renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kali88
Vloženo 2.5.2017
Aktualizováno 2.5.2017
Zobrazeno 1 818x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka, která si rozhodně zasluhuje svůj název i přesto, že je stavěná jako chopper.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Divoch umí jezdit jak divoce tak i s klidem, záleží jak berete za plyn :) Ovšem i díky hnacímu řemenu místo řetězu si myslím, že člověk nemusí čekat žádné záludné chování motorky i co se týče řazení či řízení samotného. Posez vcelku pohodlný. Ovladatelnost v mém případě kladně hodnocená pokud má Savage rovná široká řidítka. Celkový dojem rozhodně kladný.

Motorku bych doporučil pro - začátečník, něžné pohlaví, starší jezdci co chtějí klidnou jízdu s možností vzít i někdy za plyn

Doplňky na motorce - Přední brašna

Recenze

Po své první motorce jsem se ohlížel po něčem silnějším přesto váhově podobném motorce předchozí. Styl motorky nemám vcelku vyhraněný takže chopper mi jako další krok nevadil. Suzuki Savage je možná na pohled menší a nevhodná po jezdce větší postavy, přesto jsem se na ni poskládal se svým metrákem váhy a výškou přes metr osmdesát.
Po prvním krátké jízdě ještě u předchozího majitele mě hned padla do ruky a cítil jsem spokojenost, že to bude stroj tak akorát proto posunout se o krok dál od Jawy.
S širokými řidítky se ovládá opravdu krásně a je stabilní i při jízdě krokem což se nedalo říct s původními zahnutými při jejichž namontování jsem měl pocit že vůbec nezatáčí a stala se z mého pohledu nestabilní koloběžkou. Někomu to však tak vyhovovat může. S řazením jsem neměl sebemenší problém nicméně i přes rok výroby 92 mě chyběl pátý převodový stupeň a pořád jsem ho tam hledal marně při vyšší rychlosti. Odlišný posez je chvíli o zvyku ale i s nohama před sebou jsem zvládl dělší výlet bez bolesti zad i vzhledem k charakteru našich silnic :) O přepákování neuvažuji a dalším vzhledovém zásahu taky ne. Motorka se mi líbí jaká je a její velký jednoválec pod nádrží jasně ukazuje, že úplně slabá není a umí být i pořádně slyšet.
Brzdy jsou asi názorem kde koho, že motorka brzdí špatně nebo málo. Z počátku mi to přišlo také tak, ale postupem jízdy na ní umím s motorkou zabrzdit bezpečně a s klidem i v nouzi. Stačí jen sladit sílu přední brzdy se zadní podle mě.
Jak jsem již uvedl motorka se podle mých slov chová tak jak jí jezdec šlape na krk nicméně stupačky se mi ještě odřít nepodařilo ale do smyku už šla a dalo se to ustát. Závodní stroj to rozhodně není ale na svižnou jízdu si myslím že i postačí vzhledem k chopperu. Podle mě je to ideální kolem stovky nebo mírně pod a kochat se okolní krajinou pokud na to jsou podmínky. Motorka u mě nevyžadovala nějakou zvláštní údržbu kromě výměny oleje a obvyklé péče po zimě. Pro někoho může být velkým mínusem jeden velký a takřka ihned žhavý svod a koncovka výfuku i přes kryt. Já jsem však nikdy v kraťasech nejel takže nějakého spálení jsem se zatím vyvaroval. Na závěr napíšu, že tuhle motorku můžu doporučit těm co hledají lehký a vcelku ne úplně obvyklý stroj a stačí jim motorka pro někdy klidnou a někdy svižnější jízdu krajinou, má příjemný zvuk a je podle mě vcelku dobrou volbou i jako první motorka se čtyřtaktem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 29.05.18 v 13:54 10b.

parádní popis i stroj!

Kali88
Kali88 napsal 02.05.17 v 22:09

Díky

fatman
fatman napsal 02.05.17 v 21:29 10b.

Gratuluju
Savage má nááádhernej dlouhozdvihovej jednovál a tím je naprosto vyjímečný
I přes drobnější figuru má charakter !
10bodů a doplňuj fotky a postřehy z ježdění, ať je čím se kochat
Stálou pohodu v sedle

Více komentářů



TOPlist