
Kawasaki den 2005
21.07.2005
1991 | 1992 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2003 | 2005 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 499 cm3 | 498 cm3 | ||||||
Výkon | 36.5 kW | 37 kW | 35 kW | 33 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | 7500 ot/min | 8500 ot/min | 8300 ot/min | |||
Točivý moment | - | 36 Nm | 39 Nm | 45 Nm | 41 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | - | 3000 ot/min | 8500 ot/min | 6500 ot/min | 7500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | ||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | - | ||||
Uspořádání válců | Řadový | - | ||||||
Počet válců | 2 | - | ||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | - | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | - | ||||
Vrtání | 74 mm | - | 74 mm | - | ||||
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | - | ||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | - | 9.8 : 1 | - | ||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | |||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 | - | ||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | - | ||||
Provozní napětí | - | 12 V | - | |||||
Dojezd | - | 300 Km | - | |||||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | - | |||||
Typ rámu | - | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | ||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 220 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | - | ||||||
Přední třmen | - | jednopístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | - | ||||||
Přední kolo | - | 21 " | - | |||||
Zadní kolo | - | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | 90/90 R21 | 90/90-21 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 130/80 R17 | 130/80-17 | - | |||
Rozvor | - | 1510 mm | - | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 63 ° | - | |||||
Závlek předního kola | - | 105 mm | - | |||||
Výška sedla | - | 850 mm | 860 mm | 850 mm | - | |||
Suchá hmotnost | - | 181 kg | 178 kg | 181 kg | - | 181 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | - | 200 kg | 205 kg | - | |||
Objem nádrže | 15 l | - | 15 l | - | ||||
Rezerva | - | 3.4 l | - | |||||
Množství oleje | - | 3 l | - | 3.4 l | - | |||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | |||||
Zrychlení | - | 5.9 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 165 km/h | - | 165 km/h | 164 km/h | 160 km/h | - | ||
První cena | - | 229000 Kč | - | |||||
Poznámka | - | facelift kapotáže |
Od Joef13(2005)
Od Rakosnicek.(2004)
Od Demag(2004)
Od Bader(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od chesterfield(2004)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od nekonecnapohoda(1999)
Od Jirkahu71(1998)
Od holhas(1998)
Od terrawolf(1995)
Od dadanek1999(1993)
Rumunsko medvěd
Bosna a Hercegovina 2018 2. díl
Bosna a Hercegovina 2018
Georgia Armenia trip 2017 - motorcycle t...
KLE 500
Vejlet do Alp
Hells Enduro
Morocco trip 2015 - motorcycle tour - Ka...
Balkans tour 2014 / motorcycle road and ...
Offroad 1.6.2014
Offroad 1.6.2014
Balkans tour 2013 / motorcycle road and ...
Vysoká, úzká, oproti Simálu příšerně těžká, koupená nepojízdná a s tekoucíma vidlema jako bonus. Ale...
Cestovní enduro i na dálnice znamená dvojválec: Transalp nebo KLE. Bike Magazine o tomto dilema naps...
Moje druhá motorka, první také Kawa KLE 500, současná má mnoho úprav, první byla sériovka, táhne mě ...
Vybral jsem si ji pro moji první zkušenost s endurem
Po dlouhém brouzadní po netu jsem se nakonec rozhodl pro KLE .. zatím sním nemam moc zkušeností tak ...
Po 7 sezonach prodano, budu vzpominat v dobrem. Byla to skvela univerzalni motorka. Za tu dobu najet...
moje druhá motorka je to takový kočkopes ale za ten rok co ji mám mi vyhovuje čím dál víc
Vzal sem ji na zkoušku jako kompromis. Fakt překvapila...
Malé enduro od Kawasaki. Svižný hltač kilometrov, ktorý svojim motorom prekvapí, ale nie len tým- je...
je to táková holka kterou nikdo nechce, a tak na mě zbyla:D
Dlouho jsem se rozmýšlel zda letos udělat změnu a nakonec změna byla a jsem za ní opravdu rád :)
Po létech absence na dvou kolech jsem chtěl pořídit něco pro courání okolo komína , hlavně silnice n...
Lehce ovladatelná motorka s dostatečným výkonem pro začátečníka ideální stroj...
Velice svižné a vysoké enduro, které zvládne i lehčí terén.
V KLE se mám velmi dobře. Je dobře ovladatelné na asfaltu, dá s klopit a je s ní sranda. Lehčí teré...
Sice starší, ale za to super motocykl, nesvádí k rychlé jízdě a k tomu být všude první
Spolehlivá a líbezná cestovatelka, co je ve skvělé kondici i přes všechny ty roky.
Pěkné levné cestovní enduro s dostatečným výkonem...
Po dlouhé době zase moje první. Od 2016 - 2018
KLE 500 jsem si vybral pro její univerzálnost (a nebudu lhát, taky proto, že nejsem žádnej rampa a p...
Na prvního máje jsme s manželkou nezamířili pod rozkvetlý strom, nýbrž do garáže pro motorku, abycho...
Nikdy jsem nebyl na akci jako je žehnání motorkám, ale řekl jsem si, proč ne? Počasí bylo v podstatě...
KONEČNĚ! Konečně počasí a čas vyjet si aspoň na malý výlet. Kawa byla připravená. Od nás přes Lysou,...
V sobotu sám na Číze, v neděli s manželkou na Kawasaki. Menší odpolední výlet. Po dvojkových a trojk...
Neděle a s ní počasí, které lákalo k vyjížďce na motorce. Původně jsme si se ženou chtěli vyjet na k...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 650 | Vesrys je spíše více silniční motorka nez enduro :) |
Aprilia Pegaso 600 | Pegaso je jednoválec a má menší přední kolo. |
Kawasaki KLX 650 | Chtěl jsem i druhou KLX 650 jednu na silnici a druhou jen do terénu, přehazovat kola mě už nebaví. Taky jsem chtěl něco na silnici a na cestování, KLE 500 má spolehlivej motor a ráda se točí, je sice menší, ale upravím sedlo a možná i monoshock. |
Keeway TX 125 Adventure | Je na mě moc malá .(Já mám 96kg a178cm) |
Honda XL 700V Transalp | |
Suzuki DL 650 V-Strom | Těžký a velký |
Honda XL 650V Transalp | Těžší |
BMW F 650 GS | Dražší, 1buch |
Honda XL 600V Transalp | Transalpa jsem si nepořídil protože většina jich má výkon 36,5kW. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Cena a spíš se mi líbilo klečko |
Honda XL 600V Transalp | +dvouvál, držák, - těžší, V mě neoslovilo |
Kawasaki KLR 600 | +lehká, zvládne i pořádný off, - jednoválec, žádná slušná k mání |
Honda NX 650 Dominator | +lehká, zvládne i pořádný off, - jednoválec, servisní interval, žádná slušná k mání |
BMW F 800 GS | Topí na nohy |
BMW F 650 | Za akceptovatelnou cenu moc staré kusy a stav nic moc |
Honda XL 600V Transalp | Za cenu kterou jsem byl ochoten akceptovat byly moc staré kusy |
Jawa 350/639 | Ceny moc nahoře ale je to prostě tak a navíc míchat benzín s olejem? |
Honda XL 600V Transalp | Většinou mají víc než 35kW |
Aprilia Pegaso 650 | Jednoválec |
Suzuki XF 650 Freewind | Málo recenzí |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki XF 650 Freewind | Nedosahla jsem z ní. A byla na mne těžká |
Kawasaki GPZ 500 | bohužel neměl jsem tolik peněz pohromadě. |
Honda CM 400T | honda se mi líbila víc... hlavně pohodlí |
Honda CRF 250 Rally | |
Kawasaki KLR 650 | Naskytlo se KLR 650 v lepším stavu ,defakto zánovním po starším pánovy |
BMW F 650 ST | Nenašla se žádná, co by byl hezká a odpovídala by cena a pokud ano, byla hned pryč nebo na druhym konci republiky- |
Honda XL 600V Transalp | transalp je legenda, prodavajici KLE nereagoval |
Suzuki DR-Z400E | Mám papíry A2 a motorka kterou jsem měl vyhlídlou měla 37kw |
Honda NX 650 Dominator | Kle jsem už sedlal před domikem. |
Yamaha XT 660 R | suprová mi utekla, byl jsem nerozhodnej ... |
Honda NX 650 Dominator | Neseděl mi vzhled, ale jinak super motorka. |
Suzuki XF 650 Freewind | nedostupná |
Honda SLR 650 | Nebyla dostupná žádná v cenové relaci |
BMW F 650 GS | starší, s vyšší spotřebou, nemá přímé vstřikování |
Honda NX 500 Dominator | zbytečná váha / výkon pro mé původní účely, nic moc zvuk, žádná pěkná v okolí |
Royal Enfield Himalayan | Láska k RE byla větší |
Honda XL 650V Transalp | Líbí se mi, možná by byla pro začátek vhodnější, ale tady vyhrála sympatie k Hondě. |
Honda XL 600V Transalp | za menší peníz lepší výbava |
Honda XL 700V Transalp | |
Honda NX 650 Dominator | 2 val, vaha, lepsia povest Dominatora |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2005 | Labakov | servis2005.pdf | 7.7 MB | |
2005 | Vojta_KLE | servis2005.pdf | 7.7 MB | AJ manual pro KLE, v novejsi masce, na 95% sedi na vsechny rocniky KLE. 400 str. Pak jeste existuje i cesky manual na starsi rocniky, ten je ovsem neuplny a navic je naskenovan jako jpg. |
2005 | Merhaut | zapalovani-kle.pdf | 73 KB | Pouze schéma zapalování |
2003 | PavelFlay | kawasakim-kle-500-u.pdf | 3.7 MB | CZ uživatelský manuál KLE500 |
2000 | Snubbies | manual-kle500-01.jpg | 19 KB | |
1996 | Nemehlo | klemanualcz1996.zip | 3.0 MB | více na kle500.com |
1996 | Kočičák_ | kawasaki-kle-500-manual-cz.pdf | 3.7 MB | CZ manuál už tu je, ale tohle je v pdfku, takže je to přehlednější |
1995 | manxman | kawasakikle500manual.pdf | 7.7 MB | KLE500-DÍLENSKÝ MANUAL |
1994 | pan_Mýval | kle500a4_owners_manu.pdf | 3.7 MB | Originální uživatelský manuál pro KLE500A4 od Kawasaki, dokument 99922-1705-02 |
1993 | pan_Mýval | kle500a3_owners_manu.pdf | 3.7 MB | Originální uživatelský manuál v AJ ke KLE500A3, Kawasaki dokument č. 99922-1663-01 |
1993 | Marty_G | prilohy_498.zip | 2.0 MB | nákres na padáky na KLE500 |
1991 | Droxi | 23.12.2016 | Stáhnout mp4 |
Staženo:147x Exhaust Dominator |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin T63 | 17" | Zadek | 1 | Překvapila mne stabilita a přilnavost, u takových "špuntů" j... | 25.09.2014 v 11:20 |