PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mirapulec
Vloženo 11.9.2015
Aktualizováno 18.11.2018
Zobrazeno 2166x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Perfektní motorka na rozflákané české,,silnice".

Více fotografii

Motorka koupena od pivrsmoto (Chrudim IV) - Dobrý přístup.Vzhledem k nestandardní situaci,kdy máša ještě nebyla v nabídce a papíry byly ještě v itálii,tak jsem čekal asi měsíc na papíry.Ale jinak ok

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650: nebo F650GS-omezené finance,na kterou jsem jel tak už byla pryč
Honda CB 500: na mou výšku menší a na můj vkus už moc zalomený kolena a váha na rukou
Kawasaki ER 5: jako CB 500

První dojmy - Po absolvování autoškoly na velké Ačko na Kawa er6n jsem věděl,že stredního naháče ne.Váha na rukou,bolela kolena a na mizerné silnici mlátila do rukou.Jako první kloudnou motorku jsem nechtěl nic moc výkonýho a těžkýho,tak volba padla na F650 nebo Klečko. Po er6n vysoká těžká koza ale dá se rychle zvyknout.Nejhorší byl přechod na přední 21"kolo ale je to o zvyk.A ten podvozek.Totálně domrd...silnice 3třídy,100na tacho a jen se pohupuje.A železniční přejezdy?Co to je?

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nejezdí jen po kvalitním asfaltu a třeba spí po lesích a loukách a nepotřebuje k životu mašinu co lítá furt po zadnim.Jen pozor na výšku.Kamarád na ní tančil jak baletka.

Doplňky na motorce - Bylo:Vyšší štítek Giwi(s mými 186cm úplně na hovno,rve mně to vzduch přímo na 2/3 přilby) ,Givi topcase se zahrádkou a amatersky rozšířený řidítka +4cm každá strana.Super věc,Jen asi na zimu neprojedu do obýváku.
Už je:12v zásuvka,rozšíření bočního stojanu a vyrobeny podpěry brašen tak,aby šli použít i na kufry.
Bude určitě:Nástavec plexi a prodloužení předního blatníku.
Snad bude:Padáky,pokud se objeví za rozumnou cenu a třeba někdy kufry.

Recenze

Po dlouhém přemýšlení jakou mášu padla volba na toto silniční enduro.Néé cestovní,protože s tímto po evropě by první zastávka byla u kováře na okování prdele(bolí jak sviň,zlatá číza) a joo enduro,protože polňačky a lesní,i hodně spatné cesty dává s prstem v nose.Jasně že nebude na motokrosovou trať,skoky a řádění v lomu ale na to jsou jiné stroje.
Po asi 2500km je výkonu stále dost,dá se jet na pohodu nebo jak totální magor po výplachu mozku házet kvalty sem tam a drbat serpentiny.Spojka na 3prsty na brzdu stačí v pohodě 2,posez(ergonomie)dobrá,ruce položené na heftech,bolest zad neznám(a že je mám na hovno),jen stupačky by mohly být o kousek vepředu.Ale to je můj pocit a mám 186cm.Ale jízda ve stupačkách na to,že je to relativně malá motorka je úplně v pohodě,jen na výjezdech trochu překáží to vysoké plexi.A sedlo v zimě zkusím decentně upravit.
Úplně na prd je úložnej prostor.Pod sedlo jen malinkatá kapsička na základní vercajk,lékárnička sešlápnutá a žárovky mám chycený páskou pod podsedlovým plastem.A sedlo drží 2 desítkový šrouby,takže v topcasu vozím 10klíč a křížovej šroubovák,s tím člověk rozebere půlku motorky.
6.2016.Naježděno cca 5000km a stále spokojenost.
V zimě proběhly kosmetické opravy,prodloužení př.blatníku a instalace padacího rámu SW motech.Vyjímečně se objevil v inzerci,dohodly jsme se na kompromisní ceně tak jsem po něm skočil.
Po sundání potahu sedla jsem zjistil že už kunil bláznivej ital,tak ořezávka jeho výtvoru,úprava tvaru a na ztužení nalepena silná tuhá karimatka a šup k čalouníkovy.Není to dokonalý ale daleko lepší než předtím.Ale dát ranec za DTtuning odmítám.
Na jaře deflektor Darkojag(díky Sidonius78 za tip) a nedávno hrazda na řidítka ze stanové tyčky a výroba schránky na vercajk.Už je kam dát lepení,foukání a malá sada vercajku na dovču.
Měl bych brzdit,jinak se váhově dostanu na ůroveň 1200gs v základu.
1.2017.Za sezonu naježděno dalších 6500km.v plné spokojenosti(a dalších cca3000 na Číze-pro remcaly že hovno jezdim).Jediná závada bylo ruplé spojkové lanko ale při tom věku má nárok.Výkonu stále dost,netoužím po silnější.
V deníku je pár tipů pro kutily
Teď v zimě proběhl další servis(olej,destičky,svíce,preventivně plynová lanka a opískování a našopování výfuku a pod). A po tom,co mně spojková páčka v poloze ležmo drtila prsty přibyly blastry s kovovou výztuhou.
Na jaro zbývá repas vidlí a hurá drandit.Hergot.Už aby to bylo.
Zima 17/18-rozborka přepákování(vše ok) tak nacpat novou vazelínu (skoro suché),nová gufera a odrbání a natření kyvky.Už měla slušnou lišku.
11.2018 Nějak se mi to courání po česku zvrtlo )Začlo mi to tu bejt nějaký malý.Takže loni 4 dny PL a týden SK,no a letos trip na skok D a dále PL,LT,LV+SK.Krásných cca 5100 km.No a chystám se do rumunska a zpátky spodem,snad to vyjde.
Holka je v lázních na ventylech a rozvodovém řetízku a doma na ní čekají nové vlnovce na vidle

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Peca76
Peca76 napsal 12.05.19 v 21:33 10b.

No pěkný vychytávky. Fakt díky za inspiraci.

jawakain
jawakain napsal 29.01.18 v 21:44 10b.

pekne rozpisane, surode, poucne. tak nech ti jazdia dlho a daleko k spokojnosti.

jikur
jikur napsal 22.11.17 v 11:27 10b.

KLE paráda .

Tomino77
Tomino77 napsal 28.10.17 v 15:54 9b.

Dobrá

kle5002003
kle5002003 napsal 13.12.16 v 11:50 10b.

„A železniční přejezdy? Co to je?”
Přesně tak.

Jinak se dá na ní jezdit i při 166cm tělesné výšky.

Více komentářů



TOPlist