podivný" design nejen ze strany jezce ) je sice velmi pevný se složitým ocelovým rámem, ale všiměte si, na co jej montujete. Cela přední čast moto je plastová( ma to své opodstatnění v bezpečnosti) pokud na ní namontujete kovový, těžký štítek je nejen při pádu, ale i při běžném provozu nadměrně zatěžován přední rám motocyklu. Zkuste se podívat jak je chytře a jednoduše namontovám org. BMW velký štítek adventure.
To samé platí o nesmyslně tlustém kovu, použitém na nehomologovanou mřížku předního světla, kterou montujete na plastové držáky. Při pádu tyhle věci vydrží to asi ano, ale to na čem jsou namontovány rozhodně ne. Totiž ochranné prvky musí chránit tak, že pohltí náraz tím, že se poškodí a věc kterou chrání zůstane nepoškozena. Koupíte pak znovu nový ochranný prvek, ale nemusíte měnit např rám nebo motor atd. Je to stejný princip jako u přilby, ta při pádu musí prasknout a pohltit náraz, musíte pak sice koupit přilbu novou, ale zůstane vám nepoškozená hlava a jsem přesvědčen, že o to jde
Řadička, stavitelná a sklopná je hodně populární, problém je, že materiál je natolik pevný, že při pádu povolí hřídel převodovky a dále nelze řadit na rozdíl od originálu, kde se řadička zkroutí aniž poškodí převodovku a po nanarovnání lze pokračovat v řazení.
No a tak bych mohl pokračovat dál, ale nebudu, protože chci ukázat jiný pohled a ne nudit tím na co všechno jsem přišel
Takže zkrátka 90% z toho co jsem koupil, jsem zase odmontoval a koupil znova ale v originálu. Pochopil jsem, že ne všechno co se tváří, že mi bude pomáhat mi opravdu pomáhat bude!
Samozřejmě existují i věci, které se vyplatí koupit a mají svůj význam. Mezi ně patří třeba neoprenové kryty předních vidlic nebo třeba kryty rukou tzv.blástry, kvalitní tlumiče atd.
Pamatujte, že nic není tenké proto, že výrobce nemá na materiál, ale že vše prochází složitými testy a je přizpůsobeno co nejvíce určenému provozu daného stroje. Každým doplňkem měníme vlastnosti a chování stroje a to hlavně v krizové situaci. Proto se vyplatí hodně přemýšlet než něco upravíš.
A když jsem tohle pochopil, tak pak jsem si teprve uvědomil jak skvělá tahle motorka je a jak dobře jsem si vybral .
Přeju vám všem, aby jste měli radost z ježdění na své mašině a je jedno je-li to cruiser, skútr, enduro nebo třeba silnička. Rád vám všem za jízdy mávnu Ježdění je radost a ta bude jen tehdy, pokud se vždy v pořádku vratíme domů. A to je moje přání pro nás všechny, VRACEJME SE DOMŮ !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raisto01
Raisto01 napsal 07.12.16 v 12:59 10b.

Dobrý poznatky, moto super
zajímavý sídliště, kdepa to je, jestli to není tajný

eldži
eldži napsal 05.05.16 v 10:28 9b.

Masina v plne palbě...

mpanda
mpanda napsal 10.04.16 v 15:33 10b.

kraska

paratrooper
paratrooper napsal 29.03.16 v 03:29 8b.

Jasnejch deset. BTW: V tom kole hledáš hřebík?

SJ90
SJ90 napsal 27.03.16 v 21:35 10b.

Hezky napsáno
Díky za přání závěrem a přeji jen samou radost a spokojenost na cestách a necestách s motorkou

Více komentářů



TOPlist