renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ivulino
Vloženo 10.3.2014
Aktualizováno 13.3.2017
Zobrazeno 4 929x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Univerzální moto se sexy vzhledem. Dvouválec tahá od spodu jak nějaké Tdi na jakoukoli rychlost. Dobrá na silnici i v lehkém terénu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Nelíbila se mi tak moc jako BMW a vadil mi kratší rozvor.
Suzuki DL 650 V-Strom: Dobrá motorka, ale kazí ji vzhled ty hrozná třípaprsková kola a nemá takové \"koule\" jako BMW

První dojmy - Sedl jsem na to po zkušenostech s MZ150 po 20leté pauze, nepočítám-li krátkou zkušenost s maxiskůtrem Yamaha Majesty 400. První dojem? Děs v očích, orosené čelo a zpocená prdel. Zdálo se mi to strašně ostré na 1.,2. i 3-ku. A řekl jsem si však, že se to poddá. Týden jsem z toho nespal a říkal jsem si "co s tím budu dělat":-)

Motorku bych doporučil pro - Mašina je vhodná pro někoho, kdo už nemá potřebu lítat někde 250km/h,ale taky pro toho, kdo ještě nechce bublat na 330kg Harley. Je to mašina vhodná pro aktivní výlety, kdy si můžete zajet kam chcete a neohlížet se na povrch silnice.Je vhodná pro mladé střelce ,ale i pro starší vyzrálejší jezdce.

Doplňky na motorce - Rám kolem motoru Wunderlich, plotna Touratech, blastry, ABS, vyhřívané hefty, palubní počítač, vyšší plexi.

Recenze

Tento stroj jsem měl v hlavě dlouhodobě. Chvilku jsem lavíroval mezi Suzuki V-STROM 650 a Tigerem 800. Na Suzuki mi strašně vadí ty její stupidní třípaprsková litá kola. Kdyby to mělo dráty a trochu "adventure" vzhled asi bych do ní šel. Tiger se mi nelíbil zpracováním , kratším rozvorem, a trochu chudým zadkem, jinak OK, ale BMW je BMW.
Mám pocit(a asi nejsem jediný podle zdejších recenzí) , že to je na 1. a 2.ku docela ostré. Na silnici se s tím dá časem zžít, ale v terénu či lehkém enduru někde v lese mám pocit , že ta 1.ka je moc divoká a 2.ka moc rychlá. Na asfaltu se však tyto nevýhody obracejí ve výhody-rve to jak blbé
Jízda je stále taková aktivní, mašina Vás udržuje ve střehu, na sebemenší pootočení plynem hned škubne dopředu.
Co se týká podvozku, brzd, všechno je OK. Zpracování je taky 100%. Super vzhled a nízká spotřeba. Je vhodná na rychlou jízdu po asfaltu, ale taky na pomalou kochačku někde na polňačce. ABS je taky super, vyhřívané hefty a palubní počítač. Slabá je ochrana proti větru ,ale to mi nějak nevadí , protože nemám v plánu na ní bůhvíjak lítat někde po dálnicích. Poruchy -žádné.
Co se týká spolehlivosti hovoří za vše test Jardy Šímy v CMN na 200.000km. Těžce se mu to posralo až ve 150.000km, kdy mu přeskočil rozvodák, což je na ty km a zátěž jakou to dostalo v pohodě. Někdo tady někde psal o přidírání motoru u prvních ročníků atd., osobně si o tom myslím, že se to mohlo přidřít jen tomu, kdo tomu dával záhul jako prase, např.: delší jízdou po zadním , či neuměrným přetáčením s malým stavem oleje v motoru. Kdo s tím bude jezdit normálně a dávat tomu pravidelný servis , toho to přežije.

Tak po 1500 najetých km mohu konstatovat, že už BMW neřídí mě, ale já řídím BMW. Je to enduro více na cesty, případné lesní cesty. Žádný motokros. Přední vidlice při malém zatížení na nerovnostech trochu poskakuje, při zatížení 2.osobami péruje jak má. Doplnil jsem malá deflektor na plexi, kolení spoilery (opravdu fungují) a top case Vario. Tím jsem prozatím skončil

Září 2015: Tak po najetých mých 11000km kolem komína mohu potvrdit kvality stroje a jeho spolehlivost. Jediný problém ,který nastal byl zarezlý zadní brzdový třmen, a tím pádem kolo stále přibržďovalo. Rozebral jsem to, vyčistil , namazal a je to cajk. V době vlastnictví tohoto stroje jsem se svezl na několika konkurečních mašinách. ( Caponord, Stelvio, Tiger 800 i 1200 , ) . Některé mašiny jsou lepší, ale moje BMW je tak univerzální , že zatím nebyla motivace ji prodat. (i když chuť k prodeji byla , ale nenašel jsem vhodnou náhradu). Proč taky. Mašina je ve stavu 100% A+++ a žere 4,-L. Na to moje motání se po okolí rychlostí kolem kila stačí.






Prosinec 2016:
Tak mašina má najeto nějakých 19.000km. Stále bez problému. V lednu ji dám zase na servis do Cartecu-jejich servisman p.Černín je dokonalý. Už jen kvůli němu a p. Stružkovi bych si koupil u nich novou mašinu, ale jakou? Velké GS ? Ta cena je šílená... Brousili kolem mě nějací kupci, ale opět jsem odolal. Nasadil jsem nové gumy Metzeler Tourance. Jsou celkově lepší, na polňačce i na asfaltu. Také jsem dokoupil pár kravin od Wunderlichu (sklopná řadička, rozšíření brzdy a vnitřní zadní blatník). Na to moje lítani kolem komína mi to stačí.

Březen 2017:
Prodáno, Renému z FM. Tímto mu děkuji za solidní jednání. Sám nevím proč jsem ji prodal, ale to už tak bývá. Změna je život. Už se těším na velkou GS LC



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BoBo1
BoBo1 napsal 10.03.18 v 10:23 10b.

Moc pěkná, ale prodaná.

KTM-racer
KTM-racer napsal 23.08.16 v 20:23 10b.

Pěkně popsané a díky za info.

eldži
eldži napsal 05.05.16 v 10:30 10b.

Pěkný bělouš, pěkný popis...

WhiteHarry
WhiteHarry napsal 08.03.16 v 23:32 10b.

Sympatická mašina, přečetl jsem o ní před časem dost recenzí a vůbec nepochybuju, že je to víc než dobrá, líbí se mě

Mann
Mann napsal 07.03.16 v 15:04 10b.

Z kompletní řady endur od BMW se mi tento model líbí nejvíce Když k tomu připočtu příslovečnou nízkou spotřebu jejich motorů, vychází mi ve výsledku velmi zajímavý bike pro všechny možné expedice

Více komentářů



TOPlist