Koupeno v 7/ 2016 a snad bude sloužit jako předchozí GSF 1200N
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Když jsem ji poprvé uviděl, tak mi připadala tak nějak větší proti Banditovi. Provozní hmotnost +/- stejná. Po nasednutí a rozjezdu to bylo OK.
Doplňky na motorce - tri oval yoshimura, štítek nad světlem, držík mobilu vč. USB, držák horního kufru GIVI + Maxia 53, k tomu naroubované boční od SW-Motech (téměř nevyužívám), pancéřovky, gipro-Atre, Scottoiler ...
Průměrná spotřeba - 5.3855 l/100km
Recenze
Měl jsem i XJR, žrala i trávu u silnice. Po seřízení se to zlepšilo. Pak jsem přešel na Bandita 12-ku. Řekl bych, že mi seděl víc. A po 12 letech jsem chtěl změnu, tak jsem si vyhlídl GSX 1400. Chtěl jsem pouze 2007 modro-bílou. Podařilo se. Jsem spokojenej. Motorka je citlivá na kvalitu benzínu. Párkrát jsem natankoval asi nějakej sajrajt v benzínu a motor chcípal a cukal. Musel jsem jet nad 3000 ot/min. Po dalším natankování to bylo OK. jinak zatím jen spotřebák - olej, o.filtr, gumy. Motorka má velice pohodlné sedadlo pod které se vejde 1,5l petka.
Pekna Last Edition pokud se nepletu. Tech moc neni.
Akorat si v popisu oprav to Gipro Arte na Gipro Atre.
klasika za 10
Pěkná,Taky ji mám, a nemohu si stěžovat, táhne jak losos peřejí nezastavitelná...
Jo holt GSX je krásná a robustní motorka.Tu si koupí srdcař, který má rád klasiku.A to velké sedlo mluví za vše, z toho jen tak zadek bolet nebude .Ještě by to chtělo hodit pár fotek, ať vidíme, jak ta tvá lokomotiva ve skutečnosti vypadá .
Díky zavítal jsem mezi "JEBKAŘE" koukám, že máme stejnej stroj.