Kawasaki KLE 500
Články
Cestopisy
Technické údaje Kawasaki KLE 500
1991 1992 1996 1997 1998 1999 2003
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 499 cm3 498 cm3 499 cm3 498 cm3 499 cm3
Výkon 36.5 kW 35.8 kW 24.8 kW 35 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min - 7500 ot/min 8500 ot/min
Množství oleje - 3.4 l
Točivý moment - 36 Nm 45 Nm -
Otáčky při max toč.mom. - 3000 ot/min 6500 ot/min -
Uspořádání válců Řadový -
Startér - Elektrický
Počet válců 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina - Kapalina
Vrtání 74 mm - 74 mm -
Zdvih 58 mm - 58 mm -
Kompresní poměr 10.8 : 1 - 9.8 : 1 -
Rozvod DOHC - DOHC
Ventilů na válec 4 - 4 2
Příprava paliva - Karburátor
Počet rychlostí 6 5 6
Sekundární převod Řetěz - Řetěz
Typ rámu - Dvojitý kolébkový -
Materiál rámu - ocel -
Zdvih předního odpr. - 220 mm -
Zdvih zadního odpr. - 200 mm -
Úhel hlavy řízení - 63 ° -
Závlek předního kola - 105 mm -
Rozvor - 1510 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče -
Přední třmen -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo - 21 "
Zadní kolo - 17 "
Rozměr přední pneu 90/90-21 - 90/90 21 90/90-21
Rozměr zadní pneu 130/80-17 - 130/80 17 130/80-17
Výška sedla - 850 mm 860 mm 850 mm
Suchá hmotnost - 181 kg 178 kg 181 kg - 181 kg
Pohotovostní hmotnost 198 kg - 205 kg -
Objem nádrže 15 l - 15 l
Rezerva - 3.4 l -
Spotřeba - 5.4 l/100 km -
Zrychlení - 5.9 0-100 km/h -
Maximální rychlost 165 km/h - 164 km/h 160 km/h
První cena - 229000 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Galerie Kawasaki KLE 500 od uživatelů
Videa Kawasaki KLE 500
Témata ve fóru o Kawasaki KLE 500
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní KLE 500 vs Pegaso 650 47 15.6.2018 14:38
Opravy a údržba Kawasaki KLE 500 odškrcení 19 14.6.2018 17:50
Enduro & funbike Která Kawasaki je lepší 8 12.6.2018 15:24
Enduro & funbike nesvítí brzdové světlo 12 10.6.2018 20:36
Enduro & funbike Drhnuti předního řetězoveho kolečka 11 9.6.2018 15:38
Japonské jede na jeden 9 17.5.2018 06:05
Enduro & funbike Silentbloky motoru Kawasaki KLE 500 5 15.5.2018 20:49
Enduro & funbike Kawsaki kle 500 střílí do výfuku 7 15.5.2018 07:47
Enduro & funbike Kawasaki KLE 500 - nejde do otáček 28 4.5.2018 15:59
Enduro & funbike Huceni od předního kola 12 3.5.2018 21:19
Silniční cestovní Sahara nejde 7 1.5.2018 01:26
Opravy a údržba vidle Kawa KLE, jak na to 7 12.4.2018 11:09
Opravy a údržba Podložení pružiny zadního tlumiče 29 12.4.2018 07:09
Enduro & funbike sedlo 4 10.4.2018 13:32
Opravy a údržba Občasné kovové šustění na šestku 34 3.4.2018 22:13
Enduro & funbike Pomoc nechce jet 6 30.3.2018 19:12
Opravy a údržba Centrál YSS-nastavení odskoku 5 26.3.2018 22:15
Enduro & funbike Kawasaki KLE 500 ložiska kolesa 8 26.3.2018 19:53
Výběr moto Moto na rozbité okresky 41 16.3.2018 13:01
Opravy a údržba Nejdou blinkry 4 8.3.2018 18:52
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 67 uživatelů
Motor
Spojka
7.6/10
Průběh výkonu
7.7/10
Vibrace
7.2/10
Převodovka
7.6/10
Mechanická hlučnost
7.0/10
Zvuk
7.0/10
Spolehlivost
9.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
6.6/10
Těsnost tlumičů
8.8/10
Tuhost rámu
7.8/10
Jízda
Sport
6.3/10
Město
7.9/10
Cestování
8.1/10
Terén
6.9/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.0/10
Ceny servisu
6.3/10
Servisní síť
6.4/10
Dostupnost dílů
8.0/10
Nabídka doplňků
5.9/10
Servisní intervaly
7.8/10
Terén
Brodivost
6.4/10
Výška
7.1/10
Ochrana motoru
8.1/10
Skoky
4.6/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.1/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.0/10
Ochrana jezdce cestování
6.5/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.23
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.97 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 51 uživatelů.
Kupující kteří dali KLE 500 přednost
NekoupiliZ důvodu
BMW F 650 GS o dost dražší, jednoválec
Honda XL 650V Transalp KLE byla na svůj věk hodně zachovalá a v terénu nejetá. Najeté km po ověření na TK v Itálii seděly.
Yamaha FZ 600 KLE 500 mi lépe padlo do ruky
BMW F 650 GS Jednoválec není vhodný pro delší cestování a BMW díly jsou předražené
Honda XL 600V Transalp KLE v odpovídajícím stavu mi padla do ruky dřív
Yamaha XT 600
Honda NX 650 Dominator
Yamaha XTZ 660 Tenere s požadavkem najetých kilometrů a stavu mimo cenovou relaci.
Honda NX 650 Dominator Jednoválec, za stejnou cenu mnohem horší motorka.
Suzuki DR 650 Jednoválec, za stejnou cenu horší motorka.
Aprilia Pegaso 650 Nenašel jsem nikoho nezávislého kdo by mi doporučil z důvodu motoru.....
Suzuki DR 600 Měl jsem Suzuki taky, ale po vyčerpání v terénu a po pádu ji člověk s vypětím všech sil jen taktak nastartoval, takže to chtělo startér 😁
Honda XL 650V Transalp vyšší pořizovací ceny, budí dojem \"parníku\", pětikvalt
Suzuki XF 650 Freewind jednobuch, chtěl jsem dvouvál
Aprilia Pegaso 650 jednobuch, jinak pěkný design
Honda CB 500 Přišla mi malá a spíš pro holku
Honda NX 650 Dominator Vzduchem chlazený jednobuch s krátkými servisními intervaly
Yamaha XTZ 660 Tenere Žádná pěkná nebyla poblíž a opět mnohem nižší cena KLE
Aprilia Pegaso 650 Jednobuch, typická volnoběžka, spotřeba a KLE bylo mnohem levnější. Navíc má většina 36kW v TP, jinak to byla druhá možnost, hodně se mi Italka líbila...
Aprilia Pegaso 650 Trail vyšší cena a malá nabídka
Kupující místo KLE 500 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda NX 650 Dominator
Honda XL 600V Transalp Prodejce nereagoval na telefon a stejně transalp se mi líbil víc :D
Honda SLR 650 nebyla zadna pekna v moji cenove relaci
Honda XRV 750 Africa Twin Malý výběr na českém a německém trhu a nakonec jsem byl i přesvědčen že i obsah nebude časem stačit
Aprilia Pegaso 650 Stejně jako u Hondy
Suzuki DR 650 Nenašel jsem žádnou rozumnou nabídku, která by se mi líbila.
Honda XL 600V Transalp Na trhu nebyly téměř žádné doplňky (padáky, nosiče kufrů atd.), charakter motoru spíš pro silniční motorku.
Kawasaki EN 500 nebolo ich
Suzuki DR 650 má jednotný blok
Honda XL 600V Transalp Slabší motor, horší brzdy, méně pohodlná
Honda XL 650V Transalp Tragická přední brzda, slabší a vibrující motor, stav nabízených kusů.
Suzuki XF 650 Freewind Dle recenzí méně spolehlivý stroj než Freewind
Yamaha TDM 850
Honda SLR 650 momentálně nebyla k mání dle představ
Yamaha XT 660 R skoro jsme ji vzal, ale nakonec jsem se rozhodl pro jednoválec, je prostě zábavnější a víc se hodí na enduro
Honda NX 650 Dominator Už jsem měl, dobrá motorka, ale asi bych uhnal motor protože láká ke sportovní jízdě
Honda XL 600V Transalp
Honda XL 600V Transalp paci sa mi asi rovnako ako TA 600, no nemal som moznost KLEcko nikde v okoli vyskusat alebo sa nan pozriet na zivo, tak som zobral co mi prislo prve pod ruku
Aprilia Pegaso 650 Maska se mi moc nelíbila
Aprilia Pegaso 650
Manuály pro Kawasaki KLE 500
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2005 Labakov servis2005.pdf 7.7 MB
2005 Vojta_KLE servis2005.pdf 7.7 MB AJ manual pro KLE, v novejsi masce, na 95% sedi na vsechny rocniky KLE. 400 str. Pak jeste existuje i cesky manual na starsi rocniky, ten je ovsem neuplny a navic je naskenovan jako jpg.
2005 Merhaut zapalovani-kle.pdf 73 KB Pouze schéma zapalování
2000 Snubbies manual-kle500-01.jpg 19 KB
1996 Nemehlo klemanualcz1996.zip 3.0 MB více na kle500.com
1996 Kočičák_ kawasaki-kle-500-manual-cz.pdf 3.7 MB CZ manuál už tu je, ale tohle je v pdfku, takže je to přehlednější
1995 manxman kawasakikle500manual.pdf 7.7 MB KLE500-DÍLENSKÝ MANUAL
Zvuky
1991 Droxi 23.12.2016 Stáhnout mp4 Staženo:78x
Exhaust Dominator
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Kawasaki KLE 500 (rss)
Vyzkoušené pneumatiky na Kawasaki KLE 500
Název pneumatiky Průměr Použito na Známka Popis Hodnoceno
Vložit vlastní hodnocení
Michelin T63 17" Zadek 1 Překvapila mne stabilita a přilnavost, u takových "špuntů" j... 25.09.2014 v 11:20

TOPlist