Vzpomínka na mládí.Tuto motorku jsem kdysi obdivoval ve Světě Motorů.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Velká a těžká motorka,překvapivě snadno ovladatelná.Slabší brzdy a podvozek odpovídají době vzniku.Na své stáří je ve skvělém stavu.Motor je pružný a má krásný zvuk.
Doplňky na motorce - Opravy :
Nový lak včetně lepených linek a znaků.Přetěsněná zadní brzda a kardan.
Úpravy :
Vyhřívané hefty,kufry Krauser včetně držáku,12 V zásuvka,madlo ke snadnějšímu zvedání na stojan,plexi,padáky,motohodinky na řidítkách,přední pneu Pirelli.
10/2013 větší plexi a stabilizátor přední vidlice od Saber Cycle
V listopadu 2014 dány nové zadní tlumiče Hagon Road a první dojmy jsou velmi pozitivní.Motorka se uklidnila /hlavně v zatáčkách /.
Na podzim 2019 (najeto 36 tis.km) byly dány dopředu progresivní pružiny a vyměněny pneu.Obě úpravy opět zlepšily jízdní vlastnosti,hlavně v zatáčkách.
Recenze
Ve své době to byla špička a ve srovnání s naší produkcí to byl stroj z jiného světa.
Na vojně jsem měl její fotky ve skříňce.
Podle německých dokladů byla v provozu naposledy v roce 1983 a při koupi měla najeto pouhých 22.600 km.
K 18.7.2011 má najeto 24000 km.
Zkušenosti po těch 1400 km :
Brzdy jsou slabší-odpovídají době.Motor táhne perfekně hned odspodu.Zatimní maximálka byla 170 km/hod.Podvozek byl na těch našich cestách trošku nervní,ale po výměně přední pneu se motorka uklidnila a podstatně lépe sedí.
Cesty :
2012... http://stopl.rajce....z/Goldwing_v_Alpach/
1390 km za tři dny a GL bez problémů stačil mnohem mladším motorkám.
Ještě jednou :
http://stopl.rajce.i...dwing_zase_v_Alpach/
Tentokrát 1448 pohodových km
2013..
http://stopl.rajce.i...onte_Carlu_a_Alpach/
Za týden skoro 3500 km s osobním rekordem 2802 metrů n.m.na La Bonette.
2017...
http://stopl.rajce.i...lie_a_Rakousko_2017/
2269 bezproblémových kilometrů.Byla to však jeho poslední delší jízda,od teď se už bude jen leštit a jezdit okolo komína.
nadherny stroj,,ozaj klasika...
krasny stroj
Nikdy mne nenapadlo,že může GoldWing vypadat takto.Moc pěkná.
Ahoj. Pohrávám si s myšlenkou, že koupím Honda Gold Wing GF 1000 (resp. 1100), jejíž koupě se mi vyskytla za slušnou cenu (na tip moto). V porovnání s ostatními v této modelové řadě je cena dokonce velmi příznivá. Předtím, než se vydám se na ni podívat, docela by mne zajímal Tvůj názor, na co si dát pozor, výhody, nevýhody. Co na ní odchází a zda-li se koupě Gold Wingu vůbec vyplatí. Nejde mi o každodenní ježděni, ale spíše pro zábavu a pohodu. Sám jezdím pomalu a velmi opatrně. Majitel mi po mém dotazu, proč je tak levná, zda tam není nějaký háček, odpověděl, že tam žádný zádrhel není. P.s.: Vzhledem k tomu, že mám rád starší věci, alternativně uvažuji i o Hondě 500 Four...která i na zdejším bazaru je na prodej... díky moc, jirikoo (jirikoo@yahoo.com)
Krásná...