renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník miligen
Vloženo 14.10.2015
Aktualizováno 25.3.2020
Zobrazeno 6 608x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 13.08.17 v 21:52 10b.

MartinVolejnik
MartinVolejnik napsal 15.05.16 v 22:15 9b.

Mám už 2015 a podvozek super. Se spotřebou jsem na cca 5,2-5,6 l. Super svezení.

Racing.angel
Racing.angel napsal 27.10.15 v 08:54 10b.

Paradni recenze a za Triumpha jasnych 10

miligen
miligen napsal 22.10.15 v 01:24

Afrika bude super. Nicmene taky bude mit svoje prvni muchy. Bude na ni dlouha cekacka a cena 329tis bez ABS a bez doplnku taky neni malo. Nakonec budes na 400 tis. Strojek to ale bude jiste fajn.

Boro78
Boro78 napsal 21.10.15 v 23:30 9b.

Nad tigrem 800 jsem taky uvazaoval spis nez nad 800GS. Akorad ten podvozek do roku 15 je na hovno .
A ted kdyz vysla nova afrika, cena modelu je temer stejna z cenou tigra 800 rv 2015 tak si rikam, ze ta afrika je vyzva...No uvidime jak dopadnou prvni recenze a hlavne ji treba videt. Zatim je nova afrika jako yeti...

Myschan
Myschan napsal 21.10.15 v 06:51 10b.

Parádní objektivní recenze. Díky za to

Vlnič
Vlnič napsal 19.10.15 v 13:45

Ty bláho, to je zajímavý tvrzení, že není otázka jestli, ale kdy se vysype ložisko v motoru GS .. každopádně je pro mě Tiger 800 největší favorit . dík za pokec, zdar

miligen
miligen napsal 18.10.15 v 21:16

BMW F 800 GS Triple black už je fajn verze. První modely měli problém s imobilizérem a poddimenzované ložiska. Platí že od 2010 nahoru je to už v cajku. To samé je u BMW R 1200 GS LC. Když mi dealer BMW řekl, že u modelů do roku 8/2014 není otázka jestli, ale kdy se vysype ložisko v motoru tak mě to zarazilo. Motorka za půl mega?Já měl GS funglovku 2007 a kdybych neměl záruku, tak bych se taky pěkně zašklebil ( palivové čerpadlo, odletěné plasty na dálnici, pokroucený zadní kotouč). Prostě BMW už teď ne. Valí kvantitu a kvalita je v řiti Můj názor.

Vlnič
Vlnič napsal 18.10.15 v 16:35

můj kámoš si taky koupil F 800 GS- triple black, svezl jsem se a fakt se mi to líbilo, jen nějak nemůžu překonat ten můj mentální problém s tím čínským motorem .což je způsobeno tím, že první ročníky trápily problémy s tímhle motorem ... ale pokud by to fungovalo, tak super

miligen
miligen napsal 18.10.15 v 08:05

To wimi: Ahoj. Pokud se podíváš na můj profil, tak uvidíš, že jsem před Triumphem měl K 1300 R. Tak že jsem řešil to samé, co Ty. Ano, těžko hledat něco s podobným výkonem a aby jsi od toho dostal co chceš. R 1200 GS je šílená nuda (alespoň do 2009, na novější jsem nejel). Co mě hodně překvapilo, byla Multistrada, ale hodně peněz. Nezkusil jsem již zmiňované KTM 1190. Triumph Tiger táhne parádně do 160 Km, maximálku mám tach.196Km/h a víc to opravdu nešlo, ale u toho stroje se ani více neočekává. S kuframa na dálnici je to tak do 140 Km/h pak už je to dřina. V lehčím terénu a na šotolině absolutně pecka.

wimi
wimi napsal 18.10.15 v 02:30

Ahoj, jsem možná v podobném rozpoložení - mám K1200S, roční nájezd něco kolem 15t km, cestování. Už jsem zvažoval pořídit zase něco nového, ale po těch 120kW u K1200S mi cokoliv, na co sednu, přijde líné a nezajímavé a při vyšších rychlostech, když si trochu chci zablbnout, nestabilní. Už jsem měl chvíli půjčenou i R1200GS a nuda, nuda, nuda.

Zvrtne se to časem?

miligen
miligen napsal 17.10.15 v 21:36

Jak jsem psal. Uvidím prvně co ten olej, pak jsem našel firmu, co vymění jak pružiny, tak instaluje kit, kde bude vidle i stavitelná. O BMW 800 GS jsem uvažoval taky a něco málo jsem na tom najel. Mají ho mojí dva kamarádi a jsou moc spokojeni. Není to špatná motorka, ale . . . . . . . .prostě je tam ale Měl jsem R 1200 GS a jak píši v profilu, má to každý a je to spíše záležitost image, než opravdového cestování. Triumph plně vyhovuje. Ještě by mě zajímalo KTM 1190 R, ale to až snad zase někdy

Vlnič
Vlnič napsal 17.10.15 v 18:40

ok. já na tom ještě nejel, nikoho nezmám, kdo by to měl ani dealer v okolí není. Jo cenovka modelu 2015 je i v základní verzi dost vysoká ... možná ti pomůžou progresivní pružiny. v týhle třídě je tak mizernej výběr, prakticky jen Tiger a GS 800 ... každopádně ať Ti slouží, líbí se mi.

miligen
miligen napsal 17.10.15 v 16:36

Ta vidle je na modelech až do roku 2015 prostě ojeb.ná. Údajně pomůže výměna oleje, což zkusím nejdříve a pak se uvidí. Hodně se to řešilo na zahraničních webech. Jel jsem na modelu 2015 a to je bomba, všechno už je tam vychytané, nicméně cenovka je už přehnaná.

Vlnič
Vlnič napsal 17.10.15 v 14:25 10b.

pěknej , ta matná barva mu sluší , hodně mi tenhle stroj leží v hlavě. co je podle tebe na tý přední vidli špatně?

Zedsdead
Zedsdead napsal 16.10.15 v 20:37 9b.

Pěkná
Jeden čas jsem o ní uvažoval. Ale bez výkonu by mě asi rychle přestala bavit.
Nechce se jí po umytí startovat??? (nerada se myje?? ) To bych se bál někam vyjet.
Tak ať jezdí..

wsbk
wsbk napsal 16.10.15 v 14:10 10b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 15.10.15 v 10:56 10b.

Dobrá volba
Měl jsem tu možnost otestovat a fakt super
10b

boucek69
boucek69 napsal 15.10.15 v 09:30 10b.

super užij si ho

Tech
Tech napsal 14.10.15 v 21:24 10b.

Moc pěkná 10b . Zajímavé, že tyhle 800vky tak žerou. Bráchova 1050 jezdí do 5,5l, po dálnici 130km/h s třemi kufry mu to vzalo jen okolo 5l a staré 955i jsou na tom podobně. Člověk by řek že menší objem bude žrát méně.



TOPlist