PROFIL MOTORKY

Honda GL1000 GoldWing (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Koblet
Vloženo 5.8.2017
Aktualizováno 8.6.2018
Zobrazeno 1 577x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kolos, luxus, legenda... Někdo ho miluje, jiný zatracuje, ale každý se za ním otočí. Prostě nádhera.

Více fotografii

První dojmy - Už při zkušební jízdě jsem po 2km zůstal stát a motorka nejela. I těch pár set metrů ale stačilo k tomu, abych ho koupil. Můj nejsilnější stroj až do této koupě byla jawa 350, takže rozhodnutí koupit asi většina z vás pochopí.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji všem kdo milují veterány a zároveň se chtějí i pohodlně svézt na delší trase.

Doplňky na motorce - Na motorku jsem pořídil nosič s kufry Krauser. Dobovka jako hrom a drží parádně.

Recenze

Motorka mne od prvního okamžiku dává zabrat.
- Zkušební jízda a nedojela
- Odstranil jsem problém s upadlým kabelem kontaktu rozdělovače, vyjel se projet a nedojela
-Po prostudování dokumentace a chvilce zápolení jsem doladil odtrhy a předstih. Motorka v garáži vrněla jako kočka. Vyjel jsem na vyjížďku a nedojela.
- Další štelování předstihu, nový palivový filtr, vyčištěný kohout nádrže. V garáži opět vše super, ale zase nedojela.

Ale když náhodou jede, tak je to nádhera.
Další zkušenosti přidám, až vychytám mouchy a ujedu bez poruchy víc než 10km.

Tak se nejspíš podařilo lokalizovat závadu. Předchozí majitel nejspíš během údržby palivové pumpy ztratil pružinku z jednoho ventilku a pumpu složil bez ní. Bohužel ji ještě k tomu složil špatně a díky tomu náhodně docházelo k uzavření ventilu do karburace a bez benzínu to nejelo. Nasadil jsem průhledné hadičky paliva, abych to měl pěkně na očích. 😀
Takže dnes rekordních 30km bez problému a zítra můžeme na evidenčku.

13.9.2017 - Tak motorka jezdí jedna radost, dokonce má za sebou i úspěch a pohár za nejhezčí moto veteránského srazu. Objevila se první porucha a tou je spínač kontrolky neutrálu. Svítí potvora pořád. Bohužel jeho demontáž není úplně práce na minutu, tak dojde k opravě až přes zimu, až budu měnit náplně a dávat výfukové svody do origo černé barvy.

Tak jsem se odhodlal zkusit Golďase vytáhnout na delší výlet na Rujanu. Celkem jsem s ním najel za 4 dny 1830km a super pocity. Jen poslední den mne trochu pozlobil v Drážďanech, kde po natankování na pumpě přestala komplet fungovat elektrika. Po chvílí hledání se ukázalo, že odešla spínačka. V místním OBI jsem zakoupil kolébkový vypínač na nějakou cirkulárku, nacvakal drátky do konektoru od spínačky a valil dál. Jen vypínání elektriky při každé zastávce vypadalo divně. 😀










Mimochodem průměrná spotřeba během výletu byla 5,7 l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
boneshaker
boneshaker napsal 12.10.17 v 21:14 10b.

Hodně pěkné bike.

Borodov
Borodov napsal 30.08.17 v 22:44 10b.

Parádní stroj Gratuluji k volbě a držím palce ať se rozjede a dáte hodně společných Km! Tyhle stroje mají své kouzlo a kdo je vyzkouší jim lehce propadne

Koblet
Koblet napsal 13.08.17 v 21:27

Lazyfucker - Tahle má oba výfuky stříbrné, ale v inzerci tady byla ještě před 10 dny.
Výfuky stejně půjdou přes zimu zase do černé, jak se sluší a patří. K tomu ještě originální řídítka, nějaké padáky a budu spokojenej. Už se kvůli tomu učím zacházet s E-bay.

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 12.08.17 v 23:43 10b.

Ktasne je to ta s levym vyfukem cernym a pravym stribrnym nedavno zde v inzerci? Ocumoval jsem ji dlouho

Dolin
Dolin napsal 07.08.17 v 15:29 10b.

Držím palce, smekám před trpělivostí a závidím!!!

Více komentářů



TOPlist