renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník FEAR
Vloženo 1.5.2016
Aktualizováno 18.5.2019
Zobrazeno 3 983x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Konečně je doma, klasickej musclebike s pořádnym motorem.
Splněný sen - černo červená a 2 laufy :D

Více fotografii

První dojmy - I přez svoji hmotnost mi padla okamžitě do ruky, táhne prakticky od volnoběhu a od 5tisíc začíná peklo :D

Recenze

Kupovaná na podzim - zatím mám najeto asi 1500km a maximální spokojenost.
Přezuto na Michelin Pilot Power 3 + nová řetězovka DID, svíčky NGK iridium

Přez zimu jsem pořídil pár doplňků:

Ukazatel zařazené rychlosti GIPRO
Vyhřívané rukojeti oxford
Plynová rukojeť z Yamaha R1
Řidítka Renthal FatBar + klemy M-Style
Závažíčka Baracuda
Teploměr oleje
12V zásuvka
TPMS kontrola tlaku v pneumatikách
Reflexní proužky na kola
Tankpad rossi
Osram Silver Star 2.0 H4
Radiální pumpa Brembo RSC 19
Pancéřové brzdové hadice
Progresivní pružiny HyperPro přední i zadní

Plánované úpravy:
Zadní blatník
Mřížka chladiče
Přešití sedla DDT custom seats
Led zadní světlo + blinkry
vždy se něco najde :D

7.6.2016
Montáž plynové rukojeti z Yamahy R1 2007 - Doporučuji všem, motorka je daleko živější.

30.6.2016
Repase zadních tlumičů + progresivní pružiny hyperpro






22.7.2016
Montáž předních progresivních pružin HyperPro ( olej Öhlins 10W ) + pancéřové hadice PP tuning ( komplet brzdy + spojka )






25.7.2016
Montáž radiální brzdové pumpy Brembo RSC 19 s nádobkou na kapalinu ( brzdovka Motul RBF 660 )
-brzdí to daleko líp než s originální pumpou, kterou v suzuki dávaj snad i na 125ky :D
-za ty prachy by k pumpě mohla být i krátká páčka, samostatně stojí asi 2k kč









( Je potřeba předělat konektory pro spínač brzdového světla, originální tam nejde. )

10.8.2016
Návštěva STK - po 60 minutách čekání přišel technik, kontroloval číslo rámu a motoru, rozměr pneu, světla, blinkry, pár fotek a hotovo.

9.3.2017
Změna podsvícení přístrojů na studené bílé 6000k + montáž voltmetru.
( na fotce to moc nevypadá, ale reálně je to podsvícení daleko hezčí :) )




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 02.04.18 v 09:26 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 21:15 10b.

TonySK
TonySK napsal 09.03.17 v 20:42 10b.

Super úpravy. Ja som mal tiež kedysi GSX 1400, progresívne pružiny, pancierové hadice, radialnu Brembo pumpu. Mal som aj racingove zvody a výfuk, KN filter, Power Commander a ladené na brzde. Trhalo to asfalt a gumy. Na ceste do Francúzska som vo Francúzsku musel meniť zadnú pneu.. A to som vyrážal na novej 😂😂. Brutálny stroj máš!

V_i_c_i
V_i_c_i napsal 31.07.16 v 19:41

Tak já si na pumpy asi ještě nějakou chvíli počkám, protože to vypadá že se rozroste rodina o MW-750

FEAR
FEAR napsal 30.07.16 v 12:35

Ani jsem nečekal takový rozdíl, brzdí to daleko líp. Zkoušel jsem i pancéřové hadice s origo pumpou a nebylo to pořád nic moc. Teď to konečně pořádně brzdí
Spojku plánuju taky, buď 19x18-20 nebo 16x18-20 cenově vycházej nastejno.

Více komentářů



TOPlist