bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pajabaja
Vloženo 6.4.2017
Aktualizováno 13.4.2017
Zobrazeno 3828x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Pořád mne lákala, až jsem si ji koupil...a zatím nelituju. :)

Více fotografii

První dojmy - Motor...hrůza, co jsem si to koupil. Nic jiného jsem nevnímal, takže vše ostatní bylo ok.

Motorku bych doporučil pro - Kdo upřednostňuje jiné věci, než hodnotu PS.

Doplňky na motorce - ...všechny možné doplňky jsou na cestě. :)

Recenze

Pořád mne tahle motorka lákala a na co je udělaný tenhle NewConcept, to je přesně pro mne. Většinu času jízda do 6500ot. a jen výjimečně více než 140, malá spotřeba, kufr a hlavně pohoda..

Jako auto mám Hondu Civic a je úžasné, jak je ten motor stejný...dokonce úplně stejné zpřevodování..stejná rychlost na stejný kvalt a otáčky. Až jsem je podezříval, že místo složitého ladění nechali po rozpůlení ze 1400 ten motor přesně jak je. :)
Na začátku byl motor NC poměrně nekultivovaný, na můj vkus hodně vibrací. Nicméně tohle bylo u Civica taky a po pár tisících se úžasně vyhladil. Takže jsem vyčkal a po 1300km je tu úplně jiné kafe. Je úžasné, co se jim v Hondě podařilo..velký dvouválec na nízké otáčky. Nicméně fyzika se úplně převést nedá a při podtočení umí být motor pěkně surový..pod 2500ot. Ideální otáčky od 3500 do 5000, což při jízdě jako autem celkem stačí.
DCT nebo manuál.. Na zkušení jízdu jsem měl DCT a nesedělo mi. V autě mám manuál, ale je tam nápověda řazení a podle ní by jsem motor neustále podtáčel...radí řadit ve 2000ot..inu emise. Tato tendence se mi potvrdila i u DCT , nejvíce u 6., která je dlouhá jak 14dní. Motor se hezky rozjede na 5 a pak tam hodí absolutně podtočenou 6. Utáhne to, ale ten zvuk a kopání, co se z toho line.. A u DCT - člověk sice nemá na řazení 6 stupňů, ale zato 4 mody (takže v podstatě taky řadí) a pak jen čeká, co mu tam moto dá. Já jsem to chtěl mít pod kontrolou sám a řadit si jak chci podle citu a aktuální potřeby. A hlavně...Honda dělá úžasné manuální převodovky...krátké dráhy, jak po másle. To jsem si nemohl nechat ujít. Takže nakonec jsem šel do manuálu. A určitě nelituji.
Spotřeba.. Už od začátku jezdím zcela normálně, takže i okresky, dálnice...samozřejmě max. 120. Hned od začátku spotřeba 3,5, po zajetí 3,2 a to jedu úplně normálně, žádný šnek.
Dynamika..umí to jet rychle, umí to svižně předjet, v horských serpentýnách to nízko položeným krouťákem zvládne hezky bez neustálého zběsilého řazení.
Bude to asi na normální jízdu. Kdo má rád vyloženě dynamickou-sportovní jízdu (výkonem, ne podvozkem...ten zvládne možná i to), ten si stejně pořídí něco jiného, co jde minimálně do 13000ot.
Sedlo.. Po dvou hodinách už začínám cítit zadek. Takže jako mnozí jdu do SHAD pohodlného sedla.
Plexi...výborná ochrana. Zatím max. 130 a pohoda. Jednou jsem jel večer v kraťasech a keckách a celková ochrana mi připadala lepší, než na PCXku, které jsem měl předtím. Tady lehce fouká na kotníky..ale na PCXku foukalo více.
Kufr v nádrži...to je výborná věc.
Brzdy...to je malinko slabina. Zadní mi připadá poměrně slabá. Předek je dobrý, není to na brždění malíčkem, člověk musí malinko zabrat, ale brzdí dobře. A hlavně motor brzdí úžasně.. :)
Světlo...to je něco úžasného. Na dálkové je vidět až na Měsíc. :)
Ergonomie...na můj vkus jsou řídítka až moc vysoko, dal jsem si je trochu níže. Ale jinak pohodlí a záda mne určitě nebolí...což někdy byl problém.
Ovladatelnost...to nízko položené těžiště je úžasná věc. Lehkost, s jakou se ovládá tahle 220kg těžká motorka. Super.
Zrcátka...už jsem měl několik Hond, ale na téhle je nějaký velký mrtvý úhel. Jsou stejně velké, jako na PCX, ale je tam rozdíl.
Resumé...možná působím jako přílišný kritik, ale jsem moc spokojený a je to přesně to, co jsem chtěl. A mohu jen doporučit. :)

10.4. Výlet za známými do Německa - 900km v jeden den, z toho 600km Autobahn.
To mne překvapilo převelice. Motorka je neskutečně stabilní (asi to nízké těžiště) a vůbec nejeví známky nervozity. Jestli jedu 130 nebo 160 poznám v podstatě jen podle tachometru. Na ten jsem musel pořád koukat, abych to držel alespoň pod 160ti. :)
I ve 150 hezky zrychluje a je i 160 schopna trvale držet kopec nekopec. Více než 165 jsem nejel. Šla by, ale nechtěl jsme ji zbytečně točit.
Origo plexi - od 130 to začne jen více hučet kolem helmy a pak rozdíl mezi 130 a 160 už v podstatě není. Ani v nárůstu odporu větru na hrudníku nebo hlavě. Lze sedět vzpřímeně.
Spotřeba při trvale kolem 145km/h - 4,2l, 155km/h - 4,9l.
Sedlo sice za pár hodin začne tlačit, ale po 2,5h je potřeba stejně nabrat další benzín, tak to tak akorát vychází na "zadek pauzu".

Přístrojovka...ta se mi moc líbí. Jediná výhrada k modré kontrolce dálkových. V noci naprosto oslňuje a jet na dálkové je tím nepříjemné. Vyřeším to nálepkou nebo zamalováním fixem.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ramirez_zero
ramirez_zero napsal 09.05.18 v 19:16 10b.

moc hezké. Taky o ní přemýšlím :)

Tomino77
Tomino77 napsal 13.02.18 v 20:39 9b.

ať slouží a máš z ní radost

krjo
krjo napsal 19.07.17 v 03:40 10b.

Více komentářů



TOPlist