Pěkná bílá a japonská. Po prvním majiteli a je jako nová.
Motorka koupena od Ivoš-RR (Králíky) - Férové jednání a motorka v dokonalém stavu.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Brutale 920: Nedostupnost motorky koupené v ČR.
Kawasaki Z 1000: Jednu Kawu jsem už měl, ale jinak proč ne.
Honda CB 1000R: Je na mě moc malá.
První dojmy - Včera jsem s ní jel prvně na technickou cca 30 km. Asi 10° nad nulou, takže zážitek jako hrom, doufám, že to neodstůňu. Naháče se mi líbili vždycky a tenhle není vyjímkou.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho komu se líbí a kdo jí chce. Třeba já.
Doplňky na motorce - Výfuk, padáky, štítek, klín pod motor a páčky. Jinak origo.
Přes zimu jsem odstanil AIS systém, dodal přepákování od PP, vyměnil zrcátko a držák SPZ a v červenci 2017 obul Pirelli Supercorsa SP V2 (asi největší změna po Pilot Roadech 4). :) Jo a sundal jsem plexi štítek od Ermaxe (stejně to je na naháči k ničemu).
Recenze
Koupil jsem jí, protože hezčí na inzerátech nebyla. Potřeboval jsem něco klidnějšího a tahle motorka to splňuje.
Chtěl jsem motorku, která bude kupovaná v ČR a bude od 1. majitele s kompletní servisní historií a takových je po čertu málo. Jinak bych jí kupoval až na jaře.
Doplním, až najedu něco v létě. Teď bude stejně půl roku v garáži. Ale aspoň je to tam útulnější. :)
Behem 1. sezóny jsem stihl dva motosrazy (Eurobike a Lužany). Fajn akce, mohu jen doporučit. Jednou výlet do Rožnova pod Radhoštěm a párkrát jsem se projel kolem komína. Suma sumárum cca 4000 km. Ohledně motorky, je na ní všechno tam kde to čekáte. Je nezáludná, vyvážená (motor, brzdy a podvozek jsou na stejné úrovni). Je to takový univerzální bojovník pro každou příležitost. GSX-R bylo v mnoha ohledech lepší, ale jet s ním na sraz, nebo na výlet s klukama co jezdí na čoprech si nedovedu představit. Když jedu s klukama na sportech, tak bych jí hned vyměnil za GSX-R, když s H-D klukama na výlet, tak za V-RODa. Ale držet doma 2 motorky je hloupost a navíc nemám zlatý důl, ani ropné pole.
Dřív jsem jezdil do Brna na agenturní ježdění, ale tahle motorka se na to nehodí. Cítím, že by to bylo umírání od nohou, tak to ani nebudu zkoušet. Pro okruhy by to chtělo dost úprav a to je jednodušší a lepší koupit jinou motorku.
Spotřeba: nejmíň 6,5 litru - sraz v Lužanech tempo do 170km/h, ale jinak umí jezdit i za víc než 9. Je to o řidiči a o tom co po ní chcete.
Ohledně servisu - zatím pouze výměna oleje, chladící kapaliny a brzdové kapaliny + výměny viz. deník.
V garáži mě nechala jen jednou - vybitá baterka. Koupil jsem novou a ok. Jinak bez závad.
Pěkná mašina přeji pohodovou sezonu a ať ti dělá jenom radost
Pěknej kousek
Děkuji za příspěvky. V bílé.je krásná, ale kdo to bude mejt.