Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 8500 |
Jednoduchost oprav, všechno je řešeno prakticky a účelně
Motor je velice předimenzovaný a má s odpovídajícími součástkami (ložiska, klika) ohromný potenciál pro úpravy
U seriového motoru ohromná životnost (v praxi mám potvrzeno 100 tis. Km, pokud se nezanedbává údržba)
Hmotnost - ani ne 80kg, v terénu oceníte
Krásně padá do zatáček
Kvalitní zadní tlumiče s dostačujícím seřízením
Slabší výkon seriového stroje
Přední teleskopy jsou s origo pružinami velice měkké
Tužší spojka
Bubny - hůře se mačkají, nadruhou stranu mají velice příjemný náběh brzdného účinku a s měkčeným obložením brzdí skvěle
Moje úpravy |
Válec - LT85 přes molitanovej filter, výfuk 32mm Sport, v motoru sport klika, ložiska TIMKEN, pětikvalt a 70ccm primár |
---|
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 250 |
Terén
Skoky | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Výška | |
Brodivost |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 3.6 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Spojka |
Obecné
Moje závady | Byl to šrot, takže komplet GO.. Pak snímač otáček, prasklý napínák a přetržená spojka řetězu, pravděpodobně špatně složena.. :( |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej - Elf 2XT (100% syntetika, Jaso FD, perfektní mazací schopnosti - 218Kč/l) Svíčky - NGK B8HS (Japan) Filtr - plochej molitan napasovanej do airboxu |
Sport
Úpravy motoru | Válec - LT85 přes molitanovej filter, výfuk 32mm Sport, v motoru sport klika, ložiska TIMKEN, pětikvalt a 70ccm primár |
---|---|
Úpravy podvozku | Přední teleskopy - 3,6mm pružiby |
Úpravy brzd. systému | Měkčené závodní obložení |
Použité pneumatiky | Vee Rubber VRM094 předek Vee Rubber VRM185 zadek |