renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Al-Gajda
Vloženo 17.7.2018
Aktualizováno 7.9.2020
Zobrazeno 1 646x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na svou kubatůru působí větším a silnějším dojmem. Vhodná a pohodlná i pro větší postavy.

Více fotografii

Motorka koupena od pucent (Kunštát)

Výška jezdce: 198 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 600 Shadow: Sice jsem ji nezkoušel, ale jistě bude menší než 750. A při své postavě (198cm) jsem hledal co největší moto do 35 kW.
Yamaha XVS 650 DragStar: Nebyla zrovna žádná za rozumné peníze k mání.
Suzuki GS 500E: Chtěl jsem GSko z 80. let, ale nakonec jsem se rozhodl jít do chopperu kvůli pohodovějšímu charakteru jizdy.

První dojmy - Na první jízdu asi do konce života nezapomenu. Hnala se šílená bouřka, které jsem musel ujet a můj respekt z tohoto mastodonta byl značný :D, na "velké" (Kawa ER-5) motorce jsem seděl naposled v autoškole před deseti lety a předtím jsem jezdil jen na skůtru. Nedalo se nic dělat, tak jsem sedl, dal za 1 a pomalu se rozjel. Jakmile se motorka rozjela byla najednou krásně ovladatelná a překvapil jsem sám sebe, jak mi padla do ruky a jízda probíhala naprosto bez problému. Po pár kilometrech se dostavila totální euforie, která se mě nepustila až do doby kdy jsem ji zaparkoval do garáže a kochal se pohledem na ni.

Motorku bych doporučil pro - Pohodářům, kteří nepotřebují valit 2 kila. A klidně i větším postavám, sice nebudete mít natažené nohy, ale rozhodně to není nic nepohodlného, naopak.

Doplňky na motorce - Laděnené výfuky, trysky v karburátoru, Vzduchový filtr Highway Hawk, přídavné dalkové světla

EDIT:
2018 Na motorku jsem dokoupil držáky brašen Highway Hawk a kožené brašny. Dále taky opěrku pro spolujezdce.

Průměrná spotřeba - 4.8825 l/100km

Recenze

Moje předchozí "motorka" byla Honda Innova, na ježdění po městě dobrý, ale o nějakém požitku z jízdy se moc nedalo mluvit...ale tohle je uplně jiný vesmír :D :D. Choppera jsem chtěl už jako malý kluk, no a teď jsem si to konečně splnil.

Vzhledem k tomu, že mám řidíčák do 35 kW a k tomu 198cm, tak jsem byl docela omezený výběr. Nakonec jsem výběr omezil na VT 600, VT 750 a XVS 650. Už už jsem se chtěl jet podívat na jednu VT600 v okolí, objevil jsem inzerát na tuhle VT 750 a bylo vymalováno. S motorkou jsme před koupí zajeli do servisu, aby se mi na ni podíval mechanik, po jeho schválení nebylo nad čím přemýšlet.

Shadowku vlastním zatím necelý měsíc, takže zkušenosti s ježděním teprve čerpám, ale krátce shrnu jak na mě zatím působí. Výkonu, má motorka na rozdávání a jízda ve dvou (i s mojím 100 kg těžkým bráchou) zvládá s přehledem, díky nizkému těžišti a nastavitelným zadním tlumičům je příkladně stabilní i při nárazech bočního větru. Posez je velice pohodlný jak pro řidiče, tak v rámci možností i pro baťužek. Co je pravda, tak brzdy jsou takové vlažnější, ale co tak čtu, tak to je problém většiny chopperů. Motorka se ovládá velmi dobře, ani na místě jsem zatím neměl problém s manévrováním.

Co se týče spotřeby a servisu, tak k tomu zde budu přidávat postupem času - DO DENÍKU. Zatím jsem hned po koupi vyměnil zadní sjetou gumu, přední byla obuta minulý rok na podzim (2017), takže v podstě nová. Olej a olejový filtr měnil předchozí majitel, který ji měl téměř 10 let, každý rok před sezonou.

EDIT:
10.3.2020 S Hondou už mám najeté 2 sezóny a zatím musím říct, naprostá spokojenost. Kromě spotřebáku (olej, brzdovka, chladící kapalina a výměna předního kotouče s destičkama) nebylo potřeba na motorce nic dělat. Pro jistotu při výměně přední brzdy (léto 2019) jsem nechal udělat generální kontrolu motorky u René moto, kde jsou původní mechanici z Hondy-Řečkovice s tím že je motorka v pořádku a nejsou potřeba žádné další opravy.

Jinak jezdím tak 50% času sám a 50% s přítelkyní. Co je teda znát, když jedeme ve 2 (a navíc většinou s plnýma brašnama), tak fakt slabé brzdy. Člověk se musí naučit víc předvídat a brzdit s předstihem. Na druhou stranu, když jedu sám, tak je to úplně v pohodě. Co se týče výkonu, tak ani po 2 letech nemám pocit, že by nestačil výkon ani když jedem ve 2. Úplně v pohodě i do prudších kopců pěkně zrychluje a není třeba to nějak točit, krouťáku tam je dost už v nízkých otáčkách. Co se týče komfortu na cestovaní, tak to nemám moc s čím porovnat, ale většinou tak po hodině jízdy dávám pauzu 5-10 minut, aby si zadek odpočinul a to teda hlavně když jedeme ve 2 (bobek pro spolujezdce není úplně největší).

EDIT:
7.9.2020 Tak jsem se po nějaké době přemýšlení rozhodl poslat Shadowku do světa a dodělat si řidičak na plné A a pořídit něco v klasickém střihu, ideálně Bonneville. No, uvidíme co se namane. Každopádně na Shadowku budu vzpomínat jen v dobrém. Vždy mi dělala jen radost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Al-Gajda
Al-Gajda napsal 24.06.20 v 18:50

Díkec. Tobě taky

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 21.05.20 v 09:45 10b.

Paráda, ať slouží a nezlobí. Jsou to holt povedené stroje..

Al-Gajda
Al-Gajda napsal 23.07.18 v 00:29

Diky diky. Doufam v to, ze bude slouzit jeste hodne dlouho :)

Temnice
Temnice napsal 20.07.18 v 18:11 10b.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 19.07.18 v 17:10 10b.

Super gratulejšn.

Více komentářů



TOPlist