renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kenny007
Vloženo 22.3.2017
Aktualizováno 22.3.2017
Zobrazeno 2 504x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Černá, velká, houpavá, klidná, brumlající ...

První dojmy - I po 5 měsících motoklidu a sednutí na "jinou" motorku (měl jsem Hondu CBF600S) bylo všechno jak má být - 2 kola, sedlo, řídítka, plyn a brzda. Kupodivu, jelo to jak motorka :)) ... Áááále jiná motorka ! :))) Houpalo se to a divně to brumlalo :)))

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ho každýmu, kdo ho bude chtít :)) Přeci každýho táhne srdce k nějakému typu motorky (ženy k nějaké barvě motorky :))) - sorry, sranda, nechci se dotknout nějakých XY-ových motorkářek :) Těším se na rozbitější cesty a až je "okusím", budu chytřejší...

Doplňky na motorce - chrániče rukou, padáky, 3 kurfy

Recenze

Jsem začínající motorkář. A V-strom je teprve moje druhá "velká" motorka, tudíž asi budu hodně srovnávat s bejvalkou. Ale pokusím se psát i o V-stromu samotném :)
Chtěl jsem zkusit něco jiného oproti mému cestovnímu silničnímu cbfku. Zvyky z horského kola mě v hloubi duše táhly i s motorkou do lehkého terénu. A všichni vychvalovali V-stroma. Takže volba byla jasná, teď už ho jen sehnat. Nejdřív jsem myslel, že koupím "před zimou", kvůli možné nižší ceně :)), ale samozřejmě jsem se na to vyprdnul, navíc nebylo dost peněz. No a najednou končila zima a já si vzpomněl, že chci vlastně motorku. Takže pár kouknutí na motorkáře, nějaký ten telefonát (né já, kluk co tomu "rozumí") a bylo vyhlédnuto.
Koupě proběhla beze mě 24. 2. 2017. Bohužel jsem nemohl tak narychlo z práce. Pro motorku mi dojel p. Jiroušek z ústeckého servisu a motorka tedy nejprve putovala rovnou do servisu na výměnu oleje a brzdovky. Moje první cesta tak byla až v půlce března, pouze pár kilometrů ze servisu na parkoviště u práce.
Pořádné ježdění (začátek sezóny :) jsem už od koupi odkládal, jednak kvůli počasí a jednak kvůli "sezónní" havarijní pojistce (od 1.4.). Ale poté, co jsem ji odvezl ze servisu, jsem vydržel jen 2 dny a musel jsem vyjet. Vzpomínám na první Hondu. Moje první jízda od bratránka domů (100 km) byla v pěkném slejváku :) No a teď, s novou, jinou motorkou, to sice nebylo ve slejváku, ale bylo taky mokro, místy mžilo. Takže jsem jel trochu "pokakaně".
Na internetu "ti znalí" popisovali, jak to nebrzdí. Tak jsem si dával bacha. Nebylo to daleko od pravdy :) Za brzdu se musí "vzít". Další nová věc byla, jak je motorka měkká, houpe se, dopředu, dozadu...(samozřejmě si uvědomuji, že možná bude stačit trochu poštelovat pružící elementy vpředu a vzadu :). Taky je znát těch o 8 kW méně výkonu. Není to trhač asfaltu. Honda taky nebyla, ale když jsem vzal za plyn, tak jela (teď se zřejmě pobavili majitelé silničních silných kubatur :)) ... ikdyž, ti to snad nečtou :)). V-strom se taky rozjede, když vezmu za plyn (s tím správným rychlostním stupněm), ale je to celé nějak "klidnější". Co musím pořešit, a možná to půjde tím nastavením zadního tlumiče, je jakési "odskakování" motorky při jízdě na nerovné, hrbolaté silnici. Už párkrát mě to trochu "nakoplo" dopředu, moje lajcká představa je ta, že kyvka se zadní pneu odskočila od silnice a při dopadu mě to roztočené zadní kolo trochu "nakoplo" dopředu??? Je to možné? Uvidím...





Dneska mám najeto asi 400 km. Z toho 300 km se 3 kuframa. Po prvních 300 km jsem tankoval a vypadá to na 5 L / 100 km na první nádrž. Uvidím později...
Sedlo je prostorné, pohodlné. Bolí mě na něm zadek o trochu později, než na CBFku :)) Posed příjemný, vzpřímený. Na dálnici ve 130 km normálně sedím a pocit na hlavu je vpodstatě stejný jako v 80 km/hod. Mám jednoduché plexi, nevím teď z hlavy, do jaké výšky je nastavené. Na CBFku jsem byl více odkrytý, ale musím říci, že teď na V-stromu se mi hlava dostává do jakési turbulence, mám pocit, že se mi více chvěje. Ale věřím, že to je jen výškou plexi a blbým obtékáním vzduchu. Musím zkusit snížit plexi a když to nepomůže, dokoupím nástavec na plexi.





Jinak motorka jde v zatáčkách velmi ochotně do náklonu. Zatím je mokro, takže se ještě bojím. Ale věřím, že co nejdříve (a určitě za sucha :) sjedu ty "poserproužky" do krajů jako na CBFku :)) A možná kecám :)) Ale ta lehkost naklánění se mi dává naději :)))
Jo a svícení. Jezdil jsem už za tmy, přes lesy a mezi vesnicema. Dálkový nejsou moc velká změna oproti normálním světlům co se týká intenzity světla. Prostě nejsem "oslněnej" tím množstvím světla (doufám ale, že budou oslněný aspoň srny, co stojej u silnic). Co je ale vidět je to, že svítí "dál" (jak je to možný? :))) ... uvědomuji si ale, že jsem totiž zblblej z auta, kde rozdíl mezi dálkovými a normálními je opravdu markantní (zvláště na mých 157 let starých Octavia světlech :).
No, zatím končím. Na těch pár ujetých kilometrů jsem se rozkecal až moc :)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Obi2202
Obi2202 napsal 29.03.17 v 21:18 10b.

Dobrá volba

Myschan
Myschan napsal 29.03.17 v 18:20 10b.

Paráda. Ať slouží

Virgl
Virgl napsal 29.03.17 v 15:05 10b.

smrk je držák a dobrá volba tak kolama dolů

Migrifin
Migrifin napsal 29.03.17 v 08:49 10b.

Pěknej lesostroj,přeji hodně kilometrů bez nehody.10b.

madma
madma napsal 26.03.17 v 18:51 10b.

Sezona začíná a nová motorka v garáži a ještě k tomu stromek... No, co si víc přát?
Hodně šťastnejch kilometrů a ať ti dělá radost!
Za jasnejch deset...
Btw. ty kufry nevypadají vůbec zle

Více komentářů



TOPlist