renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník medivo
Vloženo 29.10.2017
Aktualizováno 29.10.2017
Zobrazeno 1 078x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Lehoučkej třívál z Anglie se skvělou ovladatelností a překvapivým výkonem.

Více fotografii

První dojmy - Nečekaně lehká a živá motorka, už od první jízdy mě baví. 78 kW je tak akorát aby každý zatažení za plyn bylo stejně zábavný jako to první a zároveň s mejma 70 kilama nejdu okamžitě na záda.

Doplňky na motorce - Jako první šly pryč originální zrcátka, který tak nevzhledně trčí a kazí celkový vzhled motorky. Je pravda, že v nich bylo dost dobře vidět, ale pro krásu se musí trpět. Nahradila je menší originální zrcátka do konce řídítek. Sympatický je ale, že člověk je může namontovat jak se mu zlíbí, nahoru nebo dolu, ven a nebo dovnitř.
Já je zatím na slušňáka nahoru, ještě jsem nedospěl do fáze koukání do zrcátka pod rukou.

Další byl karbonovej blatníček na zadní kolo. Jedna se mi líbí karbonový doplňky a pak taky celkem efektivně zabraňuje lítání bordelu na zadní tlumič a svody co vedou pod sedlem.

Poslední a největší změna jsou karbonový laďáky od italský značky SC Project. Mám verzi oval a jsem stoprocentně spokojenej. Oproti originálním plechovkám vypadají stylově, jsou o 3 kila lehčí a přidávají kolem 3 koní do stáda. Zatím jsem nevyndaval db-killer (což je mimochodem strašně jednoduchý) a i tak je zvuk skvělej. Motorka není extrémně hlučná, takže ani po dlouhý jízdě mi nepraskne hlava, ale zároveň kolem 7-10ti tisíc se lidi začínají ohlížet a při podřazení decentně střílí. No porstě tak akorát.

















Malý custom doplněk USB zásuvka pod budíkama na jedné straně a spínač který jí zapíná na druhé. Měl jsem trochu problém s tím, jak zásuvku připojit, protože napevno na baterku jsem jí nechtěl, ale zároveň Triumph automaticky zapíná světla po otočení klíčku, takže ovládat jí zapalováním taky nejde. Nakonec mám nezávislý spínač schovaný pod budíkama a můžu nabíjet jak za jízdy, tak i případně bez klíče v zapalování.

Recenze

Zatím mám tripla první sezónu, najeto asi 7 tisicí a jsem neskutečně spokojenej. Jako alternativu jsem měl možnost koupit litrovou FZ1, která mi ale s mojí postavou a zkušenostma připadala jako tank a nejspíš by to nedopadlo dobře a navíc zelenej Triumph byl vždycky můj sen.






Jízdní vlastnosti super, třívál jede odspoda nahoru, stačí jen zabrat a maximálka kolem 230 je i na německej autobahn postačující.

S originálním podvozkem nemám zkušenosti, protože jsem Tripla kupova se sportovníma pružinama, takže spíš podobný verzi R a nemám co vytknout.

Brzdy jsou taky postačující, není to nic extra ostrého, ale na to jak je motorka lehká si není vůbec na co stěžovat. Jediné, co se mi nelíbí, jsou sice nastavitené, ale nevzhledné originální páčky a integrovanej přední rezervoár. Už přemýšlím o změně.

Spotřeba je skvělá, při vysoký rychlosti na dálnici kolem 5.3 a co mě překvapilo, při celkem agresivní jízdě v alpách jsem běžně jezdil pod 5. Nádrž vystačí tak na 250-320 km podle stylu jízdy, což není špatný.

Co se týče vybavení, tak motorku jsem koupil s předním štítkem a krovkou na sedlo spolujezdce, jinak originál.
















A jak jsem jí koupil, tak byla víceméně ready na sezónu a nebylo v zásadě co vytknout. Z maličkostí snad jen, že sedlo není zrovna moc pohodlný a tak po 400km to začne celkem bolet. Zároveň ůložnej prostor pod sedlem je tak na kreditku a podle recenzí, spolujezdec taky nebyl pohodlím uchvácen a proto dávám přednost stylovému krytu na sedlo :D

Jo a když je mokro, tak celkově krátká zadní stvba a neexistující zadní blatník typickej pro naháče záda před nahozením rozhodně neochrání.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist